B-10

9.1K 376 21
                                    


Saat 18.00'e gelirken okuduğum kitabı bırakıp dolabımın karşısına geçtim. Üstüme giyecek bir şeyler aldıktan sonra aynanın karşısına geçip abartı olmamasına dikkat ettiğim makyajımı yaptım. Hazır olduğumda bizimkilere mesaj atıp Aryaların evine  doğru ilerlemeye başladım.  Taha bizi Aryalardan arabayla alacaktı. Aryalara varmamla Taha'nın da gelmesi bir oldu. Arya'da aşağı inmeyi başardığında yola çıkabildik. Taha gideceğimiz yeri söylememişti ve ben meraktan çatlamak üzereydim. Sonunda dayanamayıp "Taha nereye gidiyoruz?" diye sordum. "Sürpriz Afracığım" cevabını aldığımda iyice meraklanmıştım. Sonunda araba koca bir lunaparkın önünde durunca içimdeki çocuk mutluluktan çığlık atmaya başlamıştı bile. 

Uzun zamandır lunaparka gelmemiştim ve bu lunapark oldukça eğlenceliydi. İçeri girdiğimizde Taha'ya minnettar dolu bir gülümseme gönderip "Burası çok ama çok güzel." dedim. "Seveceğini tahmin etmiştim. Biraz adrenalin dolmaya var mısınız?" Aryayla beraber gülerek kafa salladığımda Taha çoktan gondola doğru yürümeye başlamıştı bile. Peşinden bizde gittiğimizde deli gibi bir oraya bir buraya sallanan gondolla korkmadım değil.  Deli gibi kahkaha ve çığlık atan gençlere bakıp içimden 'o kadar da kötü olmaz herhalde ya' diye geçirdim. Gondolun süresi dolunca herkes kahkaha atarak indiler. Jetonlarımızı Taha önceden ayarladığı için jeton sırası beklemek zorunda kalmamıştık. Gondola bindiğimizde bir yanıma Arya diğer yanıma Taha oturdu ortada olmak nedense biraz korkumu dindirmişti. Önümüzdeki demir indiğinde gerildiğimi hissettim. Taha bunu fark etmiş olacak ki kulağıma doğru eğilip "Bu kadar korkacağını bilseydim binmezdik güzelim" dedi. Başta dediği şeyi alay dolu söylediğini sandım ama sesinde hiçte alay yoktu. Ona dönerek "Uzun zamandır lunaparka gelmeye gelmeye unutmuşum korktuğumdan değil" diyerek gülümsedim. Gondol hareket etmeye başladığı an refleksle demirlere tutunca Arya ve Taha gülmeye başladılar. Gondol git gide hızlandığında iyice gerilmiştim ki belimde hissettiğim bir çift kolun beni kendine çekip sıkıca sarılmasıyla rahatladım. Taha'nın gülümseyen sesini duyduğumdaysa nedense içimde çocuksu bir heyecan oluştu. Bu heyecanı şuan ki ortamın verdiğini düşünerek es geçtim. "Biraz anın tadına mı varsan korkma ben yanındayım" bana sarılmasının verdiği garip huzurla gondolun hangi ara bittiğini bile anlamamıştım. Gondoldan indiğimizde Arya yanıma gelip kulağıma doğru eğildi ve " Hayırdır Taha'nın kolları arasında pişkin pişkin ne gülüyordun?" diye sordu. Altında yatan imaya gözlerimi devirip "Aklıma bir şey gelmişti ona gülüyordum başka neye güleceğim canım." dedim. Pek inanmasa da en azından benim için inanmış gibi davrandı. Ardından dönme dolap için sıraya girdik. Gecenin kalanını doya doya eğlenerek geçirdik. 

Saat 9.30'a doğru lunaparktan çıktık. Eve vardığımızda Taha'ya teşekkür edip arabadan indim. Tam binaya girecektim ki adımı seslenmesiyle ona döndüm "Ayıcığı unutuyordun." elinde tuttuğu ayıcığı bana uzattığında alıp "Teşekkür ederim, iyi geceler." dedim ve binaya girdim. Eve girdiğimde hızlıca anneme "Geldim ben." diyerek odama çıktım. Elimdeki ayıcıkla yatağa uzandığımda ise suratımda anlam veremediğim bir gülüş vardı. Bugün fazla güzel olduğu için böyle hissettiğimi varsayıp ayıcığı yatağın üzerine bıraktım ve üzerimi değiştirdim. Yatağıma geri uzandığımda ise Taha'nın benim için aldığı ayıcığa sarılıp kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

*******************************

Uzun zamandır bölüm atmıyordum. Bu bölümü yazarken de içimdeki çocuksu bir mutluluk vardı. Bölüm yazmayı cidden çok özlemişim.

Siziii seviyoruumm 💜💜

Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin