Medya Arya 💜💜
*****************
Sınıfa girdiğimde Arya gene her zamanki gibi telefonuyla oynuyodu. Yanına gidip oturduğumda "Bıktım lan şu okuldan bıktım bıktım." diye isyan etmeye başlaması bir oldu. Evet okulun son zamanları olmasına rağmen herkes okuldan bıkmıştı artık. Sınavlar desen zaten bütün gün kafana huni takıp gezmeni sağlıyodu ya neyse. "Arya sana bir şey anlatacağım." diyerek dünden beri anlatıp anlatmamakta kararsız kaldığım bilinmeyen konusunu pat diye açtım. Arya dikkatini aniden bana verdi "Dinliyorum kuzum." "Dün gece bana bilmediğim bir numaradan mesaj geldi. Başta biri şaka yapıyo falan sandım ama yazdıklarında gayet samimiydi. Beni sevdiğini söyledi, napıcağımı bilemedim biliyosun anlamam ben şu aşk işlerinden falan. Napmalıyım Arya?" Arya önce kısa bir şaşkınlık geçirdi ve sonra mesajları göstermemi istedi. Mesajları okuduktan sonra bana döndü "Kanka yani çocuk gerçekten samimi geliyo bilemiyorum yani bence konuşsan ne kaybedersin ki hem belki gerçek aşkı bulursun?" "Öyle mi diyosun?" "Öyle diyorum şimdi telefonunu çıkarıp çocuğa mesaj at bakalım." önce dediğini saçma bulduğumu söylicekken beni dinlemeyeceğini bildiğimden telefonumu çıkardım ve whatsappa girip ne yazacağımı düşünmeye başladım.
Afra: Selamunaleyküm ben azrail.
Attığım mesajın saçmalığına bakarken anında çevrimiçi oldu resmen kendimi rezil etmiştim. Arya 'senin yapacağın işi ben' bakışı atıp telefonuna döndü.
Bilinmeyen numara çevrimiçi...
Bilinmeyen numara yazıyor...
Bilinmeyen numara: İlk mesajı atmana sevinmeli miyim yoksa ilk mesajının bu kadar saçma olmasına gülmeli miyim?
Bilinmeyen numara: NÖMCNMXCNÖXMVNXCMVÖM
Afra: Sana mesaj atanda kabahat zaten.
Afra: Yok sana bir daha mesaj.
Bilinmeyen numara: Ya sen kızınca ne tatlı oluyosun.
(gönderilemedi.)
Bilinmeyen numara: nE?
(gönderilemedi.)
Bilinmeyen numara: Sen ciddisin smncömxnvcöxmnvxcmv
(gönderilemedi.)
Bilinmeyen numara: Ya yerim seni
(gönderilemedi.)
Bilinmeyen numara: Neyse bende gidip sana çikolatalı süt alıp kendimi affetiriyim bari
(gönderilemedi.)
************************
Hadii buda benden size minik bir karne hediyesi olsun zmsmnzksnksmks 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Basketbol
Teen FictionBilinmeyen numara: Selam bebek ben kelebek uçup kalbine girecek :)) Bilinmeyen numara: Bi hayırlı olsununu alırım Afra: nE? Afra: Gece gece ne içtin kardeş ne bu özgüven ? 13.06.2019 tarihinde yayımlanmaya başlandı.🍃 19.08.2020 tarihinde tamamlan...