,,Já se nemůžu už dočkat. Moje rodiče se tě oblíbí. Bude tam i moje sestra, má už dítě, takže si kdyžtak nevšímej těch keců, ohledně toho, kdy si mě vezmeš a budeme mít děti," ujistila jsem ještě Nashe než jsme nastoupili do letadla. Vlastně mu už nic jiného nezbývalo, jelikož podle toho co mi vyprávěl, tak v New Yorku nikdy nebyl a beze mě by tam byl jak ztracené štěně.
,,Dobře, třeba jim ty přání někdy splníme," políbil mě a já se mohla roztéct. Byl tak roztomilý a já když jsem si uvědomila, že jsme spolu jenom tři týdny a už ví že by se mnou chtěl rodinu a svatbu a prostě budoucnost.
,,Zlato, ty jsi tak sladký," polibek mu oplatím a vydáme se k našem sedačkám, kde se následně posadíme. Když se dá letadlo do pohybu, tak si o jeho rameno opřu hlavu a koukám na tu nádheru, co se pod námi stále více zmenšuje. ,,To je nádhera," vydechnu. Nash se přese mě natáhne a vykoukne na tu nádheru. Pokývá hlavou a vrátí se zpátky na místo a najde nějakou pohodlnou polohu, ve které by vydržel tu ani ne hodinu, kterou poletí. ,,Musím na záchod." řekla jsem Nashovi. Zvedla jsem se a zavřela se v zachodové kabince. Vykonala jsem svoji potřebu a spláchla, myla jsem si ruce když někdo vešel ke mně do kabinky. Byl to Nash. Hned za ním zamknul kabinku a přilepil se mi na rty.
,,Chtěla jsi to někdy zkusit v letadle?" zeptal se mě. Celkem mě překvapil, nic jsem na to neříkala a přisála se mu na rty.
,,Musíme být rychlá, aby si lidi o nás nic neříkali." řeknu mu. Nechci aby si o mě lidi mysleli že jsem nějaká štětka.
Rozepla jsem mu pásek a stáhla mu kalhoty i s boxerkami ke kolenům. Vyhrnula jsem si šaty a on mi sundal kalhotky. Kousla jsem ho jemně do klíční kosti, když do mě vnikl. Hned začal rychle přirážet. Svoje vzdechy jsem se snažila co nejvíc tlumit. Když jsem se blížila k vrcholu, tak jsem nátahla ruku ke splachování záchodu a stiskla. Nemohla jsem v sobě ty vzdechy udržet a takhle nás nikdo nemůže slyšel.
Svíjela jsem se v orgasmu a vydýchávala to. Nash už odešel aby to nevypadalo divně. Já jsems e upravila a vyšla jsem taky. Nějaké divné pohledy se sem tam našly, ale mě to bylo jedno. Na tenhle sex nikdy nezapomenu.
,,Bylo to užásné," políbila jsem ho na rty, ,,možná až poletíme nazpátek, taky bychom si to mohli zopakovat. "
,,Hmm, to zní jako velice dobrý nápad. Napíšu si to do diáře." usměje se na mě a já si připadám, jak bláznivě zamilovaná patnáctka, která má už vymyšlenou svatbu a jména pro děti.
Konečně jsme v New Yorku. Tolik mi to tady chybělo. Zavolala jsem nám Ubera, protože taxíky jsou tady až předraženě drahé.
,,Bože, tady je takový bordel, jinak zlato. Vítej v našim bytě." políbím ho a Nash náš polibek prohloubí. Myslím si, že než přijede jeho brácha, tak si nebudu moc ani sednout.
Sobotní kapitolka ke kafíčku. Není teda moc dlouhá, a taky je o ničem. Nějak nevím už o čem psát, ale tak se to snad časem rozjede.
Moc mě potěší váš názor, nebo cokoliv co mi napíšete.
Vaše Vall
ČTEŠ
Můj EX
AcakRozešla jsem se s nim a udělala za ním velkou tlustou čáru. Uzavřela jsem za ním kapitolu a ta se teď opět otevírá . Může obsahovat vulgární a erotické vyjadřování. Nebyla jsem spokojená s nějakými částmi, proto je přepíši aby byli snad dokonalé.