22

162 30 0
                                    

Blackpink (Miguel) - Sure Thing

Eğer sen paraysan ben de bağlandığın lastik

Sen kibritsen ben yanacağın fitil

Bir ressamsam eğer ilhamım sen

Ben spikersem sen sunduğum haberler

***

Seni seviyorum.

Seni seviyorum.

NE?!

Kaskatı kesilmiş vücudumla ve neredeyse yerinden çıkacak kadar büyüttüğüm gözlerimle sarılmayı keserek ona baktım. Yutkundum. Gayet ciddi görünüyordu. her zamankinden farksız. Her zamankinden farklı olarak gözlerinde gördüğüm şey çöreklenmiş hüzün yerine sevgiydi.

"S-sen ne-"

"Seni seviyorum!" diye sarhoş gibi gülerek bağırınca hızlıca elimle ağzını kapatmaya çalışırken bir yandan ben de gülüyordum. O beni seviyordu. BENİ! Gerçekten aşık olduğum bu çocuk beni seviyordu. Seni hakedecek ne yaptım Kim Taehyung?

Şaşkınlığımı biraz olsun üstümden atmayı başardığımda sırıtarak ona baktım. Bu çocuk resmen kalbimde açtığı delikleri bir gülüşüyle onarıveriyordu. Bakışları içimi öyle bir huzurla dolduruyordu ki yüreğimde açan menekşeleri bakan herkes görebilirdi.

Birden koşup ona sarıldığımda biraz abartmış olmalıydım ki ikimiz de kendimizi yerde bulmuştuk.

Aklımızı kaybetmişçesine deli gibi kahkaha atarken gözlerim beni sanki dünyanın en güzel tablosunu izliyormuşçasına izleyen Taehyung'a takıldı. Kahverengi gözlerindeki bu parlaklık ona o kadar çok yakışıyordu ki o değil belki ama ben şu an dünyanın en güzel tablosunu izliyordum.

"Seni seviyorum." Ağzımdan dökülen kelimeler sanki çıkmayı bekliyormuş gibi boğazıma bağladıkları ipi çözdüler.

Sırıtarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. İşte o zaman o an hiç bitmesin istemiştim. Sonsuza kadar beni öpmeye devam etsin, sonsuza kadar ciğerlerimi onun kokusuyla doldurayım...

"Seni seviyorum!" Bu sefer lunaparkta, herkesin içinde yerde uzanmış kahkaha atan iki akıl hastası gibi görünmemizi umursamadan bağıran bendim.


***

"Hayır, daha kahvaltı yapmadım."

"Tamam, gelirken sıkı giyinirim."

"Pekala, sonra görüşürüz."

Onun bu bana duyarlı halleri beni o kadar eğlendiriyordu ki bütün gün yüzümde tatlı bir tebessümün belirmesine engel olamamıştım.

Öte yandan kafamı karıştıran ve her düşündüğümde huzursuz olmama sebep olan bir kaç şey vardı. Baekhyun'la onu incitmeden nasıl konuşabilirdim ve Taehyung'a ona anonim bir şekilde mesaj atanın ben olduğumu söylemeli miydim?

Aklımdaki düşünceleri bir kenara bırakarak gelecekteki Mi Hi'yi onlarla ilgilenmesi için görevlendirdim. Elimde titreyen telefonum da dikkatimin dağılmasına yardımcı oluyordu.

nonsense: Seni özledim.

Buluşmaya ne dersin?

***

Bütün gününü benimle geçirmeni istiyorum

Oyuncağınmışım gibi oyna benimle

Bunun tadını çıkaracağım

Bu anın sonsuza kadar sürmesini umuyorum

Hiçbir şeyden korkmuyorum

Sen benim ilk ve tek aşkımsın

💜

-rosie.

cloudless night~{KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin