O 3 měsíce později
Dneska je tak trochu můj den D. Dneska totiž vyjde má kniha k prodeji v jednom vcelku známém knihkupectví. Nemůžu se dočkat. Tři měsíce utekly jako voda. Moj bříško se hezky zakulacuje a je to každým dnem obtížnější se postarat o malou Jessicu. Do oblečení se už nevejdu a musela jsem obměnit celý svůj šatník.
Lidé se už scházeli a gratulovali mi jak ke knize, tak k těhotenství. Frederic stál vedle mě s malou Jessicou a hrdě měl obtočenou ruku kolem mého boku. Najmula jsem si fotografa abych měla vše zdokumentované.
,,Děkuji moc že jste všichni přišli. Moc mě to těší a jsem neskutečně poctěna. Možná bychom se mohli přesunout rovnou ke křtění. " oznámila jsem. V první řadě stála Lena s Jacem. Vedle nich se na mě přijela podívat moje maminka s taťkou. Jessicu milují a i teď si ji mamka půjčila do náruče. Sestra se bohužel nemohla zúčastnit. Je to přece jenom dál a s malou je to náročné. Zahlédla jsem tu i Fredovi rodiče a k mému velikému překvapení tu byl i Nash. Někdy si spolu píšeme, ale je to fakt spíš náhoda.
Po pokřtění knihy a podepisování je, se u mě zastavil Nash na pokec. Nevěděl že jsem těhotná a byl fakt hodně překvapený. Konečně mu došlo proč jsem byla často unavená a nebylo mi moc dobře.
Celý den byl úžasný. Budu na něj ještě hodně dlouho myslet.
Moje mamka si vzala dneska Jess sebou do hotelu a my na sebe měli aspoň s Fredem čas. Náš vztah se zase dostal do toho milostného. Sice nám chybí někdy čas na sebe, ale i s Jess to ujde. Po večerech sledujeme seriály a potají se muchlujeme.
--------------------------------------------------
Po dlouhé době mě pozval Fred na menší rande. Po dlouhé době na sebe budeme mít čas, jelikož nám Jessicu pohlídají Cynthii rodiče. Sice moc dobře nevzali že jsem jeho nová přítelkyně a že vlastně si hned po její smrti našel někoho jiného s kým čeká dítě. No, ale život jde dál. Je mladý a nemůže přece zahálet.
Pro dnešní večeři jsem si koupila nové šaty. Do mých starých se už nevejdu. Vlastně do žádného oblečení se nevejdu. Těhotenství mi zničilo moje krásně vypracované tělo.
Nemůžu se dočkat až se to narodí a budu mít klid od bolavých zad. Nedokážu si ani představit jak to budu zvládat s dvěma dětmi.
,,Můžeme vyrazit?" zavolal na mě Fred zezdola. Museli jsme ještě Jess odvézt. Byla jsem už nachystaná a přemýšlela jestli jsem něco nezapomněla přibalit Jessičce do tašky. Stala se ze mě starostlivá matka na sto procent. Fred se vrátil do práce a já šla na mateřskou dovolenou. Sešla jsem schody dolů do garáže, kde už Fred připoutával Jess do sedačky. Složila jsem kočár a vše dala do kufru. Nasedla jsem dozadu k ní. Cestou usnula a já bych skoro taky, kdyby mě Fred neupozornil, že jsem u rodičů Cynthii.
,,Ták a teď konečně můžeme na naši večeře," usměje se Fred a pohladí mě po stehně. Jessici jsme se zbavili, nemyslím to ve zlém.
,,Nemůžu se dočkat," usmála jsem se na něho. Plně se věnoval jízdě.
-----------------------------------
Jedla jsem si v klidu lososa a Fred nějaký steak. Najednou se zvednul a klekl si přede mě . Rychle jsem se zvedla.
,,Zlatá An, myslím, že se známe už dost dlouho na to abychom někam postoupili. Ještě když se nám to má narodit, tak bych nechtěl, aby všechny děti měli jiné příjmení než ty. Proto tě na koleni prosím," uchechtl se a já pomalu nechávala slzám plný proud. Možná je to těma hormonama, ,,vezmeš si mě?" vyslovil. Tyto slova byla jako pohlazení po uších. Hned jsem přikyvovala. Nemohla jsem ze sebe vydat ani slovo. V celé restaurace jsme byli středem pozornosti.
,,Ano, ano vezmu," vykřikla jsem nadšeně. Vzal mi prst a nandal mi krásný prstýnek s malým diamantem. Všichni začali tleskat a já ho hned objala kolem krku.
Byla jsem ta nejšťastnější žena pod sluncem.
Už nám zbývají dvě kapitoly do konce.
Názor?
Vaše Vall
ČTEŠ
Můj EX
RandomRozešla jsem se s nim a udělala za ním velkou tlustou čáru. Uzavřela jsem za ním kapitolu a ta se teď opět otevírá . Může obsahovat vulgární a erotické vyjadřování. Nebyla jsem spokojená s nějakými částmi, proto je přepíši aby byli snad dokonalé.