15

171 33 0
                                    

Yaptığım saçmalığa akıl sır erdiremiyordum gerçekten. Resmen çocuğu kendimden kıskandığım yetmiyormuş gibi bir de engellemiştim. Kendimi dünyanın en aptal insanı ilan etmeme çok az kalmıştı. Ama sanırım bu ben farketmesem de onu yağmurda beklememin ve onun beni görmemesinin intikamıydı.

"Bu şapşal geziye gelmek zorunda mıyım?" Sehun mızmızlanarak arkamdan geliyordu. Birden arkamı döndüğüm için neredeyse bana çarpacaktı. Ona bir süre ciddi ciddi baktım ve aniden gülümsedim.

"Lisa da geliyor."

Affet Lisa.

Sıkılgan surat ifadesi aniden aydınlanırken ona bakmayı sürdürdüm.

"Pekala, nerede şu gezi kayıtlarını alan kız?"

Kız düşkünlüğüne göz devireceğim sırada karşıdan gelen parlak kahverengi saçlı çocuk dikkatimi dağıtmaya yetmişti bile. Ona bakarken kendimi o kadar huzurlu hissediyordum ki elimde olsa onu küçültüp çantama atardım ve her moralim bozulduğunda uzun uzun izlerdim.

"Taehyung, geziye geliyorsun öyle değil mi?"

Umarım bu kadar heyecanlı olduğun belli olmuyordur Mi Hi.

"Tabi, sen?"

İçimdeki rahatlama duygusunu bir kavanoza kapatıp daha sonra bunun için rahatlayacağıma dair kendime söz verdim.

"Evet, ben de geliyorum."

"Pekala, görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz."

Tae'nin benimle sadece yoldan geçen biriyle bile konuşacağı konuları konuşmasını sindiremiyordum. Ama yine de bununla yetinmek zorundaydım çünkü bugüne kadar bana merhaba bile demiyordu.

***

violetsareblue: Üzgünüm Taehyung. Dün pek iyi değildim. Sana patlamış olmalıyım.(19.04)

Pekala bana cevap vermemekte haklısın çünkü boş boş sinirlenip atar yaptım.(19.42)

Suçumu da kabul ettim cevap vermeyecek misin?(21.13)

En azından gördüğünü belli etsen?
(00.39)

Pekala, iyi geceler Taehyung:)
(02.27)

Görüldü✔️✔️(02.30)


💜

-rosie.

cloudless night~{KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin