10.

112 3 3
                                    

,,Amm, jelikož jsem tady kvůli Leně a nechci ji vážně zklamat, tak přijímám tvou nabídku se společnicí," koukla jsem na něj s provinilým výrazem. On se jenom usmíval.

,,Dobře jsi udělala, tak a teď bych ti ještě rád řekl pravidla, ale nechce se mi to říkat úplně tady, takže se po večírku sejdeme v tvém novém domě. Všechno ti vysvětlím. V jednu ráno tam buď. Poslal jsem ti adresu," ještě na mě mrkl a odešel. Já se snažila rozmrkat slzy.

,,Kde jsi byla tak dlouho zlato? A ještě s Fredem, nemáte vy něco spolu doufám," zasmála se přiopile Len.

,,Prosimtě, potřeboval jenom něco řešit a mám nový dům.Stejně si to nebudeš pamatovat. Běž za Jacem," popohnala jsem ji k baru, kde byl Jace s Benem. Sama jsem se potom za nimi vydala. 

Nějak jsem neměla chuť tady už být. Fred mi zkazil náladu. Vlastně sama sebou jsem si ji zkazila. Vždyť se ze mě stane coura, která dá ženatému chlapovi. Ještě čeká dítě. Jsem fakt svině. Vždyť já budu taková jeho milenka. Chudák jeho žena. 

,,Bene, nevadilo by ti kdybych už šla. Klidně tady buď, jsem už nějaká unavená," unaveně jsem se na něho koukla. 

,,Ann, pojedu s tebou. Taky jsem už unavený," povzbudivě a přitom opile se na mě usmál.  

Ještě jsem se se všemi rozloučila a odešla s Benem pro auto. Jelikož já nepila, tak jsem musela řídit.  Nevěděla jsem kam s Benem.

,,Bene,já nevím kde bydlíš. Nadiktuješ mi prosím tvoji adresu," odpovědí mi bylo potiché zachrápání. Bože! Nezbývalo mi nic jiného než ho odvézt ke mně. Nějak jsme ho dokázala odvléct na gauč. Přehodila jsem přes něj deku. Za hodinu jedna.  Musím si vzít na sebe něco normálního.

Zvolila jsem černý legíny a černý top. K tomu všemu jsem si vzala takový jarní hnědý kabátek, protože je venku v noci je celkem zima a já nepotřebuji umrznout, i když téhle situaci by mi to bylo asi celkem jedno.

 K tomu všemu jsem si vzala takový jarní hnědý kabátek, protože je venku v noci je celkem zima a já nepotřebuji umrznout, i když téhle situaci by mi to bylo asi celkem jedno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zamkla jsem za sebou dveře a šla směrem auto. Do navigace jsem zadala adresu a vyjela vstříc, tmou zahlcenému, městu. Nebyl nějak moc velký provoz za půl hodiny jsem stála před krásnou menší vilkou. Takže pokud se nepletu. Tohle celý bude teď moje? Bože! Jo! Zazvoním na zvonek. Otevřou se dveře a v nich nikdo jiný než Fred. 

,,Dobrý večer krásko, otevřu ti vrata a vjeď si dovnitř autem," jak dořekl tak jsem nasedla a zacouvala to do stání pro auta.

,,Odlož si tady kabát a potom rovně. Tam na tebe budu čekat," usmál se na mě a odešel. Já si mezi tím sundala kabát.

,,Takže tady teď budu bydlet?" zeptala jsem se hned, jakmile jsem přišla za ním, neboli do obýváku. Bylo to moc hezky zařízené. Moderní. Kombinované hodně s dřevem. Ke kráse taky přidávaly různé kytky. 

,,Ano, posaď se, tady máš víno. No, nebudu to asi nějak dlouho okecávat. Takže, mám pro tebe nějaký pravidla. Sepsal jsem ti je pro jistotu, ale nějaké ti chci říct i sám, takové ty nejhlavnější ne kterých si potrpím . První pravidlo: vždycky, ale vždycky když ti dojde antikoncepce, tak řekneš. Nechci hned čekat dalšího fakana. Druhé: když řeknu něco, tak nikdy nebudeš odmlouvat a uděláš to. Jinak tě bude čekat trest.  Myslím si že tohle by stačilo. Teď mi ho vyhul," ušklíbne se na mě.

,,Cože?!" vykřiknu hned, on mě jenom vezme za bradu a povídá.

,,Chceš snad nějaký trest? Tak bude to?" křikl nazpět.

Já si klekla mezi jeho nohy a svlékla mu kalhoty i s boxerkami. Jeho pták stál už hezky v pozoru. Začala jsem po něm jenom jezdit rukou. Myslela jsem si že by mu to mohlo stačit. Bohužel ne a on mě okamžitě přitlačil na svýho ptáka obličejem. Tempo si určoval sám a já se začala dusit. Nic příjemného.  Jeho vzdechy se prolínali mými dusivými vzlyky. Když se udělal musela jsem to celý spolknout.

,,Běž se umýt, jinak doufám že sis všechno uvědomila. Dokud budeš moje společnice, budeš bydlet tady, vždycky když si sem budeš chtít někoho přivézt na návštěvu, tak to musíme naplánovat.Je to takový náš dům," domluvil a zapínal si kalhoty, pak odešel. Já jsem si řekla že si dám vanu. Musela jsem ze sebe smýt tu nečistotu.




Ahojte, konečně nová kapitola.

Pište mi názory, budu moc ráda.

Vaše Vall

Můj EXKde žijí příběhy. Začni objevovat