,,Zlato, oběd!" zavolala jsem z kuchyně a čekala až Fred přijde dolů ke stolu. ,,Fredee," zkusila jsem to ještě jednou a poslouchala jestli vůbec jde. Když se nic neozývalo, vydala jsem se do ložnice podívat, jaký je problém.
Došla jsem tam a viděla jak je rozvalený přes celou postel a klidně oddechoval. Sklonila jsem se k němu a lehce s ním zatřásla. On jenom něco zamumlal a dál spal. Znova jsem s ním zatřásla a šeptala mu nějaká slova do ucha.
Otevřel jedno oko a usmál se na mě. Za boky si mě přitáhnul k sobě a já si lehla hlavou na jeho hruď.
,,Je už oběd, tak se pojď najíst než to vystydne," chci vstát, ale on si mě k sobě zase přitáhnul.
,,An, já jsem ti chtěl něco říct. Vím že jsme to už řešili, ale teď to myslím smrtelně vážně. Chci abys věděl že jsem se změnil a že už nejsem jako ten starý debil, co na tebe byl zlý a nevážil si tě," koukal na mě nevinným pohledem a já si uvědomila, že to co k němu cítím začíná být silný a hluboký. Vím že z tohohle už jen tak nevycouvám.
--------------------------------
,,Ahoj An," přišla ke mně Lena, když jsem zrovna šla z jedný porady. ,,Tak jak ti je?" zeptala se mě na to nejvíc bolavé téma za poslední dobu.
,,Celkem dobrý, Fred mi hodně pomohl. Přemýšlela jsem že bych si vzala dovolenou a jela za rodiči, myslím že by mi to pomohlo. Taky mi trochu chybí New York," zmáčkla jsem tlačítko u výtahu a čekala na Leny odpověď.
,,To je dobrý nápad, já si teda vzala dovolenou na zimu. Chceme s Jacem jet na hory, jestli chceš klidně můžeš jet s námi," usměje se na mě a nastoupí se mnou do vtahu.
,,Jeďte sami, jak se to vlastně mezi vámi vyvíjí?"uličnicky jsem se na ni podívala a ona mi to oplatila a věděla jakou chci odpověď.
,,Co kdybychom šly na oběd a probraly to tam. Myslím si že ty mi máš taky co povídat o Fredovi. Tak za půl hodiny u recepce," vyjde z výtahu a mávne na mě.
Došla jsem do kanceláře, kde už Fred seděl za stolem a něco psal do počítače.
,,Zajdu si na oběd a ty bys měl taky," vezmu si kabát a otočím se na něj. On se zvedl a došel ke mně.
,,A nechtěla bys jít se mnou do restaurace?" zeptal se mě a ruce ovinul kolem mého pasu. Lehce mě začal líbat na krku a já přimouřila slastí oči.
,,Promiň, ale už si mě zabral někdo jiný," dala jsem mu pusu na krk. On se celý napnul a otočil si mě k sobě čelem.
,,Kdo si tě zamluvil? Jediný kdo si tě může zamluvit jsem já, to si pamatuj," drze si mě k sobě přitáhnul a dal mi cudnou pusu. Říkala jsem si kdy se objeví ten majetnický a žárlivý Fred.
,,Prosimtě, buď v klidu. Jdu s Lenou, potřebujeme si spolu popovídat. Minule nám to nějak nevyšlo," narazila jsem na mé citlivé téma s kterým jsem se už nějak vyrovnala. Teda aspoň si to myslím a to je nejdůležitější.
S Benem jsem se od té doby neviděla a ani nijak ho vidět nechci, což by asi každý pochopil. Šla jsem radši ke gynekologovi aby mi udělal testy, že jsem v pohodě.Naštěstí vyšly v pohodě a já byla celkem šťastná.
,,Tak to jo, to utíkej ať nepřijdeš pozdě," dal mi ještě jednu pusu a já odešla k recepci, kde už na mě netrpělivě čekala Lena.
,,No kde jseš?" spustila hned jak jsem jí měla nadoslech. ,,Když nad tím přemýšlím tak to možná ani vědět nechci. Bojím se co bych se dozvěděla. Mít kancelář s Fredem ti nesvědčí, měla by ses nechat přesunout," zasmála se a já s ní.
,,Ty máš taky představivost a navíc jsem přišla načas, takže si neztěžuj," odbyla jsem ji se smíchem a pomalu přicházeli do restaurace, která je hned kousek od firmy.
,,Tak co ty a Jace?"zeptala jsem se jí hned jak odešel číšník s naší objednávkou.
,,Přímo úžasně, přemýšlíme že začneme spolu bydlet. Mám u něho už nějaké věci. Chci mu to tam trochu předělat, tak jsem se chtěla zeptat, jestli bys mi o víkendu nepomohla s natíráním," uculila se na mě a rozhodně jí byla jasná moje odpověď.
,,Samozřejmě, aspoň uvidím kde teď budeš bydlet. Musíme to určitě oslavit. Jsem hrozně ráda, že jsi našla snad toho pravého,"uculila jsem se na ná a ona mi to vrátila.
,,Taky jsem hrozně šťastná, teď zbýváš ještě ty. Co, nikdo asi kromě Freda na obzoru není?" zvedne obočí nahoru a já se nad tím musím uchechtnout.
,,Můj vztah s Fredem je složitý. Nejdřív šlo jen o náhodný sex, ale Fred mi vyjádřil nějaké city a já zjistila, že cítím to samé. Ale zase mi to přijde nefér proti jeho ženě. Věděla jsi že s ním čeká dítě?" číšník nám přinesl jídlo a já netrpělivě čekala na její názor. Nevím proč, ale vždycky chci vědět Leny názor na vztahy. Umí vždycky dobře poradit a já její rady vždycky uvítala s otevřenou náručí.Ona je jediná která ví co mi Fred dělal a pomáhala mi s psychikou.
Neřekla jsem jí o té smlouvě, s kterou se mi stejně Fred později omluvil a nechal to na mě jak se k tomu postavím a já mu nabídla, že klidně v tom pokračovat můžeme, ale pod podmínkou, že to můžeme kdykoliv utnout a nebudeme mít žádný pravidla. Jenom ty který si vytvoříme spolu.
,,Jestli k němu něco cítíš, tak za něj bojuj a uvidíš jak se to vyřeší s jeho ženou a vším tím, ale jestli jsi s ním jenom kvůli sexu, tak s tím přestaň, protože na tohle nejsi," měla naprostou pravdu. Já na tohle nejsem a ani nic takového nechci.
,,Nechápu, jak můžeš mít vždycky pravdu," usměji se na ní a obě se pustíme do jídla.
Rozhodla jsem se, že chci vydávat každý týden kapitoly. Jsem zvědavá jak mi to teda dlouho vydrží.
Napište mi váš názor, nebo nějaké otázky.
Zatím papa
ČTEŠ
Můj EX
RandomRozešla jsem se s nim a udělala za ním velkou tlustou čáru. Uzavřela jsem za ním kapitolu a ta se teď opět otevírá . Může obsahovat vulgární a erotické vyjadřování. Nebyla jsem spokojená s nějakými částmi, proto je přepíši aby byli snad dokonalé.