O 3 měsíce později
Je to tu. Moje nejlepší kamarádka se vdává. Její velký den D. Jdu za jejího svědka, musely jsme sehnat hezké šaty, tak aby lichotili mému velkému bříšku. No i když. Už to není bříško, ale pořádný pupek, kterého se chci už zbavit. Termín mám za dva týdny. Štve mě, že nemůžu pít na dnešní svatbě, ale tak na své si to užiji se vším všudy.
Šaty sice nejsou úplně nejvíc sexy, jak by mohly být. Přece jenom s tím mým pupkem to asi lepší nebude, ale myslím si že jsou vcelku povedené. Nemůžu si k tomu vzít ani své oblíbené lodičky. Mám hrozně nateklé nohy a vejdu se jedině, tak do nějakých látkových balerín, které se roztáhnou.
Frederick tam jde se mnou, jako můj doprovod. Jessicu nám hlídají její dědeček s babičkou, neboli rodiče Cynthii. Fred své rodiče nemá naživu, takže se musíme obracet na ně. Ale někdy ji i hlídá Lena, pokud se tedy zrovna nevdává.
-------------------------
,,Jsi nádherná," řeknu Leně,když si ji prohlížím. Je vážně nádherná. Krásné uplé šaty, lichotící její hubené postavě, s krajkovými rukávky. Doplnila to lehkými šperkami. Byla opravdu nádherná. Jace má štěstí že potkal tuhle úžasnou dívku.
,,Děkuji," odpověděla. Měla rozklepaný hlas. Hned jsem k ní přiběhla, spíše se dokoulela a objala ji. Kdybych byla chlap určitě bych si ji vzala hned na místě a bylo by mi to jedno jestli je to v kanále nebo někde v kostele. Ta malá potvůrka co roste ve mně mě na náznak, že se ji to nelíbí, silně kopla.
,,Co se děje?" zeptala jsem se. ,,Vždyť je dneska tvůj vysněný sen. Mít svatbu. Ještě děti a budeš mít to co jsi chtěla."
,,Co když řekne ne. Já-já jsem hrozně nervózní." objala mě silně zpět a hladila mi můj pupek. Vždycky to dělá, když se vidíme. Říká mi že ji to uklidňuje. Možná nad tím taky budu přemýšlet až budu stát před zrcadlem navlečená v nádherných šatech a budu se snažit se uklidnit od stresu.
,,Nad čím to přemýšlíš. Kdyby si tě vzít nechtěl tak bys tady asi nestála, ne? Pojď sem zlato moje" ještě víc jsem si ji k sobě přitiskla, ale opatrně abych ji nezničila make up a její krásný účes od kadeřnice.
,,Asi máš pravdu.Ještě že tě mám," usmála se a odtáhla se ode mě. ,,Vlastně ti musím něco říct," pobídla jsem ji aby pokračovala. ,,No, jsem těhotná," vykřikne. Hned ji znovu obejmu.
,,To je úžasný. Jace to ví?" zeptala jsem se.
,,Ještě ne, dneska to řeknu veřejně po svatbě. Chci aby to věděli všichni a hlavně Jace. Myslím si že bude nadšený. Chtěl to takhle." musela se zasmát jak to znělo bláznivě.
,,Jsem na tebe tak pyšná. Mám tě moc ráda," musela jsem ji to říct. Je pro mě tak důležitá.
,,Já tebe taky," oplatila mi to. Přerušila nás hlasitá hudba, která nám dávala najevo, že je čas. Ve dveřích se objevil Lenin otec. Vydala jsem se za nimi jakožto její svědek. Bylo to krásné. Měla jsem celou dobu slzy v očích. Jace stál u oltáře se svým svědkem. Nějakým jeho kamarádem ze základky. Jmenuje se Mark. Má tady někde svoji manželku, ale ještě jsem ji nepoznala, takže úplně nevím kdo to je.
,,Dovolte, abych Vás přivítal v tento den, který je významný nejen pro Vás, ale i všechny zúčastněné.
