Tuna Kiremitçi & Sena Şener- Birden Geldin Aklıma
***************************
"Kimden geldi mesaj?" diye soran Taha'nın sesi ile suratımdaki garip ifadeyi silip ona döndüm.
"Arya'dan gelmiş ya. 'Çabuk gelin film izleyeceğiz' diyor."
Telefonumu cebime koyup Taha'nın elini tuttum ve beraber otele doğru yürümeye başladık. Aklım karman çormandı, bir yanda kim olduğunu bilmediğim bir anonimden gelen saçma sapan mesajlar diğer yanda sevdiğim ve güvendiğim çocuk. Hangi taraf haklı emin olamıyordum. Tanımadığım bir anonime güvenmek istemiyordum ama Yosun'un, Taha'yı sevdiğinden emindim. Peki ya Taha'nın bundan haberi var mıydı onu bile bilmiyordum. Beynimde dönüp duran soruları Taha'nın sesi böldü.
"Bir şeyin mi var canım? Dalgın gibisin."
"Biraz fazla yorgunum galiba. Otele gidince de direkt yatacağım zaten." deyip gülümsedim.
Taha eğilip usulca yanağımdan öptü ve 'Seni seviyorum' diye fısıldayıp sarıldı. Sarılmasına karşılık verdiğimde gözlerim usulca doldular. Taha'yı kaybetmekten korkuyordum. İhanete uğramaktan korkuyordum. Emin olmadan da sorup ilişkimizde sorun çıksın istemiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ağlamamak için kendimi sıkmama rağmen göz yaşım usulca firar etti gözlerimden. Tam silmeye çalışacakken Taha fark etti ve şaşkınlıkla bana bakarak suratımı avucunun içine alıp gözyaşımı sildi.
"Canımın içi senin neyin var?" diye sorduğunda dayanamayıp iyice ağlamaya başladım. Ona sımsıkı sarıldığımda ise aynı şekilde karşılık verip burnunu saçlarımın arasına daldırdı. 5 dakika boyunca ağladıktan sonra sakinleştiğime emin olup geri çekildim.
"Beni bırakma, lütfen." dediğimde sanki ilk kez onu sevdiğimi söylemişim gibi dudağımdan öptü. Geri çekildiğinde
"Bunu sana kim veya hangi olay düşündürdüyse özür dilerim. Böyle bir şey düşünmene bile izin vermemem lazım. Afra, ben seni çok seviyorum ve senden vazgeçmem için gökteki tüm yıldızların sönmesi gerek. Oldu da söndü diyelim gülüşündeki yıldızlar hiç sönemez ve sen her güldüğünde yayılan yıldız tozları kalbime sevgini eker." dedi.
Söylediği sözün güzelliği ve suratındaki gülümseme kalbimin ritmini hızlandırırken gülümsedim ve
"Olur da ben vazgeçmeye kalkarsan üzülmek yerine sürekli gülümserim. Gülümserim ki yıldız tozlarım gelip kalbini bulsun ve sevgimi eksin."
El ele otele doğru yürümeye başladık yeniden. Otelin girişinde Yosun'la karşılaştığımızda şaşkın bakışlarla ona bakmaya başladım. Bakışlarımı fark edince açıklama yapmaya koyuldu.
"Uyku tutmadı, Arya'da uyuyunca yalnız kaldığım için hava almaya çıkayım dedim." dedi.
Kırdığı potu fark ettiğimde Taha'nın fark etmemesi için yalvarıyordum ama çoktan fark etmişti.
"Arya uyudu mu? Film izleyecekmişsiniz mesaj atmıştı Afra'ya." dediğinde uyaran bakışlarla Yosun'a bakmaya başladım. Ne demek istediğimi anlamış olacak ki
"He evet. Afra geç kalınca Arya'da sıkıldı yattı." diye açıklama yaptı.
Taha anladığını belli edercesine kafasını salladığında derin bir nefes aldım. Hep beraber odalara çıktığımız zaman Yosun yanıma gelip;
"Neden Taha'ya yalan söyledin?" diye sordu. Ne diyeceğimi düşünürken aklıma gelen ilk yalanı söyledim.
"Ailesel bir durumdu. Taha'ya söyleyip canını sıkmak istemedim." deyip gülümsedim. Anladığını belli edercesine kafa salladı. Biraz daha konuştuktan sonra yataklara dağıldık.
Tam uykuya dalacakken telefonuma gelen mesaj sesiyle gözlerimi açtım.
Bilinmeyen numara: Yalan konusunda tek master yapan Taha değilmiş anlaşılan.
********************
Selaam
Biliyorum çok kısa bir bölüm oldu ama söz verdiğim için yazdım. Çok acil bir işim çıktığı için biraz aceleye gelmiş olabilir şimdiden kusura bakmayın. Gelecek bölümde telafi edeceğim :)
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazabilirsiniz.
Sizleri kocamaaan seviyorumm, kendinize dikkat edin. Diğer bölümde görüşürüüüzz 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim: Basketbol
Teen FictionBilinmeyen numara: Selam bebek ben kelebek uçup kalbine girecek :)) Bilinmeyen numara: Bi hayırlı olsununu alırım Afra: nE? Afra: Gece gece ne içtin kardeş ne bu özgüven ? 13.06.2019 tarihinde yayımlanmaya başlandı.🍃 19.08.2020 tarihinde tamamlan...