18.

76 1 3
                                    

Cítila jsem jemné šimrání na mé tváři, od sluníčka. To mě částečně probudilo. Nejspíš jsem pořádně nezatáhla. Přetočila jsem se ne bok, abych mohla ještě spát, ale narazila jsem do něčeho. Spíš do někoho. 

Otevřela jsem prudce oči a viděla že o nebyla Lena, ale pořádný kus chlapa. Pane bože, co jsem to zase prováděla. Jak se vlastně jmenoval? Nick? Justin? Nebo to byl Josh? Fakt nevím. Neee byl to Nash. 

Nash se začal se sebou hýbat a následně se otočil, tak že na mě koukal. Usmál se na mě.

,,Dobré ráno krásko," řekne sexy ranním chraplákem a dá mi pusu na čelo. Taky se na něj usměji. Nevidím nic špatného, že jsem zůstala a jak vidím na něm. Nelituje toho co jsme včera udělali a ani já. Sice ho vůbec neznám, ale tak to se může změnit.

,,Dobré," přitulím se k němu. Miluji ranní mazlení. On to velice dobře pochopil a přivinul si mě pevně k sobě. ,,Víš, sice to co jsme udělali včera, tak bylo trochu ulítlé a na moji povahu celkem rychlé, ale nelituji toho. Akorát bych tě chtěla víc poznat. Co ty?" v mém hlase musel slyšet obavy.

,,Mě se to včera moc líbilo a určitě tě taky chci více poznat," zašeptá mi do ucha a já jsem v tu chvíli velmi spokojená.

,,Ještě jenom. Kolik ti je? Já zase nejsem úplně nejmladší, tak aby sis to mohl když tak rozmyslet," zasmála jsem se a on se mnou.

,,Je mi dvacet pět, jel jsem se sem podívat na svého bráchu a potom jsem zjistil, že je pryč, protože nemá rád párty a já tady zůstal a vzpomínal na svá mladá léta, když jsem tady taky studoval," pohladí mě po tváři. Je fakt sladký. ,,Co kdybychom zašli někam na snídani," řekne a já přikývnu.

,,Mám tady auto, tak nás můžu vzít do mé oblíbené palačinkárny. Teda pokud jíš palačinky, já je totiž úplně miluji," zvednu se z postele.

,,Tak to máme úplně stejně," zvedne se taky a začne se oblékat. 

,,Já mám v autě normální kalhoty a triko, tak se převléknu tam. 

Jak jsem řekla, tak jsme udělali. V autě jsem se bez problému převlékla. Samozřejmě se to neobešlo bez lehkého ošahávání a sexuálních narážek na moji postavu a ohledně mé osoby. Cítila jsem se hrozně volně a hezky. Takhle se s Fredem necítím. S Fredem se cítim jako bych dělala něco zakázaného, což mě i ze začátku přitahovala, ale teď když jsem si uvědomila co vlastně chci a vím že s Fredem to mít nebudu, tak mě ten vztah nějak začal omrzovat. 

,,Kde ty vlastně pracuješ," zeptá se mě když si objednáme palačinku s nutellou a ovocem.

,,Znáš firmu Briliant? Tak tam, jsem sekretářka ředitele. Měl bys vědět že je to můj ex, ale už s ním nejsem dlouho. Teda do té doby než jsem sem přijela kvůli kamarádce, ale o ní jsem ti už říkala," 

,,Počkej, takže ty s ním něco máš?" zeptal se a já nevěděla co říct. Měl by to ale vědět.

,,Nechci aby sis o mě udělal špatné okýnko, ale měl bys to vědět. Měli jsme mezi sebou vztah a vlastně tak trochu stále pokračuje, ale už mě nebaví a nechci ho dál vést, jelikož tam šlo jenom o sex. Myslím si že jsem ve věku, kdy bych se chtěla už pomalu usadit. A on právě je ženatý a čeká dítě. Klidně teď odejdi, ale neboj, chci to skončit.Hned jak se s nim uvidím tak to ukončím," sklopím pohled ke svému kafi a čekám na jeho odpověď.

,,Teď si to neber nějak osobně, ale jestli to neukončíš, tak asi o mě přijdeš. Z druhé stránky tě chápu. Nejspíš si k němu cítila nějaké staré city. Neboj, žádné špatné okénko jsem si o tobě neudělal," chytí mě a ruku a já se na něj sladce usměji. ,,Možná tě znám pár hodin, ale je mi s tebou fakt dobře," políbí mě na hřbet a já se můžu roztéct. 

,,Víš co, domluvím si se šéfem schůzku abych to ukončila hned. Nechci v tom dál pokračovat, když jsem teď našla tebe. Víš ono to s ním nebylo moc růžové. Moje všechny vztahy byly hrozné a vždycky skončili hrozně. Tak se nechci úplně spálit," pevně jeh ruce stisknu a následně napíšu Fredovi že si potřebuji promluvit. Ani ne za dvě minuty mi přišla odpověď že mě teda zve na večeři, což jsem zamítla a pozvala ho k sobě domů.



Tady je taková omluva za to že část vyšla později.

Chci i tenhle příběh trochu posunout, protože se nemůžu dočkat až budu psát třeba třicátou kapitolu. 

Vaše Vall 

Můj EXKde žijí příběhy. Začni objevovat