27/once upon a time

129 30 1
                                    

Halsey & G-Eazy - Him&I

Şarkıyı bölümle birlikte dinlemenizi tavsiye ederim. Zira tam bu şarkıya uyan bir bölüm ( ╹▽╹ )

***

"Bunu yaptığına inanamıyorum gerçekten! Neden kızın önce saçını çekip sonra havuza atıyorsun? Sayende kovulduğumuz mekanlara bir yenisi daha eklendi."

"Ne yapsaydım?! Elini tutmaya çalışıyordu. Bakıyorum sen de çok meraklısın!" Kız, bağırarak arkasını döndü ve kollarını göğsünde birleştirdi. Onunla konuşmamaya çalışmak onun için oldukça zordu tabi. Ama bir süre trip atıyormuş gibi yapsa Jungkook'un aklı başına gelirdi belki.

"Havuza düştüğüm için beni kaldırmaya çalışıyor olabilir mi? Hem, sen bana güvenmiyor musun? Yanımda böyle bir güzellik varken o çirkin kızı ne yapayım ben?"

"Az bile yaptım! Yanında sevgilisi olan bir çocuğun elini tutmaya çalışmak da ne Tanrı aşkına?! Ayrıca, benim bu sözlere karnım tok." Oğlan, önden hızlı hızlı yürüyen kız arkadaşına sıkıca sarıldı. Kızgın görünmeye çalışırken aksine çok tatlı görünüyordu. Onu aynı bir civcivin sinirleninceki haline benzetiyordu. Aklına gelen düşüncelerle kıkırdadı.

"Ne gülüyorsun be!"

"Düşündüm de, küçük civcivime kendi gibi sarı bir limonlu dondurma alsam beni affeder mi?"

"Limonlu dondurma mı?" Bu taktik her zaman işe yarardı. Mi Hi'nin gözleri her zamankinden parlak görünüyordu Jungkook'a.

"Hı hı."

"Pekala. Belki bunu düşünebilirim."

'Kızlar...' diye düşündü Jungkook. Nasıl haksız oldukları bir konuda bile en sonunda haklı çıkmayı başarıyorlardı hiçbir fikri yoktu.

***

"Efendim?"

"Hayır, tabi ki sakınca yok. Biz de Jungkook'la dondurma yiyorduk."

"Tamam, hızlı gel."

Mi Hi, Jungkook'un soru soran bakışlarını cevapladı.

"Bir arkadaşım da gelse sorun olur mu? Bugün annesinin yanına gidecekmiş ve gitmeden önce buraya gelmes-"

"Mi Hi, sorun yok. Ama seninle yalnız kalamayacağım için biraz üzüldüm."

Kızın yüzü bir anda aydınlandı. Güzel gülüşü gözler önüne serildi. Oğlan, kızın gülümsemesini çok seviyordu. Sadece ona gülsün, bal rengi gözleri sadece ona baksın istiyordu.

Oğlan kafasını topuklu ayakkabıların ahşap zeminle buluştuğunda çıkardığı sesin geldiği yöne çevirerek düşüncelerinden sıyrıldı. Ve onunla göz göze geldi.

Son Seung-wan.

Ama Jungkook bilmiyordu. Daha sonra ona Wendy diyecek kadar yakınlaşacaklarını.

***

-rosie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-rosie.

cloudless night~{KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin