Horká voda divoce bublala. Místnost byla zaplavena hustou šedou mlhou. Na jedné ze stěn lenivě plápolal oheň v hlubokém černém výběžku kamenné zdi. Byl tu klid. Úžasné místo na pročištění hlavy. Pomyslela si Kathrin. Na čelo ji kápla velká kapka ze stropu. Oči nechala stále zavřené. Přeci se nenechá rozhodit kapkou.
Myslela si, že když navštíví pekelné lázně, vykoupe se v horké vodě, tak se uvolní. To jak fyzicky, tak psychicky. Tělo bylo v klidu, ale v hlavě se jí honily myšlenky jedna za druhou. Myslela na svět, ve kterém žila pomalu celá její rodina. Na Zemi. Chyběli jí oba rodiče, tetičky a strýčkové. Samozřejmě nezapomněla na úžasný vynález - žvýkačky.
Z myšlenek ji vytrhlo vrzání dveří. To již oči otevřela a pohlédla směrem rušivého elementu. Před zavřenými dveřmi stál Asmodeus. Nasadil křenivý úsměv od ucha k uchu.
"Královno, omlouvám se, že jsem sem tak vtrhnul. Ale nevěděl jsem, že tu někdo je."
"Je tu dalších osmdesát lázeňských koupelen a ty přijdeš zrovna do té, která je má nejmilejší." Doufala, že tím démona přesvědčí k odchodu někam jinam. Asmodeus přešel přes místnost k lavici a začal si sundavat oblečení.
"Nebude ti vadit, když se přidám? Nebudu ti nijak překážet, ani o mě nebudeš vědět." Ujistil ji. Když byl úplně nahý, vešel do nádrže.
Snažila se držet oči zavřené, ale z nějakého důvodu nemohla odolat rychlému pohledu na Asmeho tělo. Chtěla znovu otevřít oči a celého si pořádně prohlédnout. Avšak nemohla mu ukázat, že by pro něj mohla mít slabost. Jen přeci pro to byl stvořen. Pro to, aby byl ženám neodolatelným, lákavým nebo jak by řekla tetička Ella "kus masa".
On se pohledu na svou královnu nebál. Prohlížel si každý viditelný kousek jejího těla. Pohledem se zastavil u klíčních kostí a přál si, aby mohl pokračovat níž a vidět víc. Jenže voda byla černá a tak měl smůlu. V duchu zesmutnil. Nechápal, co s ním dělala. Nikdy neměl takovou touhu vidět jakoukoli jinou ženu. Ona byla jiná. Vyjímečná. Nechtěl s ní dělat věci, které dělal s milióny jiných žen. Měl touhu hladit její lícní kosti. Chtěl ji zastrčit neposedný pramen vlasů za ucho. Líbal by ji od spánků ke krku, až by skončil u jejích plných rtů. S ním by plavala na arše rozkoše, až by žadonila, aby přestal. Volala by jeho jméno...
"Myslela jsem, že můj otec nedovoloval komukoli jinému, aby do této místnosti vůbec vstoupil."
"Ano, nedovolil to. Ale i přes zákaz jsem do této lázně chodil. Od první chvíle, co jsem tu byl, to miluju. A navíc je tu nejteplejší voda." Přesně takhle to měla i Kathrin.
Něco v hlavě - nějaký hlásek - ji nabádal, aby otevřela oči. Zírala na jeho tvář. Černé mokré vlasy mu padaly do očí. Když si toho všiml, v očích se mu divoce zablesklo. Při pohledu do jejích očí se nemohl ani pohnout. Mezi nohama začal cítit silný tlak a bolest. Jeho žezlo pulzovalo o sto šest. Chtěl se odrazit od okraje a dotknout se její tváře.
V tom se prudce se zběsilým skřípáním otevřely dveře. V nich se zastavila sukuba. Dlouhé zrzavé vlasy jí spadaly k božce tvarovaným bokům. Její tělo zakrýval kožený korzet se spoustou pásků. K němu byla připnutá rudá krátká sukně. Zpod ní vykukovaly černé krajkové podvazky, které končily v kozačkách na vysokém podpatku.
"Ráda bych řekla, že vás hned opustím a nebudu rušit, ale královna má důležitou návštěnu. Přišel se podívat anděl. Mám za to, že to je jeden z bratrů Lucifera." Řekla sukuba úlisným hlasem.
"Děkuji ti Daevo," Kathrin vylezla pomalu z lázně, přičemž Asmé z ní nespustil oči - lepší postavu ještě neviděl.
Královna se zabalila do černého županu a vyrazila do své komnaty. Asmedovi oči potemněli.
"Když tě tu tak vidím, hned bych se svlékla a skočila na tebe." Zavrněla sukuba.
"Časy, kdy jsme spolu Daevo, ehm, skončily. Mezi námi je konec." Vylezl z vody, zavázal si osušku kolem boků a chtěl odejít co nejrychleji pryč. Sukuba byla rychlejší a zatarasila mu cestu.
"Přesně takhle si tě pamatuju." Přejela mu nehtem po břiše. "Hrozně mě to rajcuje." Pošeptala mu do ucha. Asmé ji silně chytl za ramena a strčil stranou. Pokračoval pryč.
Asi mu nejsem dost dobrá. Já mu ukážu, že jsem lepší než dcera vládce pekla. Pomyslela si Daeva a v duchu se zatetelila.
ČTEŠ
Luciferova dcera
Fanfiction[POZASTAVENO] Co když musí Pán pekla zpět pod zem a narodí se mu dcera? Dcera jeho životní lásky- Chloe Deckerové, obyčejné lidské ženě. Bude jejich dcera spíše po otci mučit, či po matce zachraňovat životy? To se dozvíte zde... Tento příběh je fan...