הרחובות הגדולים מוצפים בגלים של אנשים שלא מפסיקים להגיע מכל צד. ׳מיאמי לא מחבבים את משפחת לנגפורד׳, המשפט הזה עושה אותי פרנואידית, מסתכלת על כל פרצוף, מפחדת שיוציאו פתאום אקדח וירו לי ברקה. זה יקרה, כלומר, זה יכול לקרות.
״תפסיקי להיראות כמו ילדה מסכנה״ אמר לפתע בלייק ואפילו לא יצר איתי קשר עין, ״אף אחד לא ירה בך, אל תדאגי, אני נמצא איתך.״ הוא חייך ביהירות, כל כך מתאים לו.
״למה לא לקחנו את הרכב או משהו?״ נאנחתי ונאחזתי בזרועו, מחרדה שפתאום יעלם בין ההמון.
״רציתי שתחווי את העיר כמו שצריך, לא שתתחילי לרעוד לי כמו תרנגולת מפוחדת״. הוא הוציא חפיסת סיגריות מהכיס שלו, לפני שהדליק את אחת מהסיגריות הוא הציע לי אחת, ״אסור לי לעשן״.
הוא צחק, הדליק לעצמו סיגריה והחזיר את החפיסה לכיס, ״למה לא?״
״זה לא מסתדר עם...-״ נאנחתי, לא הייתי בטוחה שלספר לו דבר כזה זה צעד בטוח, ״לא משנה.״ ״עכשיו אני במתח״ הוא גיחך והעשן יצא מפיו בצורה ככ אחידה.
עזבתי את ידו בעצבים, ״אמרתי שזה לא משנה, נכון?!״ גלגלתי עיניים והלכתי אחריו כמו הכלבה הקטנה והצייתנית שלו.
-
אחרי חמש דקות בערך של הליכה בה שנינו שתקנו ראינו באופק שלט מואר, גדול וצבעוני. זה רחוב קצת יותר שקט, נראה כאילו הוא מוחבא מאחורי בלוק שלם של בנייני 3 קומות.
בסופו של דבר הצלחתי לראות מן האנגר, נראה נטוש לגמרי, אך בכל זאת בלייק הוביל אותי לתוכו.
נכנסנו דרך המון דלתות, עד שבסופו של דבר נכנסנו למועדון גדול. אין סוף של אנשים אשר רוקדים על הרחבה, באזור הבר יש גם שולחנות וביניהם עוברות נשים עם לבוש חושפני ומינימלי.
אלו שישבו בצד, על השולחנות היו נראים מסוכנים, הם הביטו מהצד, בוחנים את הרוקדים על הרחבה, בוחנים את הפרצופים. כאשר אחד מהם הבחין בבלייק הוא מיד קם וניגש אלינו.
״בוס״ אמר הבחור ביראת כבוד. הוא נראה בערך בסוף שנות ה30 לחייו, שיערו קצוץ ושחרחר, עיניו כחולות ויפהפהיות, עורו שזוף ובוהק וזיפים קטנטנים מעטרים את פניו, גובהו שואף ל1.80, קעקועי שרוול מתגלים לאורך ידו השמאלית. הוא לבוש בחולצה שחורה וג׳ינס שחור, באזור המותן השמאלית יש לו בליטה, כנראה אקדח.
בלייק חייך חיוך מזויף ומתנשא, כל כך מתאים לו וואו. ״ג׳ייקוב, החבילה הגיעה לכאן?״
ג׳ייקוב הנהן והסיט מבטו לצד, ״החבילה במחסן למטה. 5 יחידות, במצב מעולה.״ הוא החזיר מבטו אליי ונעץ אותו בעיניי כסכין מושחזת. בטח הם מדברים על סמים. או על משהו אחר לא חוקי, ״חבילה״ נשמעת מילה גדולה בעולם הזה של בלייק.
YOU ARE READING
Pull the trigger // smellslikets
Romance׳ הוא כרך את ידיו מאחורי פניי, מחדיר את אצבעותיו בשיערי. הדבר הטבעי שאמור לקרות עכשיו הוא שנתנשק. הוא קירב את שפתיו לשלי אך למרות שרציתי זאת נואשות, הסטתי את ראשי הצידה אך איחרתי את המועד, הוא כבר היה צמוד לאוזן שלי, לוחש לה ״זה יהיה קל מדי״. ׳ - קי...