12

5.9K 219 18
                                    

אחרי שנ״צ מדהים, קמתי עם חיוך, רק שאז נזכרתי בכל מה שקרה והחיוך נמחק מהר. פתחתי את הטלפון והסתכלתי על השעה, 18:26. צריך להתארגן לאירוע.

לוקאס בטח לא יזהה אותי, לא התראינו כבר מאז שהייתי בת 9. הבעיה העיקרית שלי היא לייזה, היא הייתה מבקרת אותנו כל שנה, היא זו שמימנה את השהות שלי בבית חולים ההוא. אני מקווה שהיא לא תהיה היום.

טאנה נכנסה לחדר, החיוך המטופש מרוח על פניה ובידה שקית מחנות שהלוגו שלה נראה לי מוכר, בטח משהו פלצני, מהדברים שאמי הייתה קונה.

״מה זה?״ הרמתי גבה ובחנתי את השקית מקרוב כאשר טאנה הניחה אותה על שפת מיטתי, ״ליידי לנגפורד, לאדון יהיה יותר מעונג אם תלבשי את המתנה לאירוע היום.״ היא חיכתה לכך שאהנהן בראשי ורק אז יצאה.

חיכיתי כמה שניות ורק אז פתחתי בחשש את השקית שבתוכה יכולתי למצוא שמלה בצבע חרדל עם שסע מהמם שחושף את הרגל השמאלית שלי. האמת? הוא התעלה על עצמו.

הבטתי בעצמי, במראה, במה כדאי להתחיל? בטח בשמלה, אבל זה כל כך בעייתי, עם שמלות כאלו צריך עזרה עם הריצ׳רץ׳, ואני לא מתכוונת לתת לו את העונג בלעזור לי עם זה ואז יהיה לנו רגע רומנטי ומפגר.

חשבתי על זה, באמת שלא כדאי לי לאבד את זה היום אז בלעתי את אחד הכדורים שלי.

הבטתי בחפיסה והחלטתי לקחת עוד, ככה שבלעתי כדור, ועוד כדור, ועוד כדור ועוד כדור.

אני לא רוצה לראות שוב את ג׳וליאן, את אמא שלי או את אבא שלי. שיט. אבא. שכחתי ממנו לגמרי, שכחתי לגמרי מכל מי שנשאר מאחורה, ג׳ייסון, מיס ז׳ואן, ג׳יין.

עמדתי מול הארון בערך חמש דקות ואז פשוט לקחתי מהארון גופיית בטן ששרווליה בצורת ספגטי,  ומכנס מחויט בצבע חאקי. נעלתי נעליים שטוחות בצבע לבן.

חגיגי? זה לא בדיוק. מושך תשומת לב? זה לא בדיוק. הולך לעצבן את בלייק? זה בדיוק. מעולה.

עשיתי בייביליס לשיערי והתאפרתי מעט.

לקחתי ארנק בצבע תואם למכנס ויצאתי מהחדר, רק כדי לראות את טאנה עומדת מחוייכת, כמה צעדים מהדלת, מחזיקה יד בידה השנייה, חיוכה מעט התעוות כאשר ראתה אותי, ״הליידי, מה בנוגע למתנה?״ היא נשמה עמוק והחלה להזיע.

״היא לא מחמיאה לקימורים שלי.״ לא מדדתי בכלל.

״ליידי לנגפורד,״ היא הביטה עמוק לתוך עיניי, ״האדון בזבז עליה סכום נאה של כסף.״

משהו מוזר, למה היא כל כך לחוצה?

״לא ביקשתי אותה.״

״בבקשה קייטלין אני מתחננת״ היא אמרה והסיטה מבטה. הופתעתי כאשר שמעתי אותה קוראת לי בשמי, ״הוא יהרוג אותי.״

הבטתי בפניה עוד כמה שניות רק כדי להבין שהיא לגמרי רצינית עם מה שהיא אומרת.

״מה?״

Pull the trigger // smellsliketsWhere stories live. Discover now