1.

3K 136 5
                                    

Uááá... Jsem zase zpátky. Ahoj všichniiii, pekelná a zároveň andělská Kate je zpět!

Na Zemi to vlastně mám ráda. Je tu spousta zajímavých věcí. Například tu jsou žvejky! Miluju žvejky. Nebo spousta výborného jídla. Nebo například alkohol. V Pekle je alkohol taky, ale není tak dobrej jako tady. Jednou jsem se s tátou ták zřídila, že...
No to je jedno, hlavně se o tom nesmí dozvědět máma. Ta by mě asi zabila. Ha, sranda- nemůžu umřít, ani se nijak zranit. Jsem přeci nesmrtelná nebeská a pekelná bytost.

Jak jsem již říkala, máma pracuje u policie. Jelikož je ráno 10:37, tak počítám s tím, že bude pracovat v kanceláři na nějakém z případů.

Když sejdu schody, které vedou do L a spatřím opět okrsek hemžící se lidmi, začnu mít hřejivý pocit u srdce.

Začnu se pomalu procházet a poohlížet se po nějaké známé tváři. V kantýně, která je nejblíž, zahlédnu někoho stát u ledničky. Je to muž v kožené bundě a džínách. Vlasy má blond načesané a upravené gelem. Vyndá hlavu z malé ledničky, otočí se čelem ke mně a zarazí se. Chvilku tam tak stojíme a civíme na sebe.

"Kate?" Zeptá se nevěřícně. Souhlasně kývnu hlavou.

"Ahoj strýčku Dane," pozdravím ho a on hned položí svůj jogurt na stůl a obejme mě. Po chvilce se ho pustím a zeptám se ho: "kde je máma?"

"Víš, není tu. Ráno jí volali kvůli nějakému případu. Můžu tě tam hodit, jestli chceš." Za to jsem velice vděčná. Dan si vezme svůj jogurt a vyrážíme k autu.

Na parkovišti plném různých aut, hledám to Danovo. V hledání nemám štěstí. Když zabliká šedivé BMW na konci řady, jen se zasměju. Dan se zeptá, co mi přijde tak vtipné.

Zase někde naboural to auto, co měl před tím. Během těch let co ho znám, zbořil minimálně dvacet aut. Divím se, že mu práce pořád platí nová služební auta.

Během cesty mi vypráví, co se dělo za poslední dva roky. Danovi děti zase o něco vyrostly. Prý chodí na nějakou prestižní školu. Má dceru Trixie z prvního manželství, která je z nich nejstarší a dva syny Dereka a Nicka z druhého. Dále se událo pár vražd, dal někomu přes hubu a prý návštěvy do kostela už mu tolik nevadí.

Během patnácti minut jsme na místě. Vidím policejní auta, žlutočernou pásku, pár lidí v uniformách a nějakou ženu, která leží na zemi a má pod sebou krvavý flek. Kde je tělo, bude i máma.

Vydám se k tělu. Během mé cesty mě zastaví nějaký mladý policista. Vidím ho poprvé v životě. Do služby musel nastoupit ještě před tím, než jsem odešla z povrchu zemského. Dokola mi opakoval, že to je místo činu a že nejsem oprávněná tam vztoupit.

"Jsem dcera detektiva Chloe Deckerové. Musíte jí znát. Je to nejznámější vyšetřovatelka, kterou Los Angeles má." Vysvětluji mu s úsměvem. Jenže ten blbeček mě pořád né a né pustit. Fajn, jak chceš. Odejdu. Ale jen na oko.

Po pár metrech zahnu do leva a podlezu pásku, kde nikoho nevidím. Spokojeně se vydám k tělu.

Kousek od mrtvoly stojí drobná žena s černými vlasy v culíku držící foťák. Moje šíleně trefená teta Ela. Jako vždy má na sobě nějaké tričko s né úplně normálním obrázkem. Dnes tam byl Mickey Mouse mávající svou velkou rukou.

"Tak, co to tu máme," zeptám se tak, jak to vždycky dělá máma. Ela začne vysvětlovat, jak oběť zemřela.

"Oběť se jmenuje Anna Caylová. Má to vypadat jako sebevražda. Ale, na krku si můžeš všimnout pohmožděnin. Nejspíše od lana. Proto to sebevražda nebude. Někdo ji napřed uškrtil a pak vzal zbraň, prostřelil jí hlavu a zbraň jí pak dal do ruky."

"Velmi zajímavé, tetičko Elo." V tom se Ela otočí a když si všimne, kdo to za ní vlastně stojí, už mi visí kolem krku.

"O můj bože! Kate! Jsi nějaká velká. Jak ses měla? Počkej, tobě je vlastně tenhle rok dvacet! Musíme ti udělat oslavu! Pořádnou! S alkoholem! A pozveme všechny! Amenidiela, Maze a co takhle Luci..." V tom jí přerušil ženský hlas. Zvedla jsem pohled a uviděla hubenou bloncku, se skřipcem ve vlasech, v dlouhém béžovém kabátu a s černými slunečními brýlemi. Máma.

"Ahoj mami." Usměju se na ní a jdu se s ní přivítat.

Luciferova dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat