B-18

7.1K 285 8
                                    

Gökşin Derin-Her Gece Aklımdasın...

Bol bol yorum yapıp vote vermeyi unutmayıınn 

*********************************************

Arya'yla beraber dedikodunun dibi vurduğumuz sıra telefonumun bildirimiyle ikimizde susmuştuk. Arya "Bu saatte kim olabilir ki?" dedi ve merakla kaşlarını kaldırıp ekledi "Bilinmeyendir belkide baksana."

Onaylayarak elime telefonumu aldığımda gördüğüm bildirimle çığlık atmam bir oldu. Arya korkmuş olacak ki telefonu elimden alıp bildirime baktı ve "Bu kadar büyütülecek bir mesaj olduğunu sanmıyorum alt tarafı gratis indirimi." deyip onaylamaz bakışlarla telefonu bana uzattı.

Tam o sıra gelen diğer bildirimle ise gözlerim sonuna kadar açık bir şekilde telefona bakmaya başladım. Bilinmeyen mesaj atmıştı ve attığı mesajda aynen  şu yazıyordu "Artık karşına çıkma vakti geldi güzelim :)" 

Arya'ya mesajı gösterdiğimde ne cevap vereceksin der gibi suratıma baktı, bilmiyorum dercesine suratına bakıp omuzlarımı silktiğimde telefonumu elimden alıp klavyenin üzerinde parmaklarını gezdirmeye başladı.

Afra: Sevindiim :) Ne zaman çıkıyorsun karşıma?

Telefonu elime uzattığında yazdığı şeye baktım. Arya'ya öpücük atıp telefona geri döndüm.

Bilinmeyen numara yazıyor...

Bilinmeyen numara çevrimiçi...

Bilinmeyen numara yazıyor...

Afra: Yazıcak mısın artık çxöcvzxvmxclv

Bilinmeyen numara: Pazartesi günü saat 14.00'te size en yakın basket sahasında ol.

Afra: Neden basket sahası?

Bilinmeyen numara: Gelince öğrenirsin güzelim çözxşğsklxzc

Afra: Peki bilinmeyenciğim

Bilinmeyen numara: İyi geceler Afra'm

Bilinmeyen numara çevrimdışı...

Afra: İyi geceler

Afra çevrimdışı...

*************************************************

Selaaammm

Bir bölümün daha sonuna geldik. 

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya yazabilirsiniz.

Bir kaç gündür bölüm atmıyordum sebebini bende bilmiyorum.  Tam şimdi yazacağım diyip oturduğum bilgisayardan eli boş kalktım.

Son günlerde moralim cidden fazla bozuktu. Hala iyi değilim ama son bir kaç güne nazaran daha iyiyim en azından ve bu fırsattan istifade kısa bir bölüm yazayım dedim. Diğer bölüm kesin olarak bilinmeyenimiz Afra'nın karşısına çıkacak ve bu işkence bitecek.

Aslında ben bu bölüm yapacaktım o işi ama dediğim gibi hala kendimi iyi hissetmiyorum ve bu bölümü bile kafamda zor kurgulayıp yazıya döktüm. Eğer Afra ve bilinmeyeni bu bölüme yazsaydım işin içinden çıkamayıp yine eli boş kalkacaktım bilgisayardan.

Bu arada MUTLU MUSMUTLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLEE SİZİİ ÇOK SEVİYORUM 💜💜


Anonim: BasketbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin