,,An? Jsi tu? Annabell neštvi mě a řekni kde jsi," ozvalo se domem a to mě probudilo. Sakra, to musí být Lena. Chtěla jsem ze sebe vydat že jsem hned dole, ale místo toho ze mě vyšla jakýsi sípavý skřek. Až teď jsem začala vnímat tu hroznou bolest v mém podbříšku. Opět jsem se rozbrečela, když jsem si vzpomněla na tu ohavnou věc co mi Ben udělal. Slyšela jsem přibližující kroky k mé ložnici a já se snažila co nejrychleji schovat do peřiny, kdyby to byl náhodou Ben.
,,An, proč se schováváš? Ty pláčeš, proboha co se ti stalo?" vyděšeně ke mně přiběhla a hned mě objala. Chtěla jsem ji něco říct, ale jediný co slyšela byl hlasitý vzlyk. V objetí se mnou ležela v posteli do té doby než někdo nezazvonil. Obě jsme spolu leknutím cukly.
,,Já tam jdu, buď tady," zvedne se Lan a nedozavře dveře abych slyšela.
,,Dobrý večer, co tady děláte?" slyšela jsem hlas Lan.
,,Dobrý, je tady Anna? Potřebuji s ní probrat něco ohledně její knihy, tak jestli byste dovolila, moc rád bych šel dovnitř," vydechla jsem úlevou. Byl to Fred, ale vážně teď na něho nemám chuť, asi se teď budu nějaký čas vyhýbat chlapům.
,,Víte, ona spí, takže jestli vy dovolíte, tak přijeďte zítra, nebo až se vám An ozve. Jinak bych si moc ráda zítra vzala dovolenou a Annabell taky, jestli by to šlo," zeptala se ho Lan a já doufala, že to dovolí. Docela mě ale překvapilo, že si ji chce vzít i Lan. Je to fakt super kamarádka. Mezi tím co si tam oni povídali, tak si ke mně na postel vyskočil Max. Podrbala jsem ho na bradě a on si ke mně lehl. Aspoň nějaký chlap, který nechce jenom sex.
Stále jsem slyšela jak na Len doléhal aby ho pustila dovnitř. I z té dálky jsem slyšela z jeho hlasu starost a strach. Nechtěla jsem oba dál trápit, a tak jsem si na sebe vzala župan a sešla dolů k nim.
,,Ahoj Frede, pojď dál. Len klidně jeď za Jacem a běž zítra do práce. Já to zvládnu. Pamatuješ, jsme přece ženy,"usměji se na ni falešně a obejmu ji. Ona přikývne a cítím jak jí tečou malé slzy.
,,Dobře, kdyby něco volej, ju," taky se na mě ztěžka usměje. ,,Doubrou, An. Dobrou Frede," vezme si kabelku a odejde.
,,Co se ti stalo? Víš jaký jsem měl strach?" zeptal se trochu naštvaně. Tak starostlivého jsem ho ještě neviděla. Byl celkem roztomilý.
,,Neřeš to prosím," pozvala jsem ho do obýváku. ,,Dáš si něco?" ze slušnosti jsem se zeptala a obdařila ho falešným úsměvem.
,,An, myslíš si ze to na tobě nepoznám? Proč mi nechceš říct co se stalo?" zeptal se starostlivě a mě vytekla jedna neposlušná slza. ,,Zlato, pojď ke mně," natáhne ke mně ruku a přitáhne si mě k sobě na klín. Schoulila jsem na jeho klíně do klubíčka a nechala slzy téct volně proudem.
,,O-n-n mě zn-ás-il," nedořekla jsem to, protože se mi neskutečně rozklepal hlas a vyšel ze mě hlasitý vzlyk. On si mě k sobě jenom víc přitulil a pohladil mě po vlasech. Ale i tak jsem cítila jak je napnutý. Musel být hodně nasraný.
,,Pojď si lehnout a neboj, toho debila zabiju," vzal mě do náruče a odnesl do ložnice, kde mě následně položil do postele. Chtěl odejít, ale já ho zastavila s prosbou aby zůstal.
On si jenom povzdechl a svlékl se do boxerek. Následně si ke mně lehl a ovinul kolem mě jeho silné paže. Konečně jsem se cítila bezpečně.
Napiště mi váš názor
Vaše Vall
ČTEŠ
Můj EX
NezařaditelnéRozešla jsem se s nim a udělala za ním velkou tlustou čáru. Uzavřela jsem za ním kapitolu a ta se teď opět otevírá . Může obsahovat vulgární a erotické vyjadřování. Nebyla jsem spokojená s nějakými částmi, proto je přepíši aby byli snad dokonalé.