Ben geldim. Günaydınnnnn ğsğdğdğd
Nasılsınız? Ben tatildeyim sabah kalkıp hızlıca bir bölüm yazdım. Çok fazla giremiyorum buralara. Umarım bölümü beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. 🌸
Bir arkadaşımız yorumlarda şunu demişti. 'Baran ismi başka bir dilde Yağmur demek' Ben hangi dilde olduğunu bilmiyorum çok araştırdım ama bulamadım. Bu yorumu yazan arkadaşın yorumunu da bulamadım. Eğer biliyorsanız söyler misiniz?
Multimedia: Yağmur 💙
İyi okumalar.
~
Baran'ın göğsüne yaslı başımı kaldırıp, o güzel gözlerine baktım.
Maviyi onun gözlerinde sevmiştim.
Gözlerinin içine bakarak, "Seni çok seviyorum," dedim.
"Seni çok seviyorum." Aynı şekilde söylediğinde güldüm.
"Seni her şeyden çok seviyorum." Tekrardan söylemiştim. Şu an sadece onu sevdiğimi söylemek istiyordum. "İki yıl öncesine kadar birisini bu kadar seveceksin, hayatın o olacak deseler inanmazdım. Sonra sen geldin hayatıma. O kadar güzel geldin ki. Sadece kendinle kalmayıp hayatıma üç güzel dost getirdin. Sizinle tamamlandım ben." Gözlerimden akan yaşları sildiğinde, duraksadım. "Sen bana iyi ki geldin." Alnımdan öptüğünde gözlerimi huzurla kapattım.
"Ben sana iyi ki geldim." Huzurla gülümsedim. Şu saatten sonra sadece Baran'ı düşünmek istiyordum. Öncesinde yaşadığımız kötü olaylar yoktu artık benim için.
Sadece o vardı.
Gözlerimden yaşlar hâlâ akmaya devam ediyordu. Baran gözlerimden akan yaşları silip, konuşmaya başladı.
"Artık ağlamak yok, bu gözlerinden yaşlar akmayacak. Şimdi film izleyelim mi?" Baran bunu dediği an beyaz ekrandan sesler gelmeye başlamıştı. Şaşkınlıkla ekrana doğru baktım.
'Selvi Boylum Al Yazmalım'
"İzleyecek miyiz?" diye sordum şaşkınlıkla.
"İzleyeceğiz gel bakalım." Baran beni göğsüne doğru çektiğinde, kollarımı beline doladım.
Sevdiğim yanımdaydı.
Biz mutluyduk.
Bu anlarımızın hiç bitmemesini dileyerek, filmi izlemeye başladım.
****
"Ağlama ama." Filmimiz bitmişti ve ben tabii ki de ağlıyordum."Ağlayacağını bilsem izletmezdim. En sevdiğin filmdi bu beraber izleyelim demiştim." Baran gözyaşlarımdan öpüp beni kendine çektiğinde sığındım göğsüne.
Ne zaman bu filmi izlesem sonu gözyaşlarımla biterdi. Oturur ağlardım. Yine öyle olmuştu işte. Sanki hiç izlememiş gibi izlemiştim.
"Yağmur biz evleneceğiz de mi şimdi? Sen bana evet dedin biz evleniyoruz." Bağırarak söyledikleriyle birlikte başımı göğsünden kaldırıp, Baran'a baktım. Kendi gözyaşlarımı unutmuş şu an Baran'ın dedikleriyle ilgileniyordum.
Evet, biz evlenecektik.
Yani evlenirdik bence. Sonuçta evlenme teklifi etmişti ve ben de kabul etmiştim. Yani evlenme teklifi kabul edilince evlenilirdi. Evlenilmesi gerekiyordu.
"Yani evleceğiz galiba."
"Kalk kalk gidiyoruz. Bir sürü işimiz var bizim. Babana söylememiz gerekiyor. İstemeye gelmeliyiz seni. Kalk gidiyoruz kalk." Elimden tutup kaldıran Baran'a şaşkınlıkla bakakaldım.
"Baran dur napıyorsun?"
"Yok yok duramam hadi gidiyoruz." Elimden tutup beni koşturan Baran'la birlikte kahkahalarla gülmeye başladım. Son günlerde olan ruh halim fenaydı. Ve şu an en önemlisi aklımda tek bir soru vardı?
Ben babamı ne yapacaktım?
~
Evet, nasıl buldunuz bakalım?
Beğendiniz mi?
Bölümü tek bir emojiyle anlatın desem bu ne olurdu?
Baran'la Yağmur'a bir şeyler daha yeni dank ediyormuş gibi peğxğdğddğ Aklımda güzel şeyler planlıyorum bakalım ;)
Lütfen beğenmeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınız! 💙
İnstagram: mavininhikayeleri
Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur | Texting
Short StoryTamamlandı. Yağmur: Ben ayrılmak istiyorum. Yağmur: Bitsin artık.