Zaczęliśmy grać w butelke. Butelke przyniósł Evans.
- no dobra ,Mark kręcisz. A i tak ten kto nie wykona zadania / pytania odpada. - dodalam a Mark zakręcił ,wypadło na Jude'a.
-pytanie czy wyzwanie? - spytał brązowowłosy.
- niech będzie wyzwanie.
- wrzuć Natalie do basenu - Jude tylko popatrzył na mnie a ja na niego spojrzałam dając mu znak że ,,JAK TO ZROBISZ TO JUŻ NIE ŻYJESZ. SPRÓBUJ TYLKO. NIE ZROBISZ TEGO" Jude wstał, podszedł do mnie i wziął mnie na ręce w stylu panny młodej i poszedł w kierunku basenu. Ja zaczęłam się szarpać ale to na nic bo chłopak był silniejszy ode mnie.
- NIE WAŻ SIĘ! JUDE NO! NIE ZROBISZ MI TEGO! ZEMSZCZĘ SIĘ! NAWET NIE PRÓBUJ! - zaczęłam krzyczeć. Oczywiście Mark to wszystko nagrywał.
- jesteś taka słodka jak się złościsz - dodał po chwili i wrzucił mnie do basenu.
- o ty - szybko pociągnełam go za nogę i po chwili razem znajdowaliśmy się w basenie i zaczęliśmy się śmiać. Po paru minutach wyszliśmy z wody.
- no to teraz ja kręce. - powiedział Jude i zakręcił butelką. Wypadło na Shawn'a. -pytanie czy wyzwanie?
- ja chyba wole pytanie jak narazie.
- hmm... Czemu masz taki dobry kontakt z dziewczynami?
- ech... - zarumienił się trochę. - no cóż to dziewczyny mają dobry kontakt ze mną i mnie tak lubią. Nic na to nie poradzę.
- okey Shawn kręcisz. - powiedziałam.
-no dobrze. -i wypadło na mnie. No okey. Ciekawe co wymyśli Frost- pytanie czy wyzwanie- uśmiechnął się do mnie.
- no raczej że wyzwanie.
- em... Może zaśpiewaj swoją ulubioną piosenkę.
- tylko że jest mały problem - zaczęłam drapać się po szyji. - bo ja nie umiem śpiewac a jak zaśpiewam to wszystkim bębenki w uszach popękają.
- zaśpiewaj bo inaczej odpadniesz - dodał Skotty.
- okey ale jak wam bębenki w uszach popękają to nie moja wina.
- Przecież ślicznie śpiewasz Tali - dodał Jude.
- ech... Więc zaczynam. -puściłam sobie karaoke i zaczęłam spiewac. - Don't you know I'm no good for you?
I've learned to lose you, can't afford to
Tore my shirt to stop you bleedin'
But nothin' ever stops you leavin'Quiet when I'm coming home and I'm on my own
I could lie, say I like it like that, like it like that
I could lie, say I like it like that, like it like thatDon't you know too much already?
I'll only hurt you if you let me
Call me friend but keep me closer
And I'll call you when the party's overQuiet when I'm coming home and I'm on my own
And I could lie, say I like it like that, like it like that
Yeah, I could lie, say I like it like that, like it like thatBut nothing is better sometimes
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you goQuiet when I'm coming home and I'm on my own
I could lie, say I like it like that, like it like that
I could lie, say I like it like that, like it like that- pasuje?
- o kurde to było niezłe. - odpowiedział jako pierwszy Mark.
- zaśpiewała to jeszcze lepiej od samej autorki Billie Eilish. - dodał Jack.
CZYTASZ
Kryształ Alien'a | Inazuma Eleven [ZAKOŃCZONE]
Short StoryOgólnie to opowiadanie jest tak dla beki, ale druga część tego czegoś jest lepsza. Ale żeby ją zrozumieć musicie przeczytać to opowiadanie.