Nos, hol is kezdjem. Az öltözködéssel kisebb-nagyobb gondjaim akadtak, ugyanis fogalmam sincs miért, de nem vettem észre, hogy a pulóvert amit felülre kéne venni nadrágnak használom, az előbb említett textilt pedig az utóbbinak. Nem is én lennék... Látszik, hogy reggel van még. Gyerünk már Baekhyun, szedd össze magad!
Mikor rájövök szerencsétlenségemre, gyorsan megcserélem a két göncöt, aztán a táskámba pakolászok. Én hülye... Miért hagytam ki az évnyitót? Ja, mert mondjuk a drága barátaimra hallgatok anyám helyett.
Sosem rajongtam azért, hogy bejárjak a sutyiba' és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Csak a haverok miatt járok. Értük megéri, bár vannak napok mikor ezt is máshogy gondolom.
Ami füzet a kezem ügyébe kerül, belebaszom a kék tatyóba, majd gyorsan kirohanok a helyiségből és az ajtó melletti cipőszekrényen lapuló lábbelit, felveszem. Az akasztóról lekapva kulcsaim nyitom is ki a nyílászárót, de még mielőtt távozhatnék, hátulról a fejemhez vágódik valami puha, ami pillanatok alatt kiderül hogy egy párna. Mérgelődve fordulok legjobb barátom felé, aki engem figyelve, egy széles vigyorral az arcán álldogál a nappaliban elhelyezett ülőgarnitúra mellett.
- Ez most komoly?
- Ó, de még mennyire! Véletlen nem felejtettél el valamit drága?
- Mit is? -vonom fel szemöldököm, bambán nézve az arcát.Tekintetem végig pásztázom ruháimon, utána az egész lakáson, de nem találok semmi olyan jelet, ami azt sugalná, hogy elfelejtettem valamit.
- Nem esik le? -kuncogja el magát. Ahj, olyan idegesítő...
- Ne szórakozz már! -mormogom, ezt követően pedig megjelenik Vivi, farkát jobbra-balra csóválva. Belőlem felszakad egy nagy sóhaj, s mielőtt még megszólalnék, a falnak dőlve masszírozom meg halántékom. - Nem érdekel. Vidd el te sétálni. -nyúlok a pórázért, majd azzal a lendülettel odahajítom a kis kínaihoz, aki csak durcásan motyog valamit az orra alatt. - Elmentem.
- Szió.
Vivi eredetileg Sehun kutyája. Legutóbb mikor itt voltak, megkért hogy vigyázzak rá míg ő és pár haverja oda lesz nyaralni. Mivel nem vagyok nagyon kimászkálós és nem akartam bunkónak se tűnni, plussz Sehun a barátom, így voltam olyan kedves hogy a házba fogadtam azt a csöppséget.
Ami kissé aggaszt, hogy nem beszéltünk azóta hogy elment, de úgy voltam vele inkább nem zavarom.Megis érkeztem a kijelölt helyre, felbaktatok a lépcsőn és mennék is el a porta előtt, mikor hirtelen megállít egy nő, amire furcsálva oldalra döntöm kobakom.
- Jó napot! -köszönök meghajlás közben.
- Szervusz. Hova szeretnél menni? -mosolyog rám kedvesen, bár inkább ijesztően festett.
- Öhm. A 10.b osztálytermébe. -válaszolom. Bólint egy aprót, végezetül vállaimra helyezi mancsait és visszafordítva a kijárat felé, lépked velem egyszerre. Értetlen pillantásokkal illetem meg, amit ő észre is vesz.
- Nem voltál tegnap az évnyitón? -erre csak megrázom a fejem. - Szombat van. Ma biztosan nincs tanítás, de hétfőtől elkezdődik. -ekkor bennem még a szar is megfagyott. Szombat van baszd meg?!
Kínosan felnevetek a tarkómat vakargatva, ezután az ujjaimat kezdem el tördelni idegességemben. Csak kerülj a kezeim közé te... Te!
- Köszönöm... További szép napot! -hajolok meg újra, ezzel megadva a tiszteletet az idősebbnek, majd lassacskán elhagyom az épületet. Ki akkora segg, hogy ne tudja milyen nap van? Istenem, Baekhyun...
Bacon
Kapd be a faszom!Luhannie
Na mi van? Eljutottal a suliig tes?😂Bacon
Ne tesóz itt nekem! Hazamegyek és olyan tockost kapsz hogy megemlegeted!Luhannie
Juj, de felek...Bacon
Foshatsz is! Neked véged.Luhannie
Tudod hogy szeretlek, ne olj meg!Bacon
🖕Luhannie
Na:( Veszel csokit? Kell a másik sütibe amit elkezdtem.Bacon
MEG A FASZTLuhannie
De most miert vagy ilyen? T^TBacon
ANYÁDTelefon beszélgetésünket egy ismeretlen szám hívássa zavarta meg. Nem igazán szoktam felvenni az ilyeneket, persze most is ezt fogom tenni, így kinyomom és zsebre vágom a drága készüléket. De arra nem számítok hogy egészen hazáig hívogat az a személy... Muszáj vagyok felvenni.
YOU ARE READING
Mr. Park - ChanBaek ✔
FanfictionBaekhyun iskolája új koreai tanárt keres, amire Chanyeol rögtön lecsap. Chan és Baek még a suli előtt találkoznak, így mikor a férfit meglátja az első napokon, már nem ismeretlenként tekintenek egymásra. A két főszereplő hamar megkedveli egymást, ső...