B-30

3.6K 166 72
                                    

Batuhan Kordel - Sıcak Şarap

*********************************

Yosun'dan...

Sabah gözlerimi kızların 'Uyan artık!' nidalarıyla açtım. Dün gece ağlamaktan başım fena derece de ağrıyordu. Kızlara uyandığımı belli ettikten sonra yanımdan ayrıldılar. Tavana gözlerimi dikip dün geceyi düşününce gözlerim yine dolmuştu. Böyle olmasını elbet bekliyordum ama bu kadar üzüleceğimi düşünmüyordum. Komodinin üzerinde duran telefonumu elime aldığımda Taha'nın dün gece attığı mesajı gördüm.

Taha: Sırf kızlarla sorun çıkmasın diye bir şey demedim, sana sorarlarsa biri laf attı Taha'da sinirlendi ve sonrasında bana patladı de. İstanbul'a döndüğümüz zaman da lütfen bir daha karşıma çıkma. 

Mesajı okuduktan sonra telefonu sinirle kapattım ve yataktan çıkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü iyice yıkayıp aynada şişmiş gözlerime, kurumuş dudaklarıma ve perişan görünen halime acıyarak baktım. Geçmiş günler aklıma gelince gözlerim usulca doldular ve firar vererek yanaklarımdan aşağı süzüldüler.

 Taha'yı çocukluğumdan beri seviyorum ve ondan başkasını da hiçbir zaman sevemedim. Birbirimize daha 5 yaşındayken asla ayrılmayacağımıza dair söz vermiştik ve birbirimizle evleneceğiz demiştik. Çiçek teyze de beni çok severdi arada şaka amaçlı olsa bile 'İleride seni oğluma alacağım.' derdi Taha'yla biz de birbirimize bakıp gülümserdik. Daha çocuktuk verdiğimiz sözlerin bir anlamı yoktu belki de ama benim için hiç öyle olmadı. 10 yaşımıza kadar hep beraberdik. Bir gün yanıma gelip 'Yosun biz taşınacağız. Buradan uzağa gideceğiz, seni belki de bir daha hiç göremeyeceğim ama bu kalbim hep sana ait olacak. Umarım gene bir araya gelebiliriz. Seni hep özleyeceğim.' demişti. Gittikleri zaman aylarca ağlamıştım o günden sonra da ne onu unutabildim ne de başkasını sevebildim.

Seneler sonra ise karşılaştığımız da kalbim ilk gün ki heyecanı ile atmaya başladı ama yanlış giden bir şeyler vardı. O bana verdiği sözüne sadık kalmamıştı hatta o sözü bile hatırlamıyordu. Oysa ben onu göreceğim günün böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Yanında başka biri varken ve ona bakarken gözlerinin içinin güleceğini düşünmemiştim. Fazlasıyla yanlış giden şeyler vardı ve benim bunu değiştirmem lazımdı. Dün gece ona bana verdiği sözleri hatırlattığımda ise;

"Çocuktuk biz o zaman farkında mısın?" demişti bana. 

"Asıl çocukların verdikleri sözleri tutmaları gerekmiyor muydu?" demiştim bende. O ise;

"Yapma Yosun, bak ben mutluyum sevgilim var benim. Senin de sevgilin var. Onunla mutlu ol Yosun, benimle olmaz." demişti. Dayanamayıp öpmek istediğim an ise kıyamet kopmuştu.

Gözlerim ağlamaktan iyice yanmaya başladığında ise çöktüğüm yerden ayağa kalkıp kendime gelene kadar yüzümü yıkadım. Kızlar odadan çıktığı için kimsenin dikkatini çekmeyecektim bu halimle. Hızlıca banyodan çıkıp aynanın karşısına geçtim. Yüzümü iyice inceledikten sonra göz altlarımı iyice kapatmaya özen göstererek makyaj yaptım ve hızlıca üstümü giyip odadan çıktım.

Aslında bütün günü uyuyarak geçirmek istiyordum ama daha fazla dikkat çekmek istemediğim için gidiyorum. Masaya vardığımda Afra kafasını Taha'nın omzuna koymuş gülerek Arya'ya bir şeyler anlatıyor, Taha ise Afra'nın elini tutmuş dalgınca masaya bakıyor. Geldiğimi fark ettiklerinde Taha hariç hepsi gülümseyerek bana döndü. Cenk anında yerinden kalkıp yanıma gelerek

"Konuşabilir miyiz?" dedi. O an Cenk'e ne kadar ihtiyacım olduğunu hissettim ve gülümseyerek kafamı salladım. Masadan uzaklaşıp bizi görmeyecekleri bir yere geçtiğimizde sıkıca Cenk'e sarıldım. O da bana sarılıp saçlarımı okşayarak;

"Keşke biraz daha bekleseydin." dedi.

"Verdiği sözü bile hatırlamadı." dediğimde ağzımdan bir hıçkırık koptu. İyice sarılıp;

"Daha güzellerini vermek içindir. Sakın canını sıkma sana güveniyorum ben." dediğinde ise onun gibi bir dosta sahip olduğum için çok şanslıydım. 

*****************************************

Selaaamm

Hüzünlü bir bölüm oldu kabul edin. Bu bölüm çok içime sindi umarım siz de seversiniz. Bence kimse Yosun'u böyle hayal etmemişti ama işte gördüklerimizle göremediklerimizin arasında çok fazla fark var. 

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi lütfen buraya belirtin.

Sizlerii kocamaaan seviyoruumm, kendinizee dikkat edin. Diğer bölümde görüşürüüüzz 💜💜


Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin