Ufuk Çalışkan - Aşk Payı
*********************************
Kahvaltımızı ettikten sonra kumsala geçtik. Şezlongun üzerine uzanmış güneşlenirken üzerime dökülen buz gibi suyla yerimden sıçramıştım. Gözlerimi açtığımda karşımda pis pis sırıtan bir adet Taha görmemle sinirle yerimden kalkıp yanımda duran su şişeni aldım. Hızlıca kapağını açıp üzerine döktüğümde hızlıca beni kucağına alıp denize doğru koşmaya başladı. Kucağında 'Bırak beni,' diye bağırmama rağmen umursamıyordu. Deniz suyu beline gelene kadar ilerlediğinde sıkıca boynuna sarılmıştım.
"Sakın düşündüğüm şeyi yapma yoksa kafanı kırarım, Tah-" diye bağırmama vakit kalmadan kendimi denizin dibinde bulmuştum. Olayı aniden kavrayamayınca biraz debelenip zor bela suyun yüzüne çıktım. Karşımda pis pis sırıtan Taha'yı görünce sinirle ittirdim, dengesini kaybedip düşeceği sıra beni de belimden tutup kendine çekmesiyle bu sefer ikimiz birden suyun dibini boylamıştık. Kahkahalarla gülmeye başladığımızda ise çevredeki insanlar deli görmüşcesine bize bakıyorlardı. Bizi izleyen Arya ve diğerlerine döndüğümde aralarından bir tek Yosun'un gülmediğini gördüm. Sabahtan beri morali çok bozuktu. İstemsizce gözüm ona takıldı, dün odaya gittiğimde de uyuyordu ve kumsala gelirken sorduğumda ise omuz silkip es geçmişti. Taha baktığım yeri fark edince;
"Takılma bu kadar." dedi.
O da bir garip davranıyordu sanki. Normalde her ne kadar korumacı da olsa iki dakikaya hemen yumuşayıverirdi, başka bir şey var gibiydi ama çözememiştim.
Suda biraz daha oyalandıktan sonra bizimkilerin yanına geri döndük. Taha, Cenk ile birlikte atıştırmalık bir şeyler almaya gitmişti. Şezlongta güneşlenirken Yosun'un dediği şeyle ona döndüm.
"Taha ile birlikte çok yakışıyorsunuz, umarım çok mutlu olursunuz."
Sesi oldukça samimi geliyordu.
"Teşekkür ederim canım." dedim gülümseyerek.
"Akşam bir yerlere gidelim mi?" diye soran Arya'ya döndüm bu seferde.
"Benim bildiğim güzel bir karaoke bar var, oraya gidebiliriz." dedi Yosun.
Kulağa hoş geliyordu, biraz düşündükten sonra onayladım.
1-2 saat daha kumsalda takılıp otele döndüğümüzde kıpkırmızı olmuştum. Benimle domates diye dalga geçen Arya'ya göz devirip banyoya ilerledim. Aynanın karşısında gördüğüm yüz benim bile kahkaha atmama sebep olmuştu. Üzerimdekilerden hızlıca kurtulup kendimi soğuk duşa attım, başta üşüsem bile git gide alışınca çok güzel geliyordu. Hızlıca yıkanıp çıktıktan sonra peşi sıra Arya girdi banyoya. Hepimiz işlerimizi halledip yatakların üzerine kurulduğumuzda dayanamayıp sordum.
"Dün gece ne oldu?"
Yosun sıkıntılı bir nefes vererek anlatmaya başladı.
"Aslında pek bir şey olmadı, adam zaten içkiliydi. Kayalarda otururken yanıma geldi 'Selam güzellik' falan dedi, başta umursamamıştık ama sonradan biraz daha ısrar edince Taha laf attı karşı tarafta küfürlü yanıt verince olay patlak verdi. Onun üstüne de Taha'dan bir güzel azar yedim, sinirlerim bozulunca da otele döndüm." deyip omuz silkti.
Olayı Taha'nın da bize dediği şekilde anlatınca gene boşu boşuna kuruntu yaptığımı anladım. Biraz bu konu hakkında konuştuktan sonra gideceğimiz yere hazırlanmaya başladık.
Güle oynaya süren bir hazırlığın ardından bizimkilerle buluşup taksiye bindik.
Yarım saatlik taksi yolculuğunun ardından mekana vardığımızda taksi ücretini ödeyip indik. Mekan çok hoş şekilde dizayn edilmişti, gri beyaz tonları ağırlıklıydı. Karaoke sahnesinde şarkı söyleyen kişileri görünce gülümsedim, güzel bir gece olacak gibi duruyordu.
Masalara oturduktan sonra yanımıza gelen garsona siparişlerimizi verdik. Yosun kafasını Cenk'in omzuna yaslamış sahnede söylenen şarkıyı mırıldanıyordu, Taha ise Arya ile sohbet ediyordu. Cebimde titreyen telefonumu hissettiğimde cebimden çıkarıp baktım, annem arıyordu. Hızlıca bizimkilere söyleyip mekandan çıktım ve telefonu açtım.
"Alo, anne."
"Nasılsın, güzel kızım benim?" annemin sesi kulaklarımı doldurduğunda onu ne kadar özlediğimi fark ettim.
"İyiyim anneciğim, siz nasılsınız?"
"İyiyiz biz de, babanla oturuyoruz öyle. Bak babanın da selamı var."
Annemle biraz daha konuştuktan ve bana öğüt verdikten sonra telefonu kapattım. Mekana geri girdiğimde tanıdık bir ses kulaklarımı doldurdu. Sahne ve bizim masa görüş alanıma girdiğinde Arya ve Cenk'i masada göremedim, Yosun ise sahnede Taha'ya bakarak şarkı söylüyordu.
Uyuyan yalnızlığım mı?
Uyandı sen giderken
Gönülden ah çekerken
Sadece sen giderkenGözlerindeki aşk payı
Bendeki de bir varsayı
Tutturamadı aşk rayı
Beceremedim ki varmayıŞarkının sözleri sinirlerime dokunurken Taha'ya döndüğümde aynı şekilde onun da Yosun'u izlediğini gördüm.
***********************************
Selaaam
Ortalık karışacak mı ne?
Taha'nın, Yosun'u izleme sebebi sizce ne?
Afra nasıl bir tepki verecek?
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.
Sizlerii kocamaan seviyorum, kendinize dikkat edin. Diğer bölümde görüşürüüüüzz 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Basketbol
Teen FictionBilinmeyen numara: Selam bebek ben kelebek uçup kalbine girecek :)) Bilinmeyen numara: Bi hayırlı olsununu alırım Afra: nE? Afra: Gece gece ne içtin kardeş ne bu özgüven ? 13.06.2019 tarihinde yayımlanmaya başlandı.🍃 19.08.2020 tarihinde tamamlan...