Chapter 14: Just for Tonight

539 13 4
                                    

"You heard voices?" Erwin asked just to confirm.

"Yes sir." You nodded. "When Eren was fighting the female titan, a voice rung in my head. It's said something along the lines of 'I need to protect my Queen.'"

"I see," Erwin stood against the window. "If you have the opportunity; I would like you to write a descriptive report on the incident."

Although your were mentally exhausted, your body refuse to rest. It was around midnight when you gave up on pretending to sleep. Grabbing a pen from your desk, you picked up a report form and proceeded to fill out the fields. You scribbled down the sentence, "57th recon mission; mysterious voice." The rest of the paper were lines to help guide you where to jot down your report.

𝙳𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚛𝚎𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗𝚝𝚜, 𝙸 𝚋𝚛𝚘𝚔𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚍𝚎𝚜𝚒𝚐𝚗𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚗𝚢 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚊𝚐𝚞𝚎 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚊𝚝. 𝚃𝚑𝚎 𝚃𝚒𝚝𝚊𝚗, 𝚒𝚗 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚌𝚘𝚐𝚗𝚒𝚣𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚜𝚊𝚏𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝙰 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚞𝚗𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚎𝚗𝚐𝚞𝚕𝚏𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚞𝚋𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗. 𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚌𝚌𝚞𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝚊 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍; 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎, 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝, 𝚞𝚗𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛. 𝙰𝚕𝚕 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 '𝙰𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚒𝚕 𝚍𝚎𝚖𝚘𝚗 𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗.' 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚎𝚕𝚎𝚙𝚊𝚝𝚑𝚒𝚌 𝚌𝚘𝚗𝚗𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚃𝚒𝚝𝚊𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚊𝚜 𝙴𝚛𝚎𝚗 𝙹𝚊𝚎𝚐𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚝𝚝𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚊𝚗. 𝙵𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚛𝚊𝚜𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚎. 𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚊 '𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗' 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛. 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚞𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 '𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗,' 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘, 𝚒𝚜 𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎𝚜 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝.

The blank space located below the page was designated for your signature.

𝚂𝚌𝚘𝚞𝚝 𝙲𝚊𝚙𝚝𝚊𝚒𝚗, 𝚈/𝙽-

badump... BAdump... BADUMP...

"Y̶̧̛̗̘͍̳̜̪͜͝/̵̡͓͈͖̬̞̻͚́̃͋͌̋͠Ń̸̞̲̲̖̲͙̀͋͒̀̓̔͋̾́͛̽̚͠͝ ̸͚̩͚̼̳͔̼̪͙̗̦͙̙̜͕̈́͛̈́͌̒͑̓͗͋̒͊̀̊͝͝L̷̝̓̎̓͒͂͋̃̇̔̀͑͘͝/̶̛̬̌̄͌̀͊͠Ń̷͍̱̺̫̣͇̳̝͖̩͓̳͉̽̈́͜͝." A venomous like voice whispered. " ̸͚̩͚̼̳͔̼̪͙̗̦͙̙̜͕̈́͛̈́͌̒͑̓͗͋̒͊̀̊͝͝L̷̝̓̎̓͒͂͋̃̇̔̀͑͘͝/̶̛̬̌̄͌̀͊͠Ń̷͍̱̺̫̣͇̳̝͖̩͓̳͉̽̈́͜͝."

If We Were To Fall In Love || Levi Ackerman x ReaderWhere stories live. Discover now