Ben geldim.. Nasılsınız bakalım?
Multimedia: Eslem ve Talha (Ağızlarını gözlerini yicemmm 💙)
Bu bölümü Talha'dan yazdım ve uzun bir bölüm oldu. Umarım severek okursunuz.
110 beğeni ve 150 yoruma yeni bölüm hadi bakalım
İyi okumalar.
~
Talha'dan...
Eslem'in kolundan tuttuğum gibi kendime çevirdiğimde gözlerini şaşkınlık içerisinde kırpmaya başladı. Başını camdaki siktiriboktan çocuğa çevirdiğinde başını geri bana döndürüp beni sinir eden o cümleyi kurdu.
"Aaaa ikinci Talha." Sanki ona hiç sinirli değilmişim gibi duyduğum bu cümleyle sinirlerim daha da tepeme çıkmıştı.
Bu kıza artık ben diyecek bir şey bulamıyordum.
Deliydi evet bunu biliyordum. Ama içip içip bu derece delirmesini hiç beklemiyordum.
"Yürü!" dediğimde kolundaki elimi bileğine götürüp sürüklemeye başladım.
"Yaa gelmek istemiyorum bırak. Talha'yı arıyorum ben Talha," diye sokakta bağırdığında onu hiç takmayarak yürümeye devam ettim. Talha'yı arıyormuş ben o bir kendisine gelsin gösterecektim ona Talha'yı...
"Birader bıraksana kızı yaa." Camdan bağıran çocuk tekrardan bağırdığında başımı hızlı bir şekilde ona doğru çevirdim.
"Siktir lan pezevenk," diye bağırdığımda sesim sokakta yankı yapmıştı. Çocuk bağırmamdan sonra koşarak içeri kaçtığında, bu kadar sinirli olmasam onun bu haline gülebilirdim.
Arabamın yanına geldiğimde kapıyı açıp, neredeyse ayakta uyuyan Eslem'i koltuğa oturttum. Hem içmeyi bilmiyordu hanımefendi hem de içiyordu...
Kendi tarafıma dolandığımda bizim çocuklara başımla selam vererek arabama bindim. Can, Selin'le ne yapacaktı merak ediyordum doğrusu.
Gözlerim yoldayken başımı kısa bir an çeviripte Eslem'e baktığımda, çoktan uyuduğunu gördüm. Onu ayıltıp sonra da hemen evine götürmem gerekiyordu. Gerçi pek ayılacak gibi durmuyordu ama neyse.
Yolda ilerlerken Eslem'in ağzından çıkan sözle birlikte hızlı bir şekilde arabamı sağa çekip durdurdum.
"Kusacağım." Bir kusman eksikti ya onu da yap Eslem Hanım.
"Dur! Tut içinde." Hızlıca arabamdan inipte Eslem'in yanına ulaştığımda hemen kapısını açtım. Tam emniyet kemerini açacağım sıra kollarımın üzerinde hissettiğim sıvıyla birlikte gözlerimi hissettiğim sinirle kapattım.
Bu kadarı da olmaz dediğim ne varsa Eslem yapıyordu.
Eslem koluma kusmaya devam ettiğinde kapattığım gözlerimi açıp, ona doğru bakmaya başladım. İçinde hiçbir şey kalmadığına her şeyi benim üzerime kustuğuna yemin edebilirdim.
Sonunda kusması bittiğinde yüzünü ekşiterek gözlerimin içine baktı. "Nasıl tutabilirdim ki?" deyipte dudaklarını büzdüğünde gözlerim kusmuklu dudaklarına kaydı.
Ben bu kızla ne yapacaktım, nasıl yapacaktım?
Hiç bilmiyordum.
****
Eslem: Üzerine kustuğum için hiç pişman değilim
Eslem: Bir daha olsa yine kusarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur | Texting
Short StoryTamamlandı. Yağmur: Ben ayrılmak istiyorum. Yağmur: Bitsin artık.