9.

115 3 0
                                    

,,Dobré ráno Ann, dovolil jsem se ti přinést kafe. Doufám že se ti to nebude vadit," přišel do kanceláře Fred se starbucks v ruce. Opět měl na sobě svůj, až moc, předražený oblek.

,,Děkuji, jinak jsem už dostala zprávu od recepční, že je tady ten tvůj nový klient. Poslala ho do zasedačky v třetím patře. Mám tam jít s tebou?" s lehkým nezájmem jsem se vyhla dalším jeho blbým tématům. 

,,Nemusíš, dneska by měl být takový volnější den, tak klidně můžeš dopisovat tu svoji knihu," usmál se na mě. Nevím o co se snažil. Vždyť jsme si řekli, a to celkem jasně, že budeme mít pouze pracovní vztah. 

,,Jo, ještě ti poslal ten včerejší klient email jak sliboval. Měl k tomu ještě nějaký otázky, tak na to nezapomeň," jenom přikývl, asi zklamaný z mého nezájmu. Vzal si svoje kafe a odešel do zasedačky. Já si jen povzdechla a šla pracovat na mé knize.

--------------------------------------

Leknutím jsem nadskočila, když někdo bouchl dveřmi. Ten někdo byl samozřejmě Frederick.

,,Udělej mi prosím tě kafe," nepříjemně mi řekne a sundá si sako, následně si sedne za svůj stůl. Tak nejdřív je ráno příjemný a najednou mu něco přelítne přes nos a je zase nepříjemný.

,,Příště bys mohl klidně víc nepříjemně," sarkasmicky jsem mu jsem mu odpověděla.

,,Na nic nemám náladu, nevyšlo to chápeš. A víš proč? Protože jsi mu poslala špatný email a on kvůli tomu nevezme naši zakázku. Kvůli zkurvenýmu emailu. A můžeš za to ty," přišel ke mně a začal mi křičet do obličeje. ,,Normálně bych tě vyhodil, ale ty. Tebe bych nejradši ohnul přes stůl a vyšukal bych ti to z hlavy a ty by sis to konečně zapamatovala," nadechl se a pokračoval. ,,Teď ti tady nabídnu dvě nabídky. Buď dostaneš vyhazov. Vyklidíš byt a klidně se zase odstěhuješ zpátky. Nebo mi budeš dělat společnici v jiném slova smyslu, budeš si moc dodělávat svoji knihu a já si na tobě jenom budu vybíjet svoji sexuální frustraci," znechuceně jsem se na něho podívala. ,,Zítra na večírku mi řekneš jak ses rozhodla. Kdyby ses rozhodla pro druhou nabídku, zvedne se ti vždycky plat, podle tvého výkonu,"  ještě se uchechtl a zasedl opět za stůl. Já se slzami v očích odešla do kuchyňky udělat kafe. 

Ten hajzl.

----------------------------------

Pomalu s Benem vcházíme do budovy, kde se koná večírek. Když vstoupíme a odložíme si v šatně, zamířili jsme bok po boku s Benem ke stolu, kde už na nás čekala Len s Jacem.

,,Ahoj Len, moc ti to sluší," objala jsem se s ní a otočila jsem se na Jace.

,,Tohle je Jace, můj přítel. Jace tohle je Ann a Ben," usmála jsem se na Jace, ale úsměv mě ihned přešel, když jsem si všimla Freda. Stál vedle své ženy a šli k nám. Měl danou ruku kolem jejího boku a ona si hladila bříško, které bylo už celkem vidět. Měla na sobě uplé šaty, nejspíš chtěla dát najevo, že Fred není už volný.

,,Dobrý večer, přišel jsem vám představit svoji manželku, Cynthiu," Cynthia ke mně natáhla ruku a já ji s falešným úsměvem přijala.

,,Ráda vás poznávám, jsem Annabelle, al říkejte mi Ann," ona se jenom ještě víc usmála.

,,Budeme si tykat. Nemám ráda vykání," jenom jsem přikývla a nakonec jsme si všichni připili. 

,,Ann, mohl bych prosím jenom na chviličku?" já přikývla a odešla za ním, překvapivě na záchod. ,,Asi víš na co čekám. Chci tvoji odpověď. Tak jak jsi se rozhodla?" samozřejmě že jsem nic jiného nečekala. 

,Amm,  ...




Ano, budu vás napínat.

Jedna hodná duše mi napsala otázku, děkuji moc. Budu velice ráda když mi zase dáte nějakou otázku nebo klidně otázky. 

Jaký všechny seriály sleduješ nebo jsi sledovala? (Valinka27)

Teď sleduji Shadow hunters, sledovala jsem Upíří Deníky, The Originals  a Roswell, New Mexico. 

Budu ráda za váš názor. 

Pište další otázky. 

Vaše Vall

Můj EXKde žijí příběhy. Začni objevovat