Ogłoszenia Parafialne

646 42 19
                                    

Witam Was!

Wielki powrót smoka!
Tak, wracam na wattpada i jako że was bardzo szanuję i lubię chcę Was poinformować jak sytuacja wygląda.

Po pierwsze od około dwóch tygodni wzięłam się za poprawianie obu książek ("Dla Ciebie wszystko" i "Czy mamy szansę na szczęście?")

I wiecie co? Było tam tyle błędów zarówno ortograficznych, stylistycznych jak i literówek, że ja naprawdę się dziwię, że prawie (prawie) nikt nie zwrócił mi na to uwagi XD Na szczęście poprawiłam wszystkio i teraz wygląda to moim zdaniem dużo lepiej.

Po drugie: Co z tą książką? Otóż skończę ją. Skończę i mam nadzieję, że uda mi się napisać 3 część, która jest ja narazie w planach. Mam nadzieję że wypali.

A co do tej książki, mam zamiar ją zrobić w takim stylu "serialowym". Już tłumaczę.

Chodzi mi o to, że mam zamiar skończyć pisać książkę, a dopiero po skończeniu zacząć publikować części. Jeśli tak zrobię, to teraz będziecie musieli jeszcze poczekać na następny rozdział, ale będą wtedy one publikowane co drugi dzień na przykład. Dajmy że będzie tak: poniedziałek, środa, piątek.

Będziecie musieli jeszcze trochę poczekać (postaram się skończyć w lipcu lub do połowy czerwca), ale myślę że się to wam opłaci.

Co o tym myślicie? Piszcie swoje opinie, są one dla mnie ważne. Cieszycie się, czy już mnie nie lubicie za tę przerwę?

Pewnie nawet nie pamiętacie co tu się działo... XD

No dobra, to do usłyszenia w komentarzach (o ile takie będą xd)

Bye bye miły czytelniku!

Czy mamy szansę na szczęście? || Miraculum Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz