7.

1.7K 99 0
                                    

"Znal jste Annu?" muž sedící v koženém křesle kývne. "Ano, Annu znám dlouho. Že začátku to byla stálá zákaznice. Poté se stala mou účetní. Měla v tom oboru hodně zkušeností a já někoho potřeboval. Byla velmi milá. Nechápu, kdo jí to mohl udělat."

"Víme, že jste s ní měl nějaký poměr. Její manžel vás nedávno přistihl u nich doma. Pane Kolvowski, kdo má přístup do vaší firmy?" Zeptá se máma. Muž odpoví, že on, jeho manželka, mechanik a syn. Nechápe, proč se ho na to ptá. Proto mu je vysvětleno, že při vraždě bylo použito lano z jeho firmy.

"Je někdo z těchto lidí zde?" Jeho manželka je v práci a mechanik v garáži. Máma neváhá a zeptá se, zda by ji mohl do garáže zavést.

Ve velké prostorné garáži leží pod autem mladý kluk kolem dvaceti. Je také vyslechnut. V dobré vraždy byl prý v baru s kamarády.

Před dům přijede bílé Subaru a z něj vystoupí žena. Manželka Kolvowskiho. Začíná další výslech.

"Ano, znám ji. Měly jsme konflikt. Ona a můj manžel si docela rozuměli. A to i ve věcech, ve kterých by neměli. Hned, co jsem na to přišla, jsme si promluvily a ona souhlasila, že nechá mého manžela být. Od té doby jsem ji neviděla."

"A váš syn?" Zeptám se tentokrát já.

"Myslíte, že by to udělal? Můj syn byl veden jeho dědečkem od malička k náboženství. Bible mu to zakazuje. Navíc byl tu noc v kostele."

Luciferova dceraKde žijí příběhy. Začni objevovat