Dnešní den patří k nejdůležitějším dnům ve Vašem životě. Přichází velká odpovědnost, protože ode dneška chcete jít dalším životem společně, věrně,v dobrém i ve zlém. A to je velmi mnoho a není to lehké.Máte ve svých rukou štěstí toho druhého, a ten od vás očekává život plný lásky, tolerance a podpory.
Snoubenci si slibují, že do svého života znovu zařadí aktivity, na které v poslední době trochu zapomínali a bez kterých to nejsou oni.
Jen, když při sobě budete stát za všech okolností a budete oporou jeden druhému, může být Vaše manželství šťastné. Proto usilujte o to, aby kořením Vašeho života zůstala čistá a obětavá láska a starost o toho druhého.Toho si važte a chraňte.
Milí snoubenci,
jsem rád, že mohu být součástí Vašeho svatebního dne a pevně věřím, že budete v manželství šťastní a spokojení. Věřím, že Vaše společná cesta životem bude šťastnou a přesně takovou, o jaké jste snili. ....." pronesl řeč oddávající.
,,......můžete si dát svůj první manželský polibek," Lena s Jacem nečekali ani minutu. Vášnivý polibek vnesl do této místnosti zvláštní auru. Jakousi spokojenost, že je vše tak jak má být. Všichni stáli a tleskali. Některým ještě stékali slzy a já na tom nebyla jinak. Možná to je hormonama. Možná je to opravdový. Ale určitě jsem se za to nestyděla. Byla jsem tak pyšná a ráda.
,,S Jacem bychom byli moc vděčný, kdybyste přijmuli naše pozvání na oběd." čekala jsem na to, kdy oznámí své těhotenství. Myslím si, že všichni budou ještě víc šťastní.
S Fredem jsme nastoupili do auta a dojeli pohromadě k velkému penzionu, kde může každý přespat do rána.
Před obědem zacinkala Lena na skleničku, tím si získala pozornost celého sálu.
,,Potřebuji abyste teď poslouchali. Máme jedno překvapení. Za devět měsíců tu s námi bude jedena malá potvůrka," usmála se na nás všechny a potom se podívala na Jace. Myslím si že tomu nemohl uvěřit. Všichni jim tleskali. Den to udělalo ještě krásnější než byl do teď. Cítila jsem jak se to miminku v mém břiše zalíbilo. Koplo mě silně do žeber, až jsem musela vykřiknout. Tohle nikdy neudělalo. Všichni se na mě otočili. Nevím proč a co se stalo, ale všichni koukali na můj klín. Po chvíli mi došlo, že bych se mohla podívat co se stalo. Pode mnou se tvořila nemalá louže. A do prdele! Praskla mi voda!
,,An, rychle. Musíš do porodnice. Co tak koukáš Frede, dělej něco," křikne na nás Lena. Hned se proberu z transu a dojdu ji rychle obejmout. Vezmu Freda za ruku, všem zamávám.
---------------------------------
,,Je to holka," řekne mi doktor. Nevím jak to zpracovat. Jsem tak vyděšená a šťastná. Hned mi ji přiložili na hruď a já spustila své zadržované slzy. Byla jsem tak dojatá.
,,Je nádherná zlato. Jsi tak statečná. " hladil mě Fred po vlasech a při tom sledoval naši malou fazolku. Sestřička si ji vzala aby ji očistila a já se mezi tím nechala unášet v jeho teplém objetí. ,,Miluji tě, tak moc, že ani nevím jak to vyjádřit," políbil mě a já mu to opětovala.
,,Taky tě miluji," políbila jsem ho nazpět. Sestřička mi přinesla malou fazolku k prsu, aby se napila.
,,Vítej Chloe," usměji se na ni a potom na Freda.
Táááák.......tady je poslední díl. Ještě vydám epilog a ráda bych udělala nějaký zajímavosti. Jak jsem tenhle příběh chtěla udělat a tak. Těšte se snad do konce týdne.
Mám slzy na krajíčku.
Vaše Vall
ČTEŠ
Můj EX
RandomRozešla jsem se s nim a udělala za ním velkou tlustou čáru. Uzavřela jsem za ním kapitolu a ta se teď opět otevírá . Může obsahovat vulgární a erotické vyjadřování. Nebyla jsem spokojená s nějakými částmi, proto je přepíši aby byli snad dokonalé.