B-35

3.3K 202 41
                                    

Serdar Ortaç - Poşet 

Arkadaşlar sizden minicik bir ricam var. Vote sayıları okunma sayısına oranla gene fazlasıyla düştü lütfen bölüm sonlarında yıldız tuşuna basmayı unutmayınız :)

****************************

Tatilin bitmesine son 2 hafta kalmıştı ve geride bıraktığımız 2 haftada ne olaylar yaşamıştık. Yosun'un gerçek yüzünü görmeme rağmen hala sesimi çıkarmıyor oluşuma Arya fazlasıyla tepkiliydi. Asıl amacım doğru düzgün yaşayamadığım tatili daha fazla sorun olmadan bitirip kalan işlerimi İstanbul'da halletmekti ama Arya bunu kabullenmiyordu. 

Bugün de Cenkle, Yosun beraber dışarı çıkmışlardı. Gece otele geç döndüğümüz için de Taha hala uyuyordu. Arya ile odada boş boş sohbet ederken gene dönüp dolaşıp konuyu Yosun'a getirmişti.

"Bence o bilinmeyen Yosun. Farkında mısın bilmiyorum ama yanımızda yokken sana nedense mesaj gelmiyor."

"Ondan başkası olduğunu söyleyen olmadı zaten." dedim göz devirerek.

"Afra biliyorum sıkıldın ama ben o kızın gerçek yüzünü, amacını ortaya çıkarmak istiyorum. O kız bizim etrafımızda olduğu sürece ilişkine bulaşacak." 

"Bul bir şey yapalım o zaman." dediğimde düşünüyormuş gibi yaptı. Telefonuma mesaj geldiğinde yerimden kalkıp komodinin üstünden almaya gittim. Telefonumu açtığım zaman bilinmeyen numara olduğunu görünce istemsizce tedirgin oldum. Sabahtan beri içimde olan kötü his ondan mesaj geldiğinde daha fazla artmıştı. Arya surat ifademi fark edince 'ne oldu?' dercesine suratıma baktı. Telefonu ona uzattım ve mesajı okurken vereceği tepkiyi izledim.

Bilinmeyen numara: Bence atacağım konuma gelmelisin. Görmeni istediğim çok hoş bir sürprizim olacak sana :)

Arya'nın küfür mırıldanmasıyla birlikte ayağa kalkıp kıyafetlerimin önüne geçtim. Anlamsızca bana bakan Arya'ya dönüp:

"Daha fazla öyle bakmayı kesip hazırlanır mısın? Gidip görelim bakalım sürprizi neymiş." dediğimde saçmalama dercesine bakan Arya'ya elimle kalk işareti yaptım. Yerinden kalkıp hazırlandığında otelden ikimiz birden çıktık. Gideceğimiz yer yarım saatlik bir uzaklıkta olduğu için taksiye binme kararı almıştık. Gideceğimiz yere yaklaştıkça içimdeki kötü histe artıyordu. 

Taksiden indikten sonra etrafımı incelemeye başladım. Kimsenin olmadığı bir deniz kenarına gelmiştik tam o an telefonuma gelen mesajla yerimden sıçradım. Titreyen ellerimle birlikte mesajı açtıktan sonra Arya'nın da görebileceği şekilde okumaya başladım.

Bilinmeyen numara: Demek sürprizimi merak edip gelenler olmuş :D hoşgeldiniz. Bunu sana yapmak istemezdim Afra'cım ama herkes bir gün hakkettiğini bulurmuş derler o yüzden şuan buradasın. Şimdi karşında gördüğün sahile direkt çıkmanı istemiyorum. Öncelikle yolun sonundaki binanın arkasında saklanıyorsunuz ve gizliden sağ tarafınıza bakıyorsunuz. Zaten baktıktan sonra her şeyi göreceksiniz. Ah canım! sana çok üzülüyorum. Hadi benden bu kadar. Bir sonraki hayatında sana mutluluklar, başarılar .d

Mesajı okuduktan sonra Arya'yla birbirimize bakmaya başladık.

"Afra yürü gidiyoruz boşver şu aptalın dediğini. Hem betin benzin attı iyi değilsin sen ne olur dönelim" dediğinde onu dinlemeden yolun sonundaki binaya doğru yürümeye başladım. Arya geri dönmeyeceğimi anladıktan sonra benimle birlikte gelmeye başladı. Binanın arkasına saklanıp gizliden sağa doğru baktığımda gördüklerime inanamadım. Taha ile Yosun karşı karşıya durmuş konuşuyorlardı. Taha'nın bize doğru arkası dönüktü, Yosun ise gülümsüyordu. Kanımın çekildiğini hissetmeye başlamıştım. Sabah 'uyuyacağım' diyen Taha şuan karşımda Yosun ile konuşuyordu. Arya'nın ileri atılacağını fark ettiğim an kolundan tutup yerine geri çektim.

"Biraz daha bekle." dedikten sonra onları izlemeye geri dönmüştüm. Kimsenin olmadığı bir yere ne için gelmişlerdi çok merak ediyordum. Ellerim deli gibi titrerken kalbim acı içinde çarpıyordu. Biraz sonra Yosun'un, Taha'ya doğru yaklaştığını gördüm. Gözlerim usulca dolarlarken ellerimi yumruk yapmıştım. Başım felaket derecede dönüyordu ve gözlerim kararmaya başlamıştı. Son kez kulaklarıma Arya'nın 'Şimdi ananı siktim' sesi yankılandı.

******************************************

Selaaaamm

İşleri baya karıştırdım ve nasıl işin içinden çıkacağımı bilmiyorum ama böylesi daha çok hoşuma gidiyor. Sonunu yazarken benim bile gözlerim doldu böyle bir son yazmayı beklemiyordum. Bakalım diğer bölümlerde neler olacak ehehehehehe 

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya bırakın.

Sizlerii kocamaan seviyorum, kendinize dikkat ediin. Diğer bölümde görüşüürüüzz 💜💜

Yıldız sembolüne basmayı unutmayınız :)



Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin