🌹 18. Fejezet 🌹

883 97 30
                                    

Sehun POV.

Mosolyogva hallgatom legjobb barátom és szerelmem rötyögését miközben lassú léptekkel haladunk Baekhyunék háza felé. Istenem, de imádom őket!
Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen mennek majd köztünk Luhannal a dolgok. Főleg, hogy éveken át el sem mondtam neki, hogyan is érzek valójában...

- Amúgy, bocsika hogy beletrollkodom a jó hangulatba, de mondd csak Baek! Felkészültél a randi végére? -kérdezem haverom, aki szemében azon felcsillan az értetlenség.

- Felkészülni? -dönti oldalra buksiját, s felhúzza fekete szemöldökét is.

- Hát... Tudod. -mutatok bal kezemmel egy karikát, amin átdugom mutatóujjam. Pár röpke másodperc elteltével le is esik neki a tantusz, ezáltal teljes vörösség uralkodik el az arcán.

- H-honnan v-veszed, hogy l-lefekszünk? -kezd el dadogni, amitől vigyorgásra érzek késztetést.

- Miért ne? Mi is szeretkeztünk Luluval a randink után. -vallom be, mire párom ábrázatán is jól észre lehet venni a pírt, mi csak még aranyosabbá teszi őt.

- Hogy mi van?! Lu, ez igaz? -kikerekedett szemekkel figyeli, tátva maradt szájjal, viszont a megszólított csak néhány apró bólintással jelzi, hogy igazam van. - Sehun, hogy tehetted! -kapok pár szúrós pillantást.

- Most miért?

- Még csak tizenhat vagy! És ő is!

- És?

- Mi az hogy és? Várnotok kellett volna vele! Ez még korai...

- Szerinted. -dobom át karom vállai felett, így közelebb tudom húzni magamhoz. - Haver, ne parázz már! Ez minden embernél más. Van olyan aki rögtön randi után nekiesik a partnerének, de van aki jobb szeret várni vele. Hannie és én közösen döntöttünk úgy, hogy elveszítjük a szüzességünket. Ha Mr. Park akarja veled, ám te inkább várnál vele, nem kötelező már túlesned rajta.

- Na jó de-

- Ha szeret, megérti és nem fogja rád erőltetni.

- Ő nem olyan, aki rá erőltet másokra dolgokat!

- Honnan veszed? Szerintem csak nem ismered még eléggé... -húzom el a szám, egy félmosoly erejéig, de ő megsem szólal csak mered az útra, s egészen a házig síri csend van.

Két nap telt el azóta, hogy közölte velünk a randiját Mr. Parkkal. Hogy őszinte legyek, nem igazán örülök neki. Jó, lehet Baeknek mást mutatok és mondok, de nem nagyon lelkesülök ezért. Mr. Park olyan, mint egy pedofil...

***

- Náh, Sese ez nem jó! Annyira szűk... Keressünk másikat!

- Miért? Teljesen jól nézel ki benne. -figyelek végig rajta mosolyogva, de tényleg. Mintha hiányozna valami...

- Aztakurva! -lép be váratlanul szerelmem, minek köszönhetően megilletődöm egy pöppet.

- Na, milyen? -kérdezi Baekhyun, s míg várja a választ barátjától, rágcsálja idegesen ajkait. Ahogy Luhanra pillantok, látok egy különös csillogást látószerveiben így még szélesebb somolyra kúszik a szám.

- Tetszik, mi?

- Úristen, mi ez a szar? Baekkie neked valami sokkal kényelmesebb kell! Gyere, majd én helyrehozlak! -siet oda az előbb említetthez, mire egy "anyád, hogy ezt teszed velem" fejet vágok.

- Nemár! De így pont jó! Ne vedd le róla az inget!

- De leveszem!

- De leveszi! -mondják szinte tök egyszerre, erre viszont csak a magasba emelem mancsaim.

- Oké, ti nyertetek.

Mr. Park - ChanBaek ✔Where stories live. Discover now