16🍺TEMAS

30.2K 1.1K 2.1K
                                    

Tuttuğunuz nefesleri bırakabilirsiniz, bölüm geldi.😂

SINIR: 400 OY 1K yorum (Randomsuz yorum)
Herkes 10 yorum yapsa sınır geçilir.🙆

Hadi, satır aralarında buluşalım.

Korku ve panik damarlarımda arsızca gezinmeye başlamıştı.

"Ben hiçbir şey yapmadım." Diye fısıldadım titrek elimle yüzüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırırken. Kalbim kulaklarımda atıyordu, o kadar hızlıydı ki, patlayana kadar su içip dalağı şişen küçük bir çocuğun ağrısı kadar kıvrandırıcı bir ağrı bedenime usulca sızmaya başlamıştı.

Zümrüt beni duymadı, avucunu alnına sertçe yaslayıp büyük bir soluk aldığında oldukça telaşlı gözüküyordu.
"Lanet olsun, o masaya gitmemeliydin."

Bunu şimdi mi söylüyorsunuz Zümrüt Hanım? Sizce de geç olmadı mı?

Sakin olmaya çalışarak alt dudağımı ısırdım. "Sorun değil, sarhoştu zaten."
Diyebileceğim tek şey bu oldu. Sarhoştu canım, aklı başında bir adamın benimle ne işi olurdu?

Ah, özür dilerim.
Benimle değil, göğüsümle.

Kafasını iki yana salladı. "Sakın bir daha o masaya gitme. Duydun mu beni, sakın. Hatta mümkünse yanından bile geçme."

Kendinden haberi olmayan birinin böyle paniklemesi içten içe tırsmama sebep oldu. Umarım bundan da bir terslik çıkmazdı. Zincir faktörünü göz önünde tutmazsak tabii.

"Tamam, sakin ol."

"Sen arka masalarla ilgilen, ben ön tarafta durarım. Bak, bir daha onunla göz teması bile kurma tamam mı?"

Dayanamayıp sordum.

"Neden?"

Buradan kendine koca bul diyebilecek potansiyele sahip olan Zümrütten bahsediyoruz. Neydi bu bir an da üstüme saldığı ilgi?

Koyu mor dudaklarını yalayıp kolumdan tuttu ve beni köşeye çekti. Az önce de pek ulu orta bir yerde değildik, arka kısımda olduğumuz için ve arka kısmın ışıklandırılması daha solgun olduğu için göze çarpmamıştık ama doğrusu böyle daha iyi olmuştu. Bedenimde dolaşan keskin gözlerin odağından çıkmıştım.

"Bak, bu katta servis açan kızlar zengin erkek avcısı ve birer seks oyuncağı olur. Şu an, o adam seni ve beni de onlardan sanıyor olmalı," İç çekip, hızlıca etrafına göz attı. "Anlayacağın bu gece kendini tehlikeli bir adamın yatağında bulmak istemiyorsan dediğimi yap ve ortalıkta gözükmemeye çalış."

Sonrası mı...

Pek heyecanlı değil.

Bizimkilerin masasını göremediğim için olaylardan da pek haberim yoktu. Zincir oyunu kazanmış mıydı, en önemlisi Atlas uyuşturucuları arabadan çalabilmiş miydi...

Ah, çıldırmak üzereydim.

Geldiğimizden bu yana, ısrarla yanına çağırıp içki isteyen sarışın adamın otuz birinci rakısını önüne bırakırken, ayaklarımı hissetmiyordum. Bu benim için işkenceden öteydi, falakaya yatırsalardı inanın daha az acı hissedebilirdim. Artık çoğu kişi masasında uyukluyordu ve katta top ve taş sesleri hâricinde pek ses yoktu. Bu beni kimi zaman rahatlatsa da genelde sinirimi bozmuştu.

TUZAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin