0.4

72K 3.7K 816
                                    

Ben geldim spxxşxş
Sık sık gelmeye çalışıyorum. Lütfen sizlerde beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin. 🙈

Multimedia: Talha

İyi okumalar.

~

Sınıftan içeri girdiğimde, kimseyle göz teması kurmamaya çalışarak herkesten en uzak köşeye geçip oturdum. Psikoloji bölümü ikinci sınıf öğrencisiydim. Çocukluktan beri hayalim olan meslek değildi. Keza çok kez meslek değiştirmiştim. Doktor olacağımla başlayıp, polis olacağımla devam ettirmiştim. Şimdi de psikoloji bölümü öğrencisiydim işte.

Sınıftan içeri giren Talha ve Selin'i gördüğümde başımı yere doğru eğdim. Selin ve Talha da psikoloji bölümü öğrencisiydi. Can; Makine Mühendisliği, Baran ise Mimarlık okuyordu.

Talha ve Selin üç ön sırama oturduklarında, gözlerimi acıyla kapattım. Şu an beraber yan yana oturuyor olabilirdik. Ama bundan sonra böyle olmayacağını biliyordum.

Telefonum titrediğinde masanın üzerinden alıp, gelen mesajı açtım.

054* *** ** ** : Sözümü dinliyorsun, aferin. Ondan uzak duracaksın.

Ellerim sinir ve korkudan titremeye başladığında, telefonum elimden kayıp yere doğru düştü. Titreyen ellerimle telefonumu yerden alıp başımı kaldırdığımda Talhayla göz göze geldim. Bana 'ne olduğunu anlayamayan' bakışlarla bakıyordu. Gözlerimi kaçırarak, hızlıca toparlanmaya başladım. Daha fazla burada kalacak gücü kendimde bulamıyordum. Hızlıca yerimden kalkıp, sınıftan çıktığımda arkamda bıraktığım bakışların da fazlasıyla farkındaydım.

Koridora çıktığımda, gözlerimden akmakta olan yaşları serbest bıraktım. Koşarak tuvalete girdiğimde, ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.

"Yağmur," diyen sesi duydumda elimi ağzıma doğru bastırdım.

~

Sizce seslenen kim?

Yorumlarınızı bekliyorum. 🌟⭐️

İnstagram: mavininhikayeleri

Sizleri seviyorum.

Yağmur | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin