Ben geldim :)
Kısa bir bölümle geldim ama artık düzenli olarak bölüm atmayı düşünüyorum asddffşsş ama inşallah sadece düşüncelerimde kalmaz. assdşşsşs
Multimedia: Yağmur
İyi okumalar.
~
Talha'nın evinin önüne geldiğimde, kararsız bakışlarımla karşımdaki eve bakıyordum. Ben dışarıda bir şeyler yapacağımızı düşünürken, onlar evde buluşmaya karar vermişlerdi. Sonradan ekemeyeceğim için mecburen kabul etmiştim. İlk kez gelmiyordum sonuçta. Daha önce de böyle birbirimizin evlerinde toplanır, küçük dünyamızda, kalplerimizin doldurduğu sevgilerimizle eğlenirdik. Ama bugün biraz daha farklı hissediyordum kendimi. Zile basıp basmamak arasında kalmıştım. Ayaklarım resmen geri geri gidiyordu.
Burada böyle beklemenin bir anlamı olmayacağını düşünerek zile bastım. Talha'nın evi iki katlı müstakil bir evdi. Annesi küçük yaşta vefat etmişti. Babasıyla arası da pek iyi olmadığında babasıyla ayrı yaşıyorlardı.
Kapı açıldığında, Talha bana gülümseyerek baktı.
"Hoş geldin. Geç içeri hadi." Talha kenara çekildiğinde, içeri geçtim.
"Hoş buldum. Nasılsın?" diye sordum.
"İyiyim işte aynı Can'ın boş muhabbetlerini dinleyip duruyoruz." Güldüm. Evet, Can biraz fazla konuşuyordu. Belki biraz da boş konuşuyor olabilirdi.
Talha'yla beraber içeriye geçtiğimizde Can ve Selin koltuklarda oturmuş birbirleriyle didişiyorlardı. Beni fark ettiklerinde ikisi de selam vermişti. Kendimi tedirgin hissediyordum. Burada asıl olması gereken kişi yoktu ama ben vardım. Benim burada olmamam gerekiyordu. Hak etmiyordum ki.
Baran'ın yokluğunu kalbimin tam sol tarafında hissediyordum.
"Eeee geçin oturun hadi. Siz de düzgünce durun." Talha; Selin ve Can'ı uyardıktan sonra bana doğru dönmüştü.
"Yağmur yardım eder misin? Mutfaktan hazırladıklarımı getirelim." Başımı onaylar anlamda salladım. Selin'in yanında diken üzerinde oturmaktansa her işi yapmaya hazırdım.
"Yağmur sen geç mutfağa ben bir telefonumu elime alıp geliyorum." Başımı sallayarak mutfağa yöneldim. Masanın üzerindeki tepsileri gördüğümde, oraya doğru yürüdüm. Kapının arkamdan kapanma ve kilit sesini duyduğumda adımlarım durdu.
Ve kalbimin ritmini hızlandıran o sesi duydum.
"Artık kaçacak bir yerin kalmadı."
~
Sizce bir sonra ki bölümde ne olur?
Yıldızları doldurmayı ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen!
İnstagram: mavininhikayeleri
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur | Texting
Short StoryTamamlandı. Yağmur: Ben ayrılmak istiyorum. Yağmur: Bitsin artık.