B-2

16.8K 546 243
                                    

Medya Afra çcmvçöxmcbvöçxc 💜💜

*******************************

Her sabah olduğu gibi bu sabahta çok güzel bir şekilde uyandırıldım. Tahmin edin nasıl? Tabikide meşhur anne uyandırması ve okula geç kalıcaksın nidaları. Bitmedi gitti şu okul bee. Neyse son 1.5 ay felan kaldı sık dişini Afra bitiyo okul hadi görelim seni. Yataktan çıktıktan sonra günlük işlerimi halledip okula hazırlandım ve kahvaltı sofrasına gömüldüm. Kahvaltımı yaptıktan sonra hızlı adımlarla okula gitmek için evden çıktım tam o sıra telefonuma mesaj geldi.

Bilinmeyen numara: Sabah sabah bu kadar güzel olmak zorunda mısın kalbime zarar be güzelim.

Bir anlık şokla kafamı telefondan kaldırıp etrafa göz attım hızlıca ama tam o sıra mesaj geldi

Bilinmeyen numara: Boşuna bakma göremezsin. Şimdiye kadarda görmedin zaten.

Afra: Bak asla bir insanın duygularını incitmek istemem ama seni tanımıyorum sapık mısın nesin bilmiyorum. Tamam belki gerçekten seviyo olabilirsin o zaman karşıma çıksana.

Bilinmeyen numara: Senin karşına çıkıcak cesaretim olsa çıkardım zaten.

Bilinmeyen numara: He bunu sakın "bu çocuk tipsizdir" diye algılama

Bilinmeyen numara: Kendimi övmek gibi olmasında maşallah taş gibi çocuğum xmncvövxmcvcxv

Bilinmeyen numara: İşte zaten bu yüzden karşına çıkmaya korkuyorum ya.

Bilinmeyen numara: Ne alaka ne saçmalıyorsun diye düşünüyorsundur şuan hemen açıklayayım.

Bilinmeyen numara: Ben benim fiziğime ya da suratıma aşık ol istemiyorum çünkü o aşklar hep geçici oluyo ben benim kalbime aşık ol istiyorum ben benim ruhuma aşık ol istiyorum işte bu yüzden sevdiğim karşına çıkamıyorum.

Afra: Sen gidip Edebiyat hocası felan olsana be çocuk :'(

Bilinmeyen numara: Cidden yazdığım onca şeye verdiğin cevap bu mu xnvcmxnvmöcxnvömcnvxmc insan bi düşer aşık olur püü sana 

Afra: MÖÖMÖSNCSÖNCFSMÖNCD

Afra: Neyse okula geldim hadi byüğ bilinmeyenciğim.

Afra çevrimdışı...

Bilinmeyen numara: Görüşürüz güzellik :)

Bilinmeyen numara çevrimdışı...
********************
Günaaayyydınn ❤
Bugün karneler dağıtılacak ve koskocaman 2.5 aylık bir tatil serüvenimiz başlicak.
Kim nereye gidicek ve napıcak buraya yazabilir mi?
Eveeet gelelim karne meselesine bkdnksnsksm
Takdir mi?
Teşekkür mü?
Allah'ın takdiri mi?
Aslında şu takdir teşekkür meselelerine hayatım boyunca hiç takılmamışımdır ama minik bir gelenek diye sormamakta olmaz dimi zmznskznskznksm
Kocamaan öpüldünüz 💜
Yeni bölümde görüşürüzzz 💜

Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin