1 rozdział

3.2K 76 8
                                    

Poznaj Natalie!

Wstałam rano jak zawsze. Była 6:20 ,musiałam zacząć się szykować do szkoły. Po nie pełnym pól godziny zeszłam na dół do kuchni spytać się kucharki co na śniadanie i ze już wstałam. Kucharka przywitała mnie i kazała usiąść przy stole. Następnie jedna ze słóżek Mira podała mi śniadanie. Już chciała odejść ale ja ją nagle zatrzymałam:

-Mira mam do Ciebie ogromną prośbę. - powiedziałam do służki
-tak panienko Black?? -odpowiedziała ze zdziwieniem na twarzy.
- Wiesz jesteś dla mnie jak siostra ,dlatego chciałabym żebyś przyszła na mój mecz we Środę.
-dziękuję za zaproszenie panienko Black z przyjemnością przyjdę, ale... - i w tym momencie przerwała
- ale co?? Mira odpowiedz !!!

Ale Mira odwróciła się i poszła do kuchni. Nie wiedziałam o co chodzi ,ale dokończyłam śniadanie.

Już miałam wychodzić do szkoły gdy nagle coś złapało mnie za ramię. Znaczy ktoś. Odwróciłam się a za mną stal mój tata i powiedział że dziś pojedzie ze mną do szkoły. Bowiem musiał tam coś pilnie załatwić. Siedliśmy do auta i w milczeniu siedzieliśmy. Postanowiłam się odezwać i zapytać o dziwne zachowanie Miry.

- Tato ??
- Tak córciu?
- Bo widzisz poprosiłam Mire żeby przyszła na mój mecz we środę ale ona odwróciła się i poszła do kuchni. Nie wiem co się stało, ale może ty wiesz??
- słuchaj Natalie właśnie dlatego jadę do twojej szkoły - powiedział to z powagą.
- ale co ma wspólnego służka i moja szkoła co??
- wyjaśnię Ci to później ,a teraz wysiadamy.

Byliśmy przed szkoła ja pobiegłam do koleżanek ,a mój tata do Dyrektora ,jeszcze wtedy nie wiedziałam że to moje ostatnie chwile z koleżankami.

Lekcje mineły bardzo szybko. Nie mieliśmy historii i polskiego wiec w domu byłam o 12:30. Marlen nigdzie nie było ,nie mogłam jej znaleźć ,poddałam się i poszłam do pokoju.

O 18:00 tata wrócił z pracy i razem z moją mamą chcieli mi powiedzieć coś ważnego. Razem z nimi była Mira. Mama powiedziała że tatuś znalazł nową ,lepszą pracę w Japonii blisko miasta Inazuma. Okazało się też że mamy tam niewielką posiadłość i się tam przeprowadzimy. Już jutro mam być spakowana i gotowa do wyjazdu ,jutro PRZED WAŻNYM MECZEM JUTRO. Na szczęście był jeden plus Mira jedzie z nami , ale dopiero za miesiąc. Ze łzami w oczach poszłam do pokoju się spakować. Napisałam do koleżanek ze przeprowadzam się i dopiero o 23:30 poszłam spać.

_______________ __________________

Co o tym myślicie?? ❤

Co sie stanie z Natalie??⚽⚽

Czy zniesie to że opuści ważny mecz?⚡

Dalsza cześć już jutro!!

Kryształ Alien'a | Inazuma Eleven [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz