הרצפה קרה כל כך תחת רגליי היחפות, כל גופי נוטף מים, לכן אני לוקחת את המגבת הלבנה של בית המלון ונעטפת בה.
השעה היא 1:00, לדעתי בלייק ישן כבר, וכך גם השומרים הקריפיים שלו. אחרי היום אני חושבת שאני מצאתי את ההזדמנות שלי לאיך אני אקח חזרה את מה ששייך לי ואפיל את בלייק.
נמאס לי מהמשחקים שהוא משחק איתי, נמאס לי מזה שאני נגררת אחריו כמו איזו נואשת במקום שהכי מסוכן לי. הוא רוצה שאני אפחד, הוא רוצה שאני אתחנן ממנו לעזרה. שינחש מה? זה לא יקרה.
במקום זה, אני אגרום לו להתקרב אליי. איך סרסיי ממשחקי הכס אומרת? ״דמעות אינן הנשק היחיד של האישה. הנשק הטוב ביותר נמצא בין רגליה.״
אני יודעת מה אני אעשה.
אני צריכה גם לחשוב על כך שהוא סוחר בפאקינג בני אדם, בילדות. קטנות.
הוא גרם לי לחשוב על זה הרבה, גם אני בן אדם רע? אני זו שנותנת לאנשים כמוהו לעשות מה שבא להם, לירות במי שהם רוצים. אבא שלי היה כזה, גם הוא בן אדם רע?
כאשר סיימתי להתלבש ייבשתי את שיערי עם המגבת, אני לא יכולה להדליק את הפן כי אם אני אדליק את הפן אני אעשה רעש, אם אני אעשה רעש בלייק יתעורר ועד שיש לי קצת זמן לעצמי אני לא מתכוונת לבזבז אותו על להתעצבן על בלייק.
לבשתי טרנינג שחור עם כיסים פנימיים וחולצה אפורה בגזרת טופ שנוח מאוד לישון איתה, נעלתי כפכפים שחורים ועד שהתארגנתי, קלטתי שאם אני יוצאת מהחדר, אני לא חוזרת אליו.
הרי הכרטיס אצל בלייק ועל בלייק מוצב שומר שישמור עליו כאשר הוא ישן.
אז הנוסחה היא מאוד פשוטה, אני אקח את הכרטיס ואצא מהחדר. אני לא אעשה שטויות, אני לא אשתה ולא אתעסק עם האנשים הלא נכונים. אני רק אנסה, איך בלייק אמר? לחוות את העיר כמו שצריך.
התקדמתי לחדר שלו, לצד הדלת עמדה השומרת שראיתי מקודם, היא הביטה והרימה גבה, ״חשבתי שאת ישנה ליידי לנגפורד.״
שילבתי ידיים והעצבתי את פניי, ניסיתי אפילו להיראות קצת היסטרית מה שהלך לי מאוד טוב, ההצגה מתחילה.
״ראיתי באמבטיה עכביש ויש לי פוביה רצינית מעכבישים״ ניסיתי גם להתנשף ממילה למילה, ״תהרגי אותו, אני מתחננת.״
היא נאנחה, ״אין עכבישים במיאמי.״
״את רוצה להתערב?״
היא הביטה בי כאילו אני טיפשה שזקוקה לאיזו צ׳פחה כדי להתאפס על עצמי.
היא עברה אותי והלכה לאמבטיה, בינתיים נכנסתי לחדר של בלייק, מיד פניי עטו מבט המום, הוא לא היה שם.
ניצלתי את ההזדמנות והלכתי לקחת את הכרטיס מהשידה הצמודה למיטה. עטפתי את הכרטיס חזק עם היד ונעצרתי מיד כאשר שמעתי את שמי, הסתובבתי וראיתי את בלייק שהיה מופתע לא פחות ממני.
YOU ARE READING
Pull the trigger // smellslikets
Romance׳ הוא כרך את ידיו מאחורי פניי, מחדיר את אצבעותיו בשיערי. הדבר הטבעי שאמור לקרות עכשיו הוא שנתנשק. הוא קירב את שפתיו לשלי אך למרות שרציתי זאת נואשות, הסטתי את ראשי הצידה אך איחרתי את המועד, הוא כבר היה צמוד לאוזן שלי, לוחש לה ״זה יהיה קל מדי״. ׳ - קי...