26. Poglavlje

1.5K 154 20
                                    


Beograd, 2018.

Ležim pored nje, ali ne progovaramo. Nije zaspala, iako smo se već dva puta pojebali kao izgladnele zveri i bili poprilično iscrpljeni, nešto nije bilo kako treba.

Osim činjenice da sam posle jebačine kakva god bila uvek ispraćao ili odlazio, a sada iz nekog razloga molio Boga da me ne izbaci iz kreveta i života, nešto drugo je bilo čudno.

Manja mi je jasno dala do znanja da me posle ove noći ne želi ni pred očima, a kamoli u blizini, ali tvrdoglavo odbijam da ustanem i odem. Okrenuta mi je leđima dok joj nesvesno nadlanicom prelazim po boku i ruci, ali se ne buni.

Zato me zvuk njenog blagog glasa trgne kao pištaljka pre početka utakmice. 

"Počela sam da igram u drugom razredu osnovne škole, jer je fizijatar konstatovao da imam krive noge koje vežbe neće uspeti da isprave. Pošto je bilo kasno da krenem na balet, ritmička gimnastika i plesna škola su ostale jedine opcije. Nekoliko godina sam išla na obe aktivnosti."

Pravi kratku pauzu dok se konačno okreće ka meni, ali me ne dodiruje. Iako nije hladno, povlači meki prekrivač skoro do vrata pa nastavlja, "U srednjoj školi sam već bila oformljen igrač, pa sam izabrala da se fokusiram na moderni ples, tačnije na dens i hip hop. Imala sam nekoliko pauza, ali i danas rekreativno odlazim u školu koju drži moja drugarica i pomažem joj u nekim nižim stepenima obuke".

Završava, ali kad je bar jednu stvar rešila da mi kaže, a zanima me, okušavam sreću, "Zašto još uvek plešeš?"

Čujem teški uzdah, pa baš kad pomislih da ću ostati uskraćen za odgovor, ona kaže, "Usrećuje me. Ples je jedna od rertkih stvari koje radim zbog sebe i za sebe. A volim i da jedem, pa pomaže da ostanem u dobroj formi." Smejemo se na tu opasku, pa kad je već tako opuštena atmosfera hrabro je koristim.

Primičem joj se, pa nežno spuštam prste na njen obraz i mazim je, a ona sklapa oči i naginje se u moj dlan. Mislio sam da će zaspati, ali sanjivo otvara oči i pita, "Da li je Nestor, ok?" 

Zbunjeno je gledam, ali onda shvatam, " Da, sviđa mi se!"

Osmehnem se kompletno dirnut, pa pitam ono što me zanima, "Zašto si mi, stvarno, kupila psa?"

"Postoje dva razlooga. Rekao si da bi voleo da ga imaš, a kako sam ja ceo život imala bar jednog, i znam kakav je osećaj kad te neko bezuslovno voli, htela sam da dobiješ priliku i sam se uveriš u tu ljubav." Ne čekam da nastavi već se nagnem pa spustim nežni poljubac na njeno čelo.

Pošto se ne odmičem jer mi je lepo, ona koristi priliku što je ne gledam u oči pa kaže, "Drugi razlog je čisti sebičluk... Znam da nije fer da od tebe to očekujem kada ne želim da se više viđamo, ali..." izmiče se i gleda me tim predivnim smaragdnim očima punim tuge pa prošapuće, "Želela sam da imaš nešto što ćete podsećati na mene."

Kao da me sto gromova u isto vreme pogodilo u grudi i mozak; prestajem da dišem i samo šokirano trepćem, izgubljen u ovom trenutku.

A onda je grabim i ludački ljubim po celom licu, pa na kraju guram jezik u njena usta i povlačim na sebe. Otkrivam joj podatno telo i grubim šakama nameštam tako da me zajaše. Kad se odmakne da uzme vazduh ne mogu a da ne budem iskren.

"Lepoto, ionako te nikada neću zaboraviti. Žena kao ti se ne sreće, ona se desi, a dobre stvari se momku poput mene ne dešavaju."

Tada me ućutka prstima koje stavlja na moje usne, naginje se, udiše me i lizne vrat, pa se polako spusti na moj trvdi kurac. 

"Aaaaahhhh," teško zajeca, a da i sam ne bih urlao od silnog zadoljsta uvlačim joj prste u usta i jako sisam. Da bi mogla da nastavi da me jaše, izvlači ruku i stavlja je pored druge na moje podivljale grudi, a onda se podiže i izvija leđa.

