8.

122 4 2
                                    

,,An ahoj, neviděla jsem tě celý víkend. Kde jsi byla?" odchytila mě u výtahu Lana. Přesně kvůli tomuhle jsem se snažila jí vyhýbat. Jakmile se mě totiž zeptá co se stalo, tak se neudržím. ,,Jo a musíme jít koupit nějaký hezký šaty," smála se na mě jak měsíček na hnoji. Nevím proč, ale přijde mi že mi tají nějakého chlapa. Určitě v tom bude chlap.

,,Co kdybychom si zašli na kafe. Musím ti něco říct a myslím si že ty taky," Len trochu úsměv povadl, ale potom jenom mikla rameny a přikývla. ,, Sejdeme se u DelPrado," Len opět jenom přikývla a rozešla se směrem do garáží. Já šla za ní a za klapot podpatků došla k autu a vyjela směr obchodní dům.

----------------------------

Sedly jsme si do křesílek a čekaly až přijde obsluha. Mezi tím jsem se začala vyptávat Leny, co je nového.

,,Tak co v tom je? Já bych si tipla že nějaký chlap," usmála jsem se na ni a všimla si přicházejícího číšníka. Přišlo mi že ho znám, ale z té dálky jsem to nemohla rozpoznat.

,,Dobrý den, ježiš ahoj," tak už vím kdo to je. Ben. Postavila jsem se a s úsměvem ho objala. ,,Jak se máš, dlouho jsi se mi neozvala,"objetí mi opětoval.

,,Tohle je moje dobrá přítelkyně Lena, Leno tohle je Ben, kamarád," Lena jenom přikývla a zkoumavě si ho prohlížela. Asi se jejím otázkám na něho nevyhnu. 

,,Ahojky, jsem Lena, ale říkej mi Len," usmála se na něj trochu falešně. Moc dlouho ji to nevydrželo. Viděla jsem v jejich očích jakési jiskřičky. ,,Teď mě napadlo, máš něco v pátek? Protože jestli ne, tak bys mohl pozvat tady An na náš firemní ples, myslím si že tam nemá s kým jít," já ji zabiju, tak tohle si vážně odskáče. ,,A víš že mám, kdyby to tady An nevadilo tak rád pujdu," otočil pohled na mě.

,,Já budu jenom ráda, ještě ti pošlu všechny informace," usmála jsem se na něho, potom jsme si objednaly a Ben odešel nám připravovat kafe a nějaký dortíky.

,,Takže, kolik mi toho chceš říct? Myslím si že je to na celý den," jenom jsem nad Lenou protočila očima. 

,,Bena jsem potkala v obchodě, když jsem si zkoušela šaty na večeři s Fredem. Nemohla jsem ty šaty zapnout tak mi pomohl, a potom jsme se nějak zakecali, ale tohle není ta nejhorší věc co se stala. Já-" nenechala mě to dokončit. ,,Ty jsi s ním spala, no Ann to bych do tebe neřekla že jsi na jednorázovky," rychle jsem dala Leně ruku před pusu. ,,Myslím si že támhle tě ještě neslyšeli. Zbláznila jsi se. Já s ním nespala. Víš je mi to hrozně trapný, ale...vyspala jsem se s Fredem. Prostě se to zvrtlo, ale chápeš, já nechci být nějaká jeho milenka, protože mu jeho těhotná žena nedá. To fakt nechci, takže jsem ho poslala domů, jakože se nic nestalo," Len na mě koukala s otevřenou pusou. 

,,An, myslím si že jsi udělala dobře. Teď jsem na řadě já. Takže. Nevím s čím začít, ale prostě. 

Prostě jsem začala chodit s jedním chlapem. Jmenuje se Jace a je úplně úžasný. Myslím si že jsem se poprvé v životě pořádně zamilovala. Chodíme spolu sice krátce, ale cítím se s ním jako v pohádce," byla jsem na ni pyšná, vždycky měla hroznou smůlu na chlapy. No i když, já vlastně taky. Ben nám potom přinesl objednávku a my šli vybírat šaty na ples.







Nová kapitola, jéj

Jaký máte rádi seriály? Zná někdo Shadow Hunters?

Jestli máte někdo nějaký otázky na mě, tak klidně pište. Vždycky bych je sem na konci kapitoly dala a odpověděla.

Přeji hezký den, ráda budu vědět váš názor na knihu.

Vaše Vall 


Můj EXKde žijí příběhy. Začni objevovat