MIONA
Mama kaže da su prošli neki izbori. Pa je tata konačno dobio neku nagradu, veću nego ja kad sam završila predškolsko i krenula u školu.
Već je bio moj heroj, nije trebalo da mi to kažu neke čike u crnim odelima koje su se pojavile na njegovom grobu. Doveli su i neke druge čike što su pucali u vazduh, ali mama nije mogla da ide sa nama, pa me vodio Damjan.
On je jako dobar i rekao mi je da me puno voli!
Ponekad dolazi kod nas, ali uglavnom uveče da me ušuška za laku noć, pa onda ostane da priča sa mamom.
Kad god je mogao uzimao me iz škole, vodio me na bazen i pričao o tati i njemu kad su bili mali. Ponekad stvarno nisu bili dobri!
Damjan kaže da sam ja njegova Vila, pa mi je doneo svog kucu da ga čuvam jer on stalno putuje. Ali, čupavko Nestor više voli moju mamu i stalno je njuška. Mama je rekla Damjanu da je on kriv zbog toga, jer kuca oseti njegov miris na njoj.
Lepo sam joj rekla da mora da ga pita pre nego što pozajmi njegov parfem! Ali, ne sluša me...
Mama se više smeje od kada smo se preselile u našu novu kuću u Novom Sadu. I sada je još lepša, što je primetio i Damjan. Ponekad je ogovaramo kad smo sami. Stalno ga zanima šta ona radi.
Jako sam srećna što su mi baba i deda opet blizu. Mama je počela da radi nešto kao učiteljica, ali za veliku decu. Kaže da joj se sviđaju njeni studenti, a deda mi je otkrio da ona njima ispira mozak. Svašta!
Vodila me na more. Baba me sto puta pitala jel plakala tamo. Izgleda da je deda u pravu kad kaže da je gluva, jer sam joj rekla da ne plače više. Sada često nosi one lepe male suknje, a moje drugarice kažu da bi volele da probaju njene štikle, ali ni meni ih ne da.
Kaže da sam još mala. A kad nešto kažem da ne znam da uradim, ona se ljuti jer tvrdi da sam velika. Ne razumem je ponekad, ali je svejedno volim najviše na svetu.
Zato ću biti najbolji đak i najbrže ću plivati u bazenu, jer Damjan kaže da sam baš talentovana. Ne znam šta to tačno znači, ali volela bih da naučim. Volim i Damjana, uvek mi ispunjava želje, ali moram da ga podsetim da ne kaže mami baš sve. Imamo puuuuno tajni!
Čula sam keka Ivanu kako priča sa bakom da su Damjan i mama mnogo lep par, ali da ona neće to da prizna. A i on stalno putuje.
Rekao mi je u poverenju da bi jako voleo da mi pokaže svoj stan u Italiji. To je daleko, ali volela bih da ponekad odem. Kada ga gledam na televiziji puno se dere, ali kada je kod nas uvek se smeje.
Daću sve od sebe da on nikada ne ode od nas.
Sviđa mi se što drugari u školi misle da mi je tata. Mnooogo je lepo imati tatu!
Sada to znam.
Ps
Kosta me poljubio. Ne onako kako Damjan ljubi mamu kad misli da ih ne vidim, već u obraz. Mnogo se promenio i sad je dobar i više me ne čupa. Mama kaže da mu se sviđam jer sam sada velika devojčica. A ja mislim da je to zato što nas je učiteljica razdvojila. Ja sedim u prvoj klupi, a on u poslednjoj i pošto stalno priča, uvek je u kazni.
Dečaci, teško ih je razumeti ;)
* Kraj *
********************************
Volela bih da vas nisam razočarala!
I da vam se dopala saga o Manji i Damjanu!!!
Hvala vam što ste bile strpljive i hvalile ovu priču drugima... :* :* :* :*
YOU ARE READING
Konačno zbogom ( I deo)
RomanceDrugari, ovo je moj prvenac... Priču o Manji i Damjanu imala sam u glavi već neko vreme, ali nikada pre se nisam usudila da je bacim na papir... Na nagovor meni jako dragih osoba, ipak sam se odvažila i volela bih da mi se p...