Prizor koji bih želeo da gledam do kraja jebenog života. 

Pružam ruke i grabim je za savršene sise pa ih gnječim, a bradavice povlačim prstima dok se ona u predivnom iskonskom ritmu nabija na mene. To je nešto što je najbliže vođenju ljubavi u mom bogatom seksualnom životu, pa odjednom imam potrebu da je ljubim. Pridižem se i naslanjam na uzglavlje udobnog kreveta pa joj uvlačim prste u već zamršenu svilenu kosu i zaposedam usta. 

"Osećam te taako dobro," mrmljam u zanosu dok ona neumorno podiže i spušta kukove ne silazeći sa mog kurca. Sva je kao stvorena za mene, ali imao sam taj osećaj i pre nego što mi je zadrhtala u rukama. Sve ti jebem, ona je ono što mi treba više nego sledeći otkucaj srca. Bez nje ni ono neće biti celo!

Sve te zbrčkane emocije čine me ludački napaljenim, ali osetim da je i ona u istom stanju, jer joj uska i natopljena pička pulsira oko mene, pa joj lagano niz leđa spuštam ruke i hvatam za predivnu guzu. Iz nekog razloga ne mogu da se suzdržim pa kažem, "Ti si nešto najbolje što sam našao..." 

 Ne nastavljam, jer duboko u sebi znam da je neću imati...

Ali je zato rukama podstičem da se brže kreće dok juri olakšanje. Stenje iz dubine duše, pa zavlači ruku i hvata me za jaja što me dovodi do ludila i nabijam je jače i brže.

"Tako je srećo, jaši me," stenjem dok ona gubi fokus, jer ne skidam oči sa njenih.

"Daaamjane, svršiću," gotovo ječi i nastavlja da se pomera i juri za onim blaženim stanjem u kojem je bolno lepa.

"Ne još... Nisam još završio sa tobom," režim, pa je privlačim sebi i okrećem nas, tako da je ispod mene.

"Jebati tebe je privilegija, zato ću sad da se počastim," kažem i mahnito se zabijam dok ona vrišti. Podižem joj ruke iznad glave i pridržavam svojom šakom, a drugom rukom je nameštam da uđem još dublje. Jednu nogu joj spuštam na krevet pa je opkoračim i menjam ugao pod kojim je besumočno tucam.

Osećam trnce kako mi jure niz kičmu, pa se saginjem i usisavam joj bradavicu, a ona se trese i zavija, "Gotova saaaaam!"

Osećam kako mi kao kleštima steže bolno natečeni kurac i vičem "Sad, pusti se srećo!"

Raspamećujući orgazam trese nas oboje, ali ja ne odustajem, i dalje je jebem sa svim što mi je ostalo dok joj gladno gutam jezik u vlažnom poljupcu. Rušim se pored nje, polako se izvlačeći iz njene uske pičkice, dok pospano negoduje, jer znam. Već joj falim. 

Ne ja, to mi je bolno jasno , već ovaj savršeni seks koji smo imali.

Nemo posmatram kako tone u san, ne primećujući sa koliko ljubavi je gledam.

Neću spavati, želim samo još malo da je držim, pa nas udobnije nameštam na jastuke. Kad konačno pomerim oči sa te predivne raščupane plave kose i raspamećujuće lepog lica, shvatam da je svanulo. A sa tim saznanjem stižu i ostala.

Jebeno sam se zaljubio u ženu o kojoj ne znam ništa i od koje neću dobiti ni mrvicu više od ovoga.

Pogođen realnošću, polako ustajem, skupljam odeću pa se oblačim u kupatilu koje sam nasumično našao. Potpuno prazan krećem ka vratima stana, ali mi pogled pada na zid na kojem sam je sinoć ludački obrađivao. I tek u izmaglici sinoćnjeg zadovoljstva, krajičkom oka ugledam fotografiju.

Neka sam proklet! Zurim, ukopan u mestu; poražen do srži. 

Ovo se ne dešava... Neee, neeeee!

Dahćem, hvatam se za glavu i šapatom koji ne prepoznajem kada mi dođe do ušiju izgovaram sjebanu istinu,

"Jebote!!!! Jeboooote! Nikola pojebao sam ti ženu!"

Ne čujem zvuk, ali prokleto osetim kako mi se srce lomi...

*********************************************

!!!  Šta ćemo sad?

<3 <3 <3 <3 <3

Konačno zbogom ( I deo)Where stories live. Discover now