B-15

7.8K 314 29
                                    

Bölümü yazarken dinlediğim müziği buraya bırakmak istedim :)

***********************************************

Tatilin ilk gününe gözlerimi açtığımda üzerimde tarif edilemez bir mutluluk vardı. Mutfağa annemin yanına indiğimde sofrayı çoktan hazırlamış olduğunu görünce keyfim bir hayli yerine geldi. Gidip yanağını kocaman öptükten sonra ailecek kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıdan sonra anneme sofrayı toplaması için yardım ettikten sonra hızlıca odama gittim. Telefonumu elime aldığımda Taha'dan mesaj geldiğini gördüm. Suratımda istemsiz oluşan gülümsemeyle mesajları açtığımda gülümsemem sırıtmaya döndü.

Taha: Güzelim bugün basketbol oynamaya ne dersin? (12.55)

Afra: Çok isterim ama ben basketbol oynamayı bilmiyorum (13.15)

Mesaj anında görüldüğü olduğunda daha çok gülümsedim. Neden böyle olduğunu anlayamıyordum. Taha'dan hoşlanamazdım çünkü bilinmeyen vardı ve ben onu üzmek istemiyordum.

Taha: O zaman 15 dakikaya oradayım güzelim :)

Afra: Peki tamam :))

Asıl sorun annemi ikna etmekti. Odadan çıkınca masum bir şekilde annemi yanına gittim. "Anneemm, annelerin en güzeli en tatlısı en balı" dediğimde suratında sinsi bir sırıtışla bana döndü. Bu sırıtış bir adım gerilememe sebep oldu. "Ne istiyorsun kızım." "Aaa olur mu hiç öyle anneciğim. Bir şey istemeye gelmedim. Alt tarafı Arya'yla beraber basketbol oynamaya gidebilir miyiz diye soracaktım." "Peki gidebilirsin ama saatini bil ve erken gel." Annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurup "İşte benim baş tacım." diye bağırıp odaya koştum. Gardıroptan kıyafetlerimi alıp hızlıca giyindim. Suratıma az biraz makyaj yaptıktan sonra Arya'ya mesaj attım.

Afra: Taha mesaj attı basketbol oynamaya gidiyoruuzz :)

Arya: Sen ciddi misin bu çok güzel cxmvöcvmxçvmcvb

Afra: Öyle de işte

Arya: Bilinmeyen var dimi

Afra: Evet maalesef ne yapacağımı bilmiyorum

Arya: Afra kuzum sana bir şey sorcam ama bana doğruyu söyle

Afra: Her zaman gülüm .d

Arya: Taha'dan hoşlanıyorsun dimi?

Arya: Bunu inkar edemezsin çocuğa lunaparkta nasıl baktığını gördüm Afra.

Arya'nın yazdıklarını 1-2 dakika düşündükten sonra içimden geçenleri parmaklarım çoktan yazmaya başlamıştı bile.

Afra: Galba hoşlanıyorum ama anonimi de üzmek istemiyorum

Afra: Aramızda kalsın nolur kuzum.

Arya: Ne zaman aramızdan bir sırrın başka birine gittiğini gördün Afra'm 

Arya: Gönlüne göre davran emin ol mutlu olursun.

O sıra Taha "geldim" diye yazmıştı. Hızlıca Arya'ya geldiğini yazdığımda tek yazdığı şey "Kalbinin sesine göre davran kuzum o seni asla yanıltmaz." olmuştu.

*************************************

Selaam :)

Aslında bölümü burada kesmek istemezdim ama eğer yazarsam bir texting kitabına göre fazla uzun bir bölüm olacaktı bende kısa kestim ama diğer bölüm efsane olacak. Ama bazı aksaklılardan dolayı bölüm 3-4 gün içinde gelebilir. Tek istediğim en kısa zamanda bölümü yazıp yayımlamak. Çok güzel bir bölümle karşı karşıya bırakacağım sizi ehehehehhehe

Biraz meraklanın bakalım xncmöxnöcxmvc

Sizce diğer bölüm neler olacak?

Arya'nın son yazdığı mesaj sizce doğru mu?

Sizce Arya bilinmeyenin Taha olduğunu biliyor mu?

Siziii seviyorumm 💙💙

Bol bol vote vermeyi unutmayın :)

Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin