11.

117 2 0
                                    

Další den jsem nechtěla vůbec do práce. Nevěděla jsem co mám čekat. Mohla bych klidně říct, že jsem se bála. Čím blíž jsem se blížila k tomu obrovskému mrakodrapu,byla jsem ještě víc nervózní a to jsem si myslela, že to už ani nejde. Zajela jsem do garáže a zaparkovala hned vedle auta mého šéfa, nebo jak bych ho měla nazývat. 

,,Dobré ráno," usměji se na paní za recepcí, vejdu do výtahu a vyjedu do své kanceláře, kterou bohužel sdílím s nim.  Naštěstí má teď schůzi a tím pádem já se budu moc zažrat do práce a přestat nad ním myslet. Popravdě jsem dneska na nic neměla vůbec chuť a už vůbec ne na nějaký sex.

---------------------

Kouknu se na hodiny a zjistím, že mám pauzu na oběd. Je divný že stále nepřišel Fred. Měl už dávno po schůzi. Radši jsem to nechtěla víc rozebírat a vzala si kabelku s tím, že si dojdu na oběd, ale v tom se prudce otevřely dveře a v nich Fred. Pěkně rozzuřený Fred.

,,Ahoj, jaká byla schůze?" zeptala jsem se radši, protože mě štvalo to ticho, ale asi jsem to neměla dělat. On se naštval ještě víc. Ale ne. Dala jsem si teda kabelku na rameno a chtěla ho obejít, ale to by mě nesměl zastavit.

,,Kam si myslíš že jdeš?!" lehce na mě zakřičel. Začínala jsem se bát.  Moc dobře si pamatuji co se děje když je naštvaný.

Flashback

,,Kam jdeš?!" zakřičel na mě. Zase byl opilí a samozřejmě tady měl tu svoji  partičku kamarádů. Dávno jsem věděla proč se tady spolu scházejí. Vždycky se domluví na nějaký kurvě a všichni se s ní vyspí, a samozřejmě má každý z nich přítelkyni, někdo možná i manželku a děti. Fakt nechutné.

,,Za Len, říkala jsem ti to včera," chtěla jsem znít sebevědomě, ale moc se mi nedařilo.

,,To ti mám jako věřit, myslíš si že ti na to skočím?" tak teď mě vytočil, on mě podvádí a já to snáším a on je na mě nasraný že jdu za Len. ,,Ty nikam nejdeš, máme hlad, že jo chlapi," zakřičel směrem do obýváku a odtud se ozvali šílené burácení že jo. ,,Takže běž hezky něco uvařit, myslím si že to tady nechceš roznášet nahá," ušklíbne se na mě a vrátí se do obýváku za těma prasaty. 

End of Flashback

,,Jdu na oběd, mám pauzu, takže jestli mě omluvíš, mám celkem hlad," přidala jsem do kroku, ale to by mě nesměl chytit a zatáhnout zpátky do kanceláře.

,,Víš co mi nejvíc pomáhá, když jsem naštvaný. Měla by sis to dobře pamatovat, protože to není moc dlouho co jsme byli spolu," ušklíbne se na mě. Svůj stisk zesílil až jsem sykla bolestí, s ním to ale nic neudělalo.  Odvlekl mě ke stolu a doslova mě na něj natlačil. Tím jsem si na něj musela sednout.  Vhrnul mi šaty a sundal kalhotky, věděla jsem co bude pokračovat. On si taky sundal kalhoty i s boxerkami. Párkrát si napumpoval svýho ptáka a potom se přiblížil k mému vchodu.

,,Vždyť nejsem vlhká, bude mě to bolet," lehce hystericky jsem na něj vyjela. On nic neříkal, jen přešel ke svému stolu a vytáhl z něho lubrikační gel. Dal si trochu na prst a vjel nim do mě. Udržovala jsem v sobě vzdych, přece jenom už je to nějaká doba kdy jsem s někým spala a každý má své potřeby.  Když věděl že jsem připravená, okamžitě a tvrdě ho do mě strčil. Prohla jsem se  v zádech když ještě víc tvrdě přirazil a tím se dostal hlouběji. Vzdychala jsem nahlas a doufala že nás nikdo neuslyší. Cítíla jsem jak se blížím k vrcholu. Začala jsem mu vycházet vstříc a pánví pohybovala proti němu. Udělala jsem se a on hned po mě. Spadl na mě celou vahou a já se neudržela, tím jsem si lehla na stůl. On měl hlavu mezi mými prsy. Usmála jsem se na něj. 

,,Teď můžeš jít na oběd. Myslím si že až se vrátíš mohli bychom dát další kolo," usměje se na mě taky, když si nandavá kalhoty. Přikývnu a dál se upravuji v zrcadle. Vůbec se tomu nebudu bránit, pravidelný sex mi neuškodí.

Nespokojovala mě spíš jiná věc. Ty jejich gesta po tom, byly jiné a určitě by se neměli opakovat. Jde jenom o pracovní vztah s výhodami. Nic víc nic míň.





Můj EXKde žijí příběhy. Začni objevovat