Saudade - Beni unutma
Finale son 2 bölüm :)
*************************************
Gözlerimi beyaz tavana açtığımda başım şiddetli derecede ağrıyordu. Arya tepeme dikilip nasıl olduğumu sorduğunda başımı sallamakla yetindim. Ardından odadan çıkıp doktoru çağırmaya gittim. Yalnız kaldığımı fark edince Taha'nın hastaneye bile gelmediğini anladım. Tüm o gördüklerim yeninden gözümde canlanınca gözlerim dolamaya başladı. İyi hissetmiyordum, fazla garip geliyordu. Bana yaptıklarına, söylediklerine rağmen o kızı öpmüştü ben bunu kaldıramıyordum.
Kapı açıldığı zaman önde Arya arkada doktor içeri girdiler. Doktor beni görünce gülümseyerek:
"İyi misin?" diye sordu. Zorla gülümseyerek başımı salladım.
Kontrolleri yaptıktan sonra hastaneden Arya ile beraber çıktık. Bayıldığım zaman kafamı sert bir şekilde zemine çarptığım için başım şiddetli bir şekilde ağrıyormuş. Neyse ki fazla ciddi bir şey olmamıştı. Taksiye binip otelin yolunu alınca Arya'ya olanları anlatmasını söylemiştim.
"Aslında o kızı orada dövecektim ama sen bayılınca böyle bir şey gerçekleşemedi. Sen aniden yere düşünce çığlık attım Taha telaşlanıp yanıma koştuğunda seni öyle yerde görünce daha çok korktu. Tam yanına gidecekken sana dokunmamasını ve buradan siktir olup gitmelerini söyledim. Bana 'Hiçbir şey göründüğü gibi değildi.' demesine rağmen onu dinlemedim. Yosun'a ise seninle ayrı görüşeceğim dedim. Sonra taksi çağırıp seni hastaneye getirdim." diye olayı özetlediği zaman ağlamaya başladım.
İçimde fazlasıyla büyüyen bir kırgınlık vardı. Oynatılmış olmak, aldatılmış olmak bana fazlasıyla koyuyordu. Arya bana sarılıp her şey geçecek dediğinde inanasım gelmedi. Ona dönüp:
"Buradan gitmek istiyorum. Otele varıp eşyalarımı toplayıp buradan gideceğim tamam mı?" dediğimde başını salladı.
"Bende geleceğim. Bunların yanında dahi olmak istemiyorum." dediğinde ona sıkıca sarılıp teşekkür ettim. Ardından kafamı cama çevirip otele gidene kadar içimdeki çığlıklarla baş başa kaldım.
Otele vardığımız zaman parayı ödeyip taksiden indik. Her yerden Taha'nın çıkabileceği ihtimali tüylerimi diken diken ediyordu. Onu görmek istemiyordum çünkü onu görürsem karşısında ağlamaktan korkuyordum, onu affetmek için bahane bulmaktan korkuyordum. Hızlıca otele girdiğimizde otelin lobisinde kimse yoktu. Rahatça nefes alıp aynı hızla asansörlere doğru yürüdük. Yosun'un odada olduğunu sanmıyordum daha doğrusu korkudan karşımıza çıkamayacağından emindim. Hızlıca odaya çıkıp eşyalarımızı toplamaya başladık. Kimseyle karşılaşmadan bu lanet yerden siktir olup gitmek istiyordum. Gene kimseye görünmeden otelden ayrılıp taksiye bindiğimizde otogara doğru yol aldık.
XXXXX
Son 1 saat...
1 saatin ardından hayatımı geride bırakıp İstanbul'a dönecektim. Taha hala ne Arya'yı ne beni aramıştı. Ağlamaktan gözlerim kıpkırmızıydı. Aniden aklıma gelen fikirle telefonumu elime aldım.
Youtube girip arama yerine 'Saudede - Beni Unutama' yazıp çıkan ilk şarkıyı Taha'ya yolladım.
Afra: Bu şarkı benim sana demek istediğim her şeyi anlatıyor... Hayatıma kattığın her şey için teşekkür ederim. Seni seviyorum, elveda...
Şarkıyı ve mesajı gönderip engelledim. Ardından whatsapp'tan çıkıp önce numarasını sonra sosyal medya hesaplarımdan engelledim. Bana hiçbir şekilde ulaşmasını istemiyordum. Fotoğraflarımızı silmeye kıyamadığım için ağlayarak hepsini arşivledim. Arya bu hallerimi gördükçe çok üzülüyordu ama kimseyi dinleyecek halde değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Basketbol
Teen FictionBilinmeyen numara: Selam bebek ben kelebek uçup kalbine girecek :)) Bilinmeyen numara: Bi hayırlı olsununu alırım Afra: nE? Afra: Gece gece ne içtin kardeş ne bu özgüven ? 13.06.2019 tarihinde yayımlanmaya başlandı.🍃 19.08.2020 tarihinde tamamlan...