B-32

3.4K 162 43
                                    

Gökşin Derin - Unutmalıyım Belkide

******************************

Gözlerim Yosun ve Taha arasında gidip geliyordu, bir şeyler dönüyordu ve bu hiç iyi şeyler değildi. En sonunda derin bir nefes alıp masaya doğru ilerleyip Taha'nın yanına oturdum. Geldiğimi görünce kolunu omzuma atıp beni kendine doğru çekti ve yanağıma bir öpücük kondurdu. Ardından Yosun'a dönüp baktı ve fark ettiğimi anlamadan gülümsedi. Tam o an telefonum peş peşe titremeye başladı.

Bilinmeyen numara: Yosun'a güvenme, Afra.

Bilinmeyen numara: Merak ediyorsun değil mi?

Bilinmeyen numara: Çünkü sende bazı şeylerin farkındasın.

Bilinmeyen numara: Yosun ve Taha'nın çocukluk arkadaşı olduklarını biliyordun peki o zamanlar sevgili olduklarını biliyor muydun?

Bilinmeyen numara: Birbirlerine evleneceklerine dair söz verdiklerini,

Bilinmeyen numara: Ne olursa olsun birbirlerini seveceklerini söylediklerini biliyor musun?

Bilinmeyen numara: Ups! Bilmiyorsan eğer yanlış bir şeyler söylemiş olabilirim.

Bilinmeyen numara: Üzgünüm Afra, Taha hiçbir zaman senin olmadı ve olmayacak.

Bilinmeyen numara: Üzgünüm.

Mesajları okurken ellerim titremeye, nefesim kesilmeye ve başım dönmeye başlamıştı. Gözlerim yavaş yavaş dolarken

"Lavaboya gitmem lazım. Hemen gelirim." diyerek masadan kalktım. Masaya çoktan gelmiş olan Cenk ve Arya'yı fark etmemiştim bile. Arya arkamdan seslenip peşimden gelmeye başlamıştı. Okuduklarıma inanamıyordum, inanmak istemiyordum. İlk kez güvendiğim birinin bana ihanet etmiş olması fikrine dayanamıyordum. Lavaboya girip suratıma kendime gelene kadar su çarptım. Beynimde binlerce düşünce dolaşıyordu ve ben korkuyordum. Ne olduğunu soran Arya'ya telefonu uzattım. Mesajları okuduğunda o da benim kadar şaşkın görünüyordu, belli ki haberi yoktu. Telefonu şaşkınlıkla geri verdiğinde dudaklarından 'İnanamıyorum' kelimesi döküldü.

"Bilmiyordum, bilsem asla saklamazdım." dedi.

"Sana inanıyorum." dediğimde bana sarıldı. Onun sarılmasıyla ile birlikte aniden ağlamaya başlamıştım. Sırtımı sıvazlayarak;

"Şşş sakın! Bak bana bir, Taha'yla Yosun arasında geçmişte bir şeylerin olmuş olması şuanda da olacağı anlamına gelmiyor. O sana aşık Afra, hem de deliler gibi aşık. Bu gözlerinden bile okunuyor. Yosun'a biraz fazla dikkat etmemiz gerekecek ama Taha seni seviyor bundan eminim." dediğinde gülümseyerek ona baktım.

"Ciddiye alma yazılanları, Taha'nın kalbi yalnız sana ait ve bunu kimse değiştiremeyecek." dedi.

"İyi ki varsın." deyip gülümsedim.

"Sen de iyi ki varsın, deli." deyip saçlarımı karıştırdığında beraber güldük. Masaya geri döndüğümüzde Yosun Cenk'in omzuna kafasını yaslamış oturuyordu. Taha bana endişeli gözlerle bakıp;

"İyi misin?" diye sorduğunda 'İyiyim' deyip yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Bu ani hareketimle gülümseyip o da beni öptü. Kafamı Yosun'a çevirip baktığımda hiç burayla ilgileniyormuş gibi durmuyordu. 

Bence anın tadını çıkarmalısın yoksa deli olursun Afra, sana diyeyim.

Diye söylenen iç sesime hak vererek mesaj olayını ve o bakışma olayını sonra düşünmek üzere rafa kaldırdım. 1-2 saat kadar daha mekanda oyalanıp sonunda kalktık. Aslında bazı şeyler olmuş olmasaydı çok güzel bir gün geçirmiştim. Otele dönmek için bindiğimiz takside yol boyunca birbirlerine bakmalarını ve o mesajları düşünüp durdum. Otele vardığımız zaman dayanamayıp Taha'ya döndüm.

"Taha biraz konuşalım mı?"

"Tabii ki." dedi.

Arya bana endişeli bakışlarla bakerken Taha'yla birlikte yürümeye başladık. 5 dakika boyunca ikimizde konuşmadan yürüdük ve sonunda aramızdaki sessizliği ilk ben bozdum.

"Annemle konuştuktan sonra mekana döndüğümde Yosun şarkı söylerken birbirinizi izlediğinizi gördüm." dediğimde bana dönüp ellerimi tuttu.

"Şarkı söylemek istediğini söyleyince bende kalkıp söyle dedim. Sonra bu 'utanırım ben' falan deyince bende o zaman 'sadece bana bak' o zaman belki utanmazsın dedim, hepsi bu." diye açıkladığında rahatlamıştım.

"Hem sen beni mi kıskandın?" diye sordu sırıtarak.

"Başka birini mi kıskanmam lazım" diye sordum gülerek. Tam o an cebimde telefonum titredi.

Bilinmeyen numara: Anlaşılan birileri yalan konusunda master yapmış.

************************

Selaaaam

Evet ortalığı biraz daha karıştırdım :) bakalım neler neler olacak.

Sizce yeni bilinmeyen kim?

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazın.

Sizlerii kocamaan seviyoruum, kendinizee dikkat edin. Diğer bölümde görüşürüüüz  💜💜


Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin