Ben geldim. asddğdğfğc
Multimedia: Yağmur 💙
İyi okumalar.
~
Dolabımdan çıkardığım kıyafetlerimi üzerime geçirdiğimde, aynanın karşına geçip kendimi incelemeye başladım. Siyah yüksek bel pantolonumu giymiştim. Üzerine de krem tonlarındaki bol gömleğimi giyip, pantolonumun içine sokmuştum. Elbise giymeyi düşünmüştüm ama sonradan babamın 'sen bir de o çocuk gelecek diye elbise mi giyiyorsun?' diyeceğini bildiğim için bu kararımdan vazgeçmiştim.
Kaç gündür heyecandan uyuyamıyordum bile. Tabii bunda Baran'ın üzerimdeki etkisi de çok büyüktü. Üç gündür beni fazlasıyla darlamıştı. Onun heyecanını anlıyordum ama beni daha çok heyecanlandırıyordu.
"Yağmur hadi anneciğim gel." Annemin bağıran sesini duyduğumda, hissettiğim heyecanımı bastırmaya çalışarak odamdan çıktım.
"Efendim anne?"
"Kızım git bir babana bak. Sinirleri yine tepesinde." Derince bir iç çektim. Babam üç gündür böyleydi. Sanki iğne üzerinde oturuyormuş gibi hiçbir yere oturamıyordu. Evin içinde dolanıp duruyordu.
Mutfaktan çıkıp, salona geçtim. "Babacığım," diye mırıldandım. Tek isteğim bugünün sorunsuz geçmesiydi.
"Efendim?"
"Bir şey içer misin? Hemen yapayım." Babam daha bana cevap veremeden kapının zili çaldı. Gelmişti işte gelmişti. Koşarak kapıya doğru gittiğimde babamın huysuzca homurdanmalarını duymuştum. Son kez üstümü düzeltip, kapıyı açtım. Baran'ı gördüğümde gülümsedim. Ama onu incelemeye başladığımda yüzümdeki gülümsemem yerini şaşkınlığa bırakmıştı.
Üzerine siyah bir takım elbise giymişti. Saçları ise her zaman ki dağınık görüntüsünün aksine düzgün bir şekilde arkaya doğru yatırılmıştı. Elinde ise renkli güllerden oluşan iki demet çiçek vardı. Tabii bir elinde tuttuğu çikolatayı da unutmamak gerekiyordu. Bu çocuk niye böyle giyinmişti? Sanki beni istemeye geliyor gibiydi.
Şaşkınlığımı bir kenara atarak, kenara doğru çekildim. "Hoş geldin," dediğimde gülümsedi.
"Hoş geldin oğlum. Kapıda kaldın geç hadi içeri." Baran içeri girdiğinde ayağındaki ayakkabılarını hemen çıkardı. Onun bu hareketine gülümsedim.
Elinde tuttuğu bir demet gülle, çikolatayı bana uzattığında hemen elinden aldım. Annemin önüne eğilip, elini öptüğünde annemin gözlerinden geçen parıltıları görebilmiştim. "Buyrun efendim." Baran elindeki gülleri anneme uzattığında annem utangaçça gülümsedi.
"Aman oğlum ne gerek vardı? Hoş geldin tekrardan."
"Hoş bulduk efendim." Annem geride duran babama doğru dönüp elindeki gülleri gösterdi. Bu daha çok 'bak bak çocuğa bak bir de sana bak' deme şekliydi. Babamsa kaşlarını çatarak Baran'a bakıyordu. Sanki her an 'sen nasıl benim karıma çiçek alırsın?' diye hesap soracak gibi duruyordu.
"Adnan bak Baran oğlum geldi. Hoş geldin desene." Annem babamı gözleriyle tehdit ettiğinde babam sert sesiyle konuştu.
"Hoş geldin."
"Hoş bulduk efendim. Öpeyim elinizi." Babam zorla elini uzattığında Baran hemen öptü.
"Ahh hadi o zaman içeri geçelim. Kaldık böyle kapı ağzında." Canım annem sen de olmasan ne yapardım ben acaba?
Salona geçip oturduğumuzda ortamda gözle görülür bir gerginlik hakimdi. Şüphesiz ki bu gerginliğin sahibi babamdı. Ben hiç bu kadar zor olacağını düşünmemiştim ama şu an resmen ecel terleri döküyordum.
"Nasılsın oğlum?" Bu soru tabii ki de annemden gelmişti.
"İyiyim efendim siz nasılsınız?"
"Ben de iyiyim oğlum geçinip gidiyoruz işte."
"Siz nasılsınız?" Baran babama bakarak sormuştu bu soruyu.
"Üç gün öncesine kadar çok iyiydim." Annem babamın cevabından sonra öksürmeye başladığında, ben de üzülerek başımı eğdim. Olmayacaktı işte. Babam Baran'a ılımlı bir şekilde yaklaşmayacaktı. Oysa bir tanısaydı Baran'ı çok severdi biliyordum. Ama o şansı bile vermeyi reddediyordu.
"Adnan amca," diyerek söze girdi Baran. "Ben Yağmur'u çok seviyorum. Her şeyden çok." Sevdiğim mavi gözlerini bana çevirdi. Gülümsedi. Tekrardan babama döndüğünde konuşmaya devam etti. "Allah'ın emri, peygamberin kavliyle kızınız Yağmur'u kendim Baran'a istiyorum." Ha? Ne? Baran neler demişti öyle?
Şaşkınlıkla Baran'a bakakaldığımda babamın sesi ikimizin arasında yükseldi.
"Ne diyorsun sen ulan?"
Şu saatten sonra hepimize geçmiş olsundu.
~
Allah'ım bana bir Baran ğdğdğdğ çok amin
Nasıl buldunuz bakalım?
Ben Baran'ı yazdıkça çıldırıyorum ğeğdğdğdğd seviyorum seni çocuğum
Sizce Yağmur'un babası ne yapar?
Bölümü tek bir emojiyle anlatın desem bu ne olurdu?
Yıldızları doldurmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayınız lütfen! 🌸
İnstagram: mavininhikayeleri
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur | Texting
Short StoryTamamlandı. Yağmur: Ben ayrılmak istiyorum. Yağmur: Bitsin artık.