Fogalmam sincs mi történik... Egyik pillanatban még álmosan hajtom fejem Chanyeol mellkasára, a másikban pedig már alatta fekszem félmesztelenül, kipirult arccal várva hogy mi lesz. Tényleg elég fáradt lehetek ha azt sem tudom, hogyan kerültem ilyen helyzetbe. Vagy csak szimplán szenilis...
Chanyeol gyengéd csókokkal lepi el felsőtestem, s ahogy halad egyre lentebb, úgy szöknek ki egyre nagyobb sóhajok belőlem. Lehunyom szemeim mikor visszahajol nyakamhoz és megszívja érzékeny bőröm. Az érzésre muszáj vagyok egy kisebbet felnyögni. A gondolataim akaratlanul is a Sehunékkal való beszélgetésemre terelődnek, amikor a randira készülődtem a fölöttem lévővel.
Felkészültél?
Igaz, ezt a randevú utánra kérdezte, ám akkor mégsem történt semmi ilyen. Viszont, most komolyabban elgondolkozva ezen... Én még nem állok rá készen, hogy Channal lefeküdjek. Még csak tizenhat éves vagyok. Egy tizenhat éves, közepsulis srác, aki beleszeretett a magyar tanárába és most arra készülnek, pedig még nagyon nem kéne. Mégis... Mégis akarom. Szeretném tudni milyen...
Néhány perc szórakozás után lehúzza rólam nadrágom boxeremmel együtt, majd alhasamra is puszikat hint, ezután következnek a belső combjaim, végül mikor beljebb halad kis nyögések hagyják el torkom. Eközben egyik részem azt hajtogatja hogy többet és többet kér, míg a másik inkább leállítaná mondván hogy nem helyes amit tenni készülünk.
Tudom hogy Chanyeol nem olyan -nem is nézném ki belőle-, de mi van ha mégis csak arra kellenék neki? Velem maradna utána is?Észre se veszem, de már rajta sincs egyetlen ruhadarab, ami eltakarná egyes részeit. Ábrázatomra vöröses árnyalat kúszik mihelyst végig nézek rajta. Gyengéd érintések, izmos test, különös csillanás a szemében. Vonzó.
Néha elgondolkodom azon, hogy tényleg én kellek-e neki... Elvégre, csak rám kell nézni. Semmi alakom nincs, vékony vagyok -szinte már csontsovány-, a kinézetem borzalmas, olykor irtózatosan hülye és idegesítő vagyok, csodálkozom hogy Luhánék is még bírják mellettem.
Ő viszont, nagyon helyes, jól néz ki, vannak izmai ellentétben velem, csomóan kedvelik és a családja sem ítélné el mert meleg.
A csúnya, s tökéletes nem illik össze.
YOU ARE READING
Mr. Park - ChanBaek ✔
FanfictionBaekhyun iskolája új koreai tanárt keres, amire Chanyeol rögtön lecsap. Chan és Baek még a suli előtt találkoznak, így mikor a férfit meglátja az első napokon, már nem ismeretlenként tekintenek egymásra. A két főszereplő hamar megkedveli egymást, ső...