24

155 30 0
                                    

Iz*one - Violeta

Gözlerimi kapattığım zaman kokunu hissedebiliyorum

Çok yumuşak bir koku bu yüzden ona kapılıyorum

Sana daha da yaklaşıyorum, yaklaşıyorum sana

Bana bakan o gözlerin ve üzerimde parlayan ışığın rengi

Her şeyi durduruyorlar, seni daha da parlatıyorlar

Sadece olduğun gibi, tam şu an hissettiğin gibi göster kendini

Sen benim menekşemsin

***

taetae: Seni 8'de alırım.

mihissmile: Neden?

taetae: Sürpriz;)

mihissmile: Pekala. Ne giymeliyim?

taetae: Ne giysen sana yakışır:D

mihissmile:🙈

***

Kafamı tek elime yaslamış onu izliyordum. Tanrım bu, bu dünyada var olan en güzel görüntü olmalıydı. Güzel gözleri bana bir şeyler anlatırken öyle çocuksu bir heyecanla parıldıyordu ki Tae'de farklı olan şeyi sonunda bulmuştum. Biz birbirimizi gerçekten seviyorduk. Bu zamana kadar aşık olmanın benim için dünyanın enkolay şeyi olduğunu düşünürdüm.

Ta ki bir şeyi farkedene kadar.

Ben daha önce hiç aşık olmamıştım.

Şimdiye dek.

Bu aptal ergenliğimin geçici heveslerinden biri değildi, biliyordum. Hayatım boyunca yanımda olacak insanın o olmasını istiyordum.

Konuşmayı keserek bana baktı.

"Mi Hi, neden yemiyorsun? Yemekler çok güzel."

"Önümdeki şey daha güzel." diyerek şirince gülümsedim.

Utanmış gibi bakışlarını önündeki yemeğe çevirdi ve çatalıyla oynamaya başladı. Bir dakika yanakları mı kızarıyordu onun? Tanrım hayatım boyunca gördüğüm ve göreceğim tatlı şeylerin toplamı gibi karşımda duruyordu. Onu fırsatını buldukça utandırmayı aklımın bir köşesine not ettim.

Gülmemek için birbirine bastırdığım dudaklarım kendini serbest bırakmış olacak ki bir kıkırtı sesi masadaki sessizliği bozan şey olmuştu. Tae'nin gözlerini kısarak attığı kötü bakışlarına maruz kalmak pahasına da olsa buna gülmeden edemezdim.

"Pekala, yemeğini bitirdiysen biraz yürümeye ne dersin?"

"Bana uyar."

***

Ne uzun elbisemin eteklerine vuran dalgaların sesi umrumdaydı o an ne de tepede sanki yolumuzu aydınlatmak için beliren ay. Sadece yanımda, elini tuttuğum bu yalnız çocuk umrumdaydı o gece. Kalabalığın içindeki yalnız çocuk.

cloudless night~{KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin