🌹 Vége 🌹

1.2K 103 97
                                    

🔞

*10 évvel később*


- Na, hé! Hayun ne rohangálj a lakásban! Elmondtam már több ezerszer, hogy vegyél fel zoknit a lábaidra, mert hideg a padló és nem akarom hogy felfázz. -nézek rá összevont szemöldökkel csípőre téve kezeim, mire elkuncogja magát és bólogatni kezd.

- Jól van anya, megyek már! -szalad a szobájába az 5 éves csöppség, egy gyönyörű vigyort villantva felém.

- De ne rohanj, mert elesel a lépcsőn, te lány! -nézek utána, bár hiába beszélek, mivel már el is tűnik. Felsóhajtok egy nagyot, majd folytatom munkálatom a konyhában. Miután kész leszek a vacsorával, megterítek az étkezőasztalon, majd leveszek három tányért és mindegyikbe szedve egy kis levest, helyezem azokat az asztalra. Mihelyst ezzel is kész leszek, bemegyek a lányom szobájába és felkapva őt az ölembe viszem el a fürdőbe.
A szenyeseket a mosógépbe hajítom, Hayunt pedig a kádba emelem, megfürdetem, végül hagyom egy kicsit pancsikolni. Míg ő lubickolt a vízben, addig én keresek neki pizsit, azt pedig az ágyra dobom. Még villámsebességgel elpakolom a földön heverő játékait, színezőt, ceruzáit és még egyéb dolgait amikről nem gondoskodott a drága, mielőtt fürdeni ment.

- Na kész vagy picim? -megyek vissza hozzá egy törölközővel mancsaimban, majd amint hevesen bólogatni kezd kiemelem a kádból és igyekszem minél szárazabbra törölgetni apró testét. - Pizsid az ágyon babám. -puszilok hajába, mire elvigyorodik, aztán betotyog a helyiségbe. Pár röpke perc után a nappaliban találkozunk újra.

- Anya, apa mikor jön haza? -érdeklődik, az ölembe mászva, fejét a mellkasomnak döntve, amin muszáj vagyok elmosolyodni.

- Nemsokára. Meglátogatja D.O bácsit. -simogatom fejét, a hajába puszilva újra, újra meg újra.

- D.O bácsi mikor jön? -kérdezi baloldalra döntve kobakját, felcsillanó íriszekkel figyelve az enyéimbe.

Az a helyzet, hogy az évek során Kyungsoo tanár úrral sűrűn terveztünk találkozót iskolán kívül. Amikor örökbefogadtuk párommal Hayunt, akkor is mindennap átjött hozzánk hogy játszhasson egy kicsit a kicsivel, ám az utóbbi eltelt évben nem igazán láttuk, 3-4 hónaponként egyszer, talán kétszer. Még mindig tanít és sajnos elég sok dolga van, bár most hogy közeledik a karácsony, biztosan jön még boldogítani minket. Eleinte kicsit szokatlan volt, hogy Kyungsoo tanár úr próbált barátkozni velem, de elég hamar megszoktam és a végére milyen jó barátok lettünk.
Éretlen 16 évesből, most érett 26 évessé váltam. Pfff... Fogjuk rá.
Sok minden történt 10 év alatt. Rengeteg minden... Anyáéknak nagy nehezen elmondtam hogy a férfiak is érdekelnek, amit szülőm meglepően jól, ám Jongin már kevésbé fogadott el. Chanyeollal sikerült titokban tartanunk a kapcsolatunkat, nagyon sokszor töltöttem éjszakáimat nála és mindig volt nap, amikor újabbnál újabb helyekre vitt. Minden olyan csodás volt, ám semmi sem tarthat örökké. Nincs igazam? Taehyung tanár úrnál lebuktunk akkor, mikor az osztállyal több napos kiránduláson vettünk részt. Channal csókolóztunk és ő pont akkor talált ránk a szobában mikor már se rajta, se rajtam nem volt ruha. Mondanom sem kell, hogy mennyire kínos volt az egész... Nos ezután amik történtek...
Taehyung tanár úr nagyon sokszor próbált minket távoltartani egymástól, ami másnak is eléggé feltűnt, de nem különösebben érdekelt.
Szerencsémre az igazgató nem tudott meg semmit arról, ami egy tanár és köztem folyt, bár előfordult néha hogy megvető pillantásokat kaptam tőle.

Ami pedig Chanyeollal és velem történt... Nos hát, mi szakítottunk egy időre. Közösen döntöttünk úgy, hogy véget vetünk a kapcsolatunknak, míg be nem fejezem a középsulit. Miután megszereztem az érettségit, boldogan rohantam Chanhoz és a nyakába ugorva csókoltam meg vagy hatszázszor. Aznap újra egymásé lehettünk... Azóta pedig boldogan élünk egy poronttyal a már saját házunkban. Persze ahogy párommal szakítottunk, több figyelmet szenteltem a tanulásra, így mondhatom eléggé megokosodtam az idők során. Ne haragudjatok, muszáj nevetnem...
Jelenleg egyetemre járok, ahol egész jól megállom a helyem, az osztályom is fogjuk rá hogy "normális", bár ez attól is függ kinek mit jelent a normális szó.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr. Park - ChanBaek ✔Where stories live. Discover now