11

5.7K 223 22
                                    

קמתי לקולות עגלה מתגלגלת לאורך חדרי, ברקע קול המזגן הפציע, הרגשתי מעולה, אחרי שינה של יום שלם.

הוילון הוסט ועיניי נפקחו, טאנה נעמדה ליד עגלה עליה ארוחת בוקר הכוללת ופל בלגי ולידו שוקולדים ופירות חתוכים.

״טאנה? מה את עושה כאן?״ ניסיתי לשפשף את עיניי אך רק אז קלטתי שאני אזוקה. וגם נזכרתי שטאנה בעצם עובדת בשביל בלייק.

״תשחררי אותי טאנה״ אמרתי בחוסר סבלנות. הנדתי את ידיי, ניסיתי להשתחרר מהאזיקים, שום דבר לא עזר. לעזאזל עם הבלייק הזה, למה התעסקתי איתו מלכתחילה?

״ליידי לנגפורד, מיד אחרי שתסיימי את ארוחת הבוקר שלך, האדון רוצה שתתקלחי ותבואי לגשת לדבר איתו״ אמרה טאנה וחייכה חיוך מטופש, היא נראתה כאילו היא הבובה על החוטים של בלייק. כמובן. כולם בובות על חוטים של בלייק, בסופו של דבר גם אני אהיה בובה על חוט של בלייק.

״לא אכפת לי מה האדון המפגר שלך רוצה״ גלגלתי עיניים אך היא עדיין עמדה, ידיה תופסות אחת את חברתה והיא עדיין מחייכת את החיוך הכי מפגר שראיתי בחיי.

״מיד לאחר מכן תרדו לבריכה או תצפו בסרט, כל מה שיעלה על דעתה של הליידי״ היא הביטה בי, מחכה לתגובה.

״למה שאני ארצה ללכת עם הפסיכופת הזה לראות סרט?״ שאלתי בזעף.

״ארוחת צהריים היא הבאה בתור, ומיד לאחר מכן תתארגנו לאירוע של לוקאס טוריו.״

כששמעתי את שמו של בן דודי, בנה של לייזה, אחותה המכשפולה של אמי, כל הפיוז קפץ, יכולתי להרגיש את הזעם בוער בי מחדש, ״מה?!״ צעקתי בבהלה.

טאנה פתחה את האזיקים, ״יום טוב הליידי.״ טאנה יצאה בחיוך מהחדר.

לעזאזל עם טאנה הזו, לעזאזל עם בלייק הזה, לעזאזל עם השומרים, לעזאזל עם לוקאס, בן דודי, שאין לי מושג מה הוא איבד במיאמי, ובמיוחד לעזאזל עם לייזה, אחותה של אמי.

זה חייב להיות האירוע שבלייק דיבר עליו. הקזינו המטומטם הזה הוא חייב להיות של לוקאס, ולוקאס מנהל חלק יפה מאוד במאפיה האיטלקית ההיא. ופביו לורנזו, ההוא שבלייק דיבר איתי עליו, חייב להיות גם כן חלק מכל העניין הזה. הכל מתחבר לי פתאום.

והסיבה שבלייק לא רוצה שיגלו מי אני? לא כי אני הבת הדפוקה של יאן לנגפורד וכולם שונאים אותנו כאן, יש עניין הרבה יותר עמוק שהוא מעבר לזה.

הוא רוצה להראות למאפיה האיטלקית שקייטלין לנגפורד נמצאת בכף ידו, הוא יכול לסחוט אותם על חשבוני.

בלייק הזה משחק באש, ואני חייבת להשתחרר מכאן, אבל קודם? אני הייתי צריכה לאכול.

אכלתי במהירות אבל לא סיימתי הכל, השובע גבר על הרעב. ממש כמו שבלייק רצה נכנסתי להתרחץ בתוך אמבטיית קצף גדולה ומפנקת, המים היו נעימים, נהניתי מכל רגע בתוך האמבט ההוא, עד שבלייק נכנס.

Pull the trigger // smellsliketsWhere stories live. Discover now