Part 65💗

750 38 2
                                    

Rowoon meletakkan dulang diatas meja. Air yang dibancuhnya dituangkan didalam gelas.

Setelah itu, dihulurkan kepada Mingyu dan Young Hee yang datang kerumahnya melawat isterinya.

"Terima kasih Gyu, Young Hee datang rumah kita orang." Ujar Rowoon.

Mingyu mengangguk.

"Wife aku ni lah teruja sangat bila dapat tahu Yeon pregnant. So Yeon, how your pregnancy? Okay tak?" Mingyu bertanya. Mahu juga dia mendengar kisah Nayeon diawal usia kandungan.

Rowoon tergelak mendengarnya. Wajah isterinya dipandang.

"Biasalah sensitif sikit." Jawab Nayeon.

"Sikit dia kata Gyu. Menipu je." Rowoon mempertikaikan.

"Tak ikhlas lah tu layan saya." Tajam mata Nayeon memandang suaminya.

Tergelak Mingyu dan Young Hee melihatnya. Buat drama sudah bakal mummy dan daddy ni.

"Hehe mana ada tak ikhlas. Ikhlas lah ni tolong." Ujar Rowoon. Dia duduk disamping isterinya. Jarinya dimain- mainkan disekitar wajah comel Miyoung yang sedang terlena didalam gendongan isterinya.

"Comel je dia tidur." Ujar Nayeon.

Young Hee tersenyum.

"Masa- masa macam ni lah dia lena tidur. Waktu malam dia berjaga dengan daddy dia tengok bola." Ujar Young Hee.

"Ye ke?"

"Ya Yeon. Korang berdua kena bersedia lah nanti bila baby dah lahir." Mingyu mengiyakan.

Nayeon tersengih.

"Buat apa nak risau. Orang sebelah ni ada." Terus disiku suaminya disebelah.

"Ouh dah bagi saya tugas awal- awal lah ni." Merungut Rowoon dibuatnya.

Nayeon tersengih.

"Tabahlah bro." Mingyu ketawa melihatkannya.

"Sayang bini aku okay je."

[COMPLETED] BE MY WIFE (ROWOON SF9) Where stories live. Discover now