B-34

3.4K 150 35
                                    

Mavi Gri - Hayatım Leş

***********************************

Sabah gözlerimi baş ağrısı ile açtım. Dün gece o kadar çok düşünmüştüm ki hangi ara uykuya daldığımı bile bilmiyordum. Keyifsizce yataktan doğruldum ve ellerimle dağılmış saçlarımı karıştırdım. Kızlara bakındığımda oda da kimse yoktu yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Orada da işimi hallettikten sonra balkona çıktığımda kızların orada olduğunu gördüm. Arya Yosun'u sorguya çekmişti resmen ve ikisi de beni gördüklerinde sustular. Arya sinirle oturduğu yerden kalkıp içeri geçtiğinde Yosun'a baktım, o da aynı şekilde oturduğu yerden kalkıp içeri geçti. Az önceki olaya bir anlam vermeye çalışarak peşi sıra bende içeri girdim. Mükemmel bir sabaha uyanmıştım resmen!

"Biri bana ne olduğunu anlatacak mı?" diye sorduğumda Yosun yalvaran bakışlarla Arya'ya bakmaya başladı, Arya ise sinirle ona bakarak konuşmaya başladı.

"Yosun ve Taha çocukken birliktelermiş. Yosun hatta başlarda sırf Taha'yı bulabilmek için buralara gelmiş ama şuan sevmiyormuş. Cenk ile tanışınca ona aşık olmuş ama bana pek inandırıcı gelmedi." diye açıkladığında durumu Yosun'a hayret edercesine baktım.

"Doğru mu bu? Sen, Taha'yı mı seviyorsun?" diye şaşkınlıkla sorduğumda Yosun bu sefer bakışlarını bana çevirdi.

"Buraya gelmeden evvel bir ilişkisi olduğunu bilmiyordum. Hatta sizi o kafede görene kadar hayatında biri yok sanıyordum ama o günden sonra ondan ümidi kestim. Afra bak biliyorum kulağa çok saçma geliyor ama ciddiyim şuan Taha'yı sevmiyorum. Evet başlarda ilişkinizi kıskandım ama sonra Cenk ile tanıştım tüm hayatım değişti. Eskiden onu seviyordum diye beni suçlayamazsınız sonuçta ilişkinize bir zarar vermedim."

"Verip vermediğini nereden bileceğiz ya da vermeye çalışmadığını?" diye sordu Arya.

"Yanlış anlamayın ama veriyor olsaydım şuan bu durumda olmazlardı, çoktan ayırmış olurdum." diye açıklama yaptığında sinirle yatağa oturdum.

"Peki bunu neden bizden sakladın?" dedim.

"Geçmiş gitmiş bir meseleyi anlatmak doğru olmaz diye düşündüm. Sonuçta yaşanmış bitmiş bir şey ve daha çocuktuk." dediğinde Arya bir küfür mırıldandı. Ortamın iyice gerildiğini fark edince

"Yosun hazırsan yemek katına çıkıp bize bir masa tutar mısın?" diye sakince sordum.

Başını sallayıp odadan çıkınca Arya sinirle bir küfür daha savurdu arkasından. Aynı şekilde ona da sakin olmasını söylediğimde şaşkınca bana döndü ve:

"Sen salak mısın? Ne bu sakinlik?" diye sordu. 

"Taha'nın beni sevdiğinden eminim gerisi umurumda bile değil. Ne anonim ne Yosun. Ne halleri varsa görsünler." deyip omuz silktiğimde Arya'da bana hak verdi.

xxxxxx

"Çok sıcak!"

"Arya yarım saattir çok sıcak deyip deyip duruyorsun. Hayır biz de farkındayız sıcak olduğundan yeter mi artık." deyip göz devirdiğimde dil çıkarıp önüne döndü.

Yosun ve Cenk bugün bizimle gelmek istememişlerdi ve başka bir yere gitmişlerdi. Ben, Taha ve Arya ise kumsalda oturmuş güneşleniyorduk. Baş ağrım içtiğim ilaç sayesinde geçmişti. Bugün hiçbir şey yapasımız olmadığı için kumsalda takılıp otele geri dönme kararı almıştık. Arya en sonunda dayanamayıp denize gittiğinde Taha ile baş başa kalmıştık. 10 dakika sonra yanımdan gelen 'pişt' sesi ile Taha'ya döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu.

"Efendim?" diye sormama rağmen hala gülerek bakmaya devam etti.

"Bir şey mi var gülüyorsun?" diye sorduğumda sırıtışı genişleyerek:

"Çok güzelsin." dedi.

"Deli misin?" deyip kahkaha attım.

"Belki birazcık." deyip o da güldüğünde beraber kahkaha atmaya başladık.

Bizi görenler deli sanabilirlerdi. Hoş zaten deliydik ama en güzelinden. Yanımdaki kocaman bebeği hangi ara bu denli sevdiğimin farkında bile değilim. İlk mesaj attığı zamanı hatırladığımda suratımdaki gülümsemem iyice büyüdü. Aslında hayatıma anonim olarak girmemiş olsaydı da ben onu severdim ama bu denli özel ve güzel olur muydu bilmiyorum. Onu hiç kimselere kaptırmaya niyetim yoktu. O benimdi ve sonsuza kadar benim kalacaktı.

afraayildiz: Seni her şeyden çok 💜 @tahaay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

afraayildiz: Seni her şeyden çok 💜 @tahaay

500 beğenme 398 yorum

aryaaray_:  Fotoyu kim çekti acaba :) Neyse maşallah deyin nazar değmesin. Gözü kalan çok :) 💜

afraayildiz: Gözü kalanın gözünü oyarız :* @aryaaray_

tahaay: Kızlar sakin mi olsanız. @afraayildiz @aryaaray_

tahaay: Güzelim 💜

afraayildiz: 💜 @tahaay

**********************************

Selaaam 

Bölümler kısa kısa oluyor farkındayım ama finale az kaldı.Aklımda çok farklı kurgular olduğu için bu kitaba final yapmaya karar verdim o yüzden olayları biraz daha hızlandırıp kısa kesiyorum.Mazur görün :)

Olaylar yavaş yavaş açığa çıkmaya başladı ne düşünüyorsunuz?

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi de buraya belirtebilirsiniz.

Sizlerii kocamaan seviyoruumm, kendinize dikkat ediin. Diğer bölümde görüşürüüzzz 💜💜



Